Big Mike Geplaatst 2 januari 2015 Share Geplaatst 2 januari 2015 Tijdens het maken van Book 1 kregen ze te horen dat ze een Book 2 konden maken. Dat hebben ze doen gedaan. Dat die apart zijn/geen basis leggen voor een groot verhaal is logisch. Maar Book 3 en 4 zijn tegelijk besteld. Ook al hangen ze wel redelijk samen (Airbenders erbij, Red Lotus, Earth Queen dood, Korra PTSD -> Nieuwe Earth leider, Korra beter) voelt het niet zo. Was het niet logischer geweest om Book 1 om te dopen in ''Origins'' of iets in die trant, om dan vervolgens fris in (het huidige) Book 2 te starten met het overkoepelende verhaal? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 2 januari 2015 Share Geplaatst 2 januari 2015 Oh ja klopt. Maarja niet 1 groot epic super duper verhaal. Ik heb overigens deze week ATLA weer eens teruggekeken en vond het redelijk tegenvallen. Vooral Book 1. Klopt, wel een beetje opvallend. De twee minder goede books in TLA en TLoK spelen zich beiden af in de waterstammen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 2 januari 2015 Share Geplaatst 2 januari 2015 Was het niet logischer geweest om Book 1 om te dopen in ''Origins'' of iets in die trant, om dan vervolgens fris in (het huidige) Book 2 te starten met het overkoepelende verhaal? Ik snap niet echt wat je bedoeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 9 januari 2015 Share Geplaatst 9 januari 2015 Deze dingen zijn zo vet he :cab: Hoe graag ik zo'n game zou willen maken, niet normaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 9 januari 2015 Share Geplaatst 9 januari 2015 Ziek nice huhu, die waterspout in die onderste. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 9 januari 2015 Auteur Share Geplaatst 9 januari 2015 Ik had ze al gezien. Vind het ook echt vet uitzien.:mrg: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 12 januari 2015 Share Geplaatst 12 januari 2015 [mp4]http://i.gyazo.com/02705dd14dcf7640752be9616f9ba448.mp4[/mp4] #waterbender :huhu: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 18 februari 2015 Share Geplaatst 18 februari 2015 Voor het eerst de comic van TLA gelezen, wat een heldig stuk zeg :< [MENTION=7359]Stefan.[/MENTION]; Jij hebt 'm vast al gelezen? Wat vond je ervan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 18 februari 2015 Share Geplaatst 18 februari 2015 Voor het eerst de comic van TLA gelezen, wat een heldig stuk zeg :< [MENTION=7359]Stefan.[/MENTION]; Jij hebt 'm vast al gelezen? Wat vond je ervan? De comic? Er zijn 3 series he, 9 boekjes. Heb ze allemaal gelezen ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 19 februari 2015 Share Geplaatst 19 februari 2015 De comic? Er zijn 3 series he, 9 boekjes. Heb ze allemaal gelezen ja. Oh haha, heb The Search gelezen. Welke zijn er nog meer? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 19 februari 2015 Share Geplaatst 19 februari 2015 Oh haha, heb The Search gelezen. Welke zijn er nog meer? http://avatar.wikia.com/wiki/Graphic_novels Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 19 februari 2015 Share Geplaatst 19 februari 2015 http://avatar.wikia.com/wiki/Graphic_novels Thanks Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 15 mei 2015 Share Geplaatst 15 mei 2015 Heb deze scene zo vaak gezien hè, blijf me echt verbazen hoe sterk Korra eigenlijk is, i.m.o veel sterker dan Aang. ynha6lVALmM Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 17 mei 2015 Auteur Share Geplaatst 17 mei 2015 Why? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 18 mei 2015 Share Geplaatst 18 mei 2015 Why? Geef zo wel uitgebreid antwoord, diverse redenen eigenlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 18 mei 2015 Share Geplaatst 18 mei 2015 Ok hier m'n uitleg even snel. Vind Korra sterker dan Aang omdat zij alle elementen heeft 'bemeesterd' en meerdere redenen. Aang had dat alleen met air, although je kunt zeggen dat Korra alle nodige begeleiding heeft gehad en Aang alles op z'n eigen moest leren. Mja anyway, in before je gaat zeggen dat Aang iemand z'n bending kan afnemen, denk dat Korra dat ook kan aangezien ze ook Lin Beifong haar bending kon teruggeven, wat ik nog opmerkelijker vond dan iemand z'n bending afnemen. Vind Korra haar bending-style veel beter dan die van Aang. Aang ontwijkt en countert constant terwijl Korra eigenlijk heel gebalanceerd is, veel meer all-round. Ze is ook veel volwassener gaan 'vechten' nadat ze dikke pak heeft gekregen van Toph en Kuvira. Vooral in book 4 finale zie je dat terugkomen. En ja, Korra kan spirit-energy benden, dat is echt té ziek. Tot dat moment kon alleen (Una)Vaatu dat (Raava nooit zien doen, geloof wel dat ze dat kon). Nu ik dit zo teruglees lijkt 't net alsof Aang een dikke amateur is, wat hij dus totaal niet is. Z'n dodging is echt ziekelijk, huhu ging stuk toen hij tegen Admiral Zhao ging vechten bij dat riviertje. Mja, weet niet hoe jij hier tegenaan kijkt, ben niet geheel objectief want ik heb Korra heel erg hoog zitten huhu. [MENTION=8575]LosMerengues[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten