Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

LosMerengues

Aanbevolen berichten

Tijdens het maken van Book 1 kregen ze te horen dat ze een Book 2 konden maken. Dat hebben ze doen gedaan. Dat die apart zijn/geen basis leggen voor een groot verhaal is logisch. Maar Book 3 en 4 zijn tegelijk besteld. Ook al hangen ze wel redelijk samen (Airbenders erbij, Red Lotus, Earth Queen dood, Korra PTSD -> Nieuwe Earth leider, Korra beter) voelt het niet zo.

Was het niet logischer geweest om Book 1 om te dopen in ''Origins'' of iets in die trant, om dan vervolgens fris in (het huidige) Book 2 te starten met het overkoepelende verhaal?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 263
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Oh ja klopt. Maarja niet 1 groot epic super duper verhaal. Ik heb overigens deze week ATLA weer eens teruggekeken en vond het redelijk tegenvallen. Vooral Book 1.

Klopt, wel een beetje opvallend. De twee minder goede books in TLA en TLoK spelen zich beiden af in de waterstammen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ok hier m'n uitleg even snel.

Vind Korra sterker dan Aang omdat zij alle elementen heeft 'bemeesterd' en meerdere redenen. Aang had dat alleen met air, although je kunt zeggen dat Korra alle nodige begeleiding heeft gehad en Aang alles op z'n eigen moest leren. Mja anyway, in before je gaat zeggen dat Aang iemand z'n bending kan afnemen, denk dat Korra dat ook kan aangezien ze ook Lin Beifong haar bending kon teruggeven, wat ik nog opmerkelijker vond dan iemand z'n bending afnemen.

Vind Korra haar bending-style veel beter dan die van Aang. Aang ontwijkt en countert constant terwijl Korra eigenlijk heel gebalanceerd is, veel meer all-round. Ze is ook veel volwassener gaan 'vechten' nadat ze dikke pak heeft gekregen van Toph en Kuvira. Vooral in book 4 finale zie je dat terugkomen.

En ja, Korra kan spirit-energy benden, dat is echt té ziek. Tot dat moment kon alleen (Una)Vaatu dat (Raava nooit zien doen, geloof wel dat ze dat kon). Nu ik dit zo teruglees lijkt 't net alsof Aang een dikke amateur is, wat hij dus totaal niet is. Z'n dodging is echt ziekelijk, huhu ging stuk toen hij tegen Admiral Zhao ging vechten bij dat riviertje.

Mja, weet niet hoe jij hier tegenaan kijkt, ben niet geheel objectief want ik heb Korra heel erg hoog zitten huhu. [MENTION=8575]LosMerengues[/MENTION];

Link naar opmerking
Deel via andere websites