Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

NCIS

Big Mike

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 54
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

[spoiler=spoiler]volgens mij was die neger ook wel redelijk nasty in zijn nek geraakt, dus die kan ook wel eens dood gaan, zou ik ook niet erg vinden want hij doet me teveel denken aan zijn rol in Numbers. En ja, ik hoop dat EJ dood gaat, al denk ik dat ze op het laatste moment gered word door Dinozzo. Verder denk ik dat we ook nog wel eens afscheid kunnen gaan nemen van Ziva, mocht er nog iemand dood gaan. Dit vooral door de zin ''I can't take this any more'' tegen Tony.

Een conclusie wel, kan niet wachten tot volgende week. Heb je toevallig de trailer al?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[spoiler=spoiler]Alsjeblieft niet zeg, laat Ziva er lekker in. Maarja je weet eigenlijk wel dat ze eruit gaat, zinnetje wat Lange al aankaart zegt al genoeg. Een getrainde mossad agent die dat zegt, ja dan ga je eruit denk ik. Zonde ook van Mike trouwens, vond ik altijd wel tof in de serie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

NCIS: Cote De Pablo contract renew for 2 more years

Submitted by Pablo Lopez on April 30, 2011

Exclusively this may be the exact the kind of information that will excite the fans. Following prolonged deliberations, NCIS co-actor Cote de Pablo signed a 2 year contract with the producer of Studios of CBS TV to stay on with the leading CBS show. She happened to be the only NCIS actor who had no contract, in other words the whole team of this season is now signed up for the following season. The news is that De Pablo is receiving a considerable salary hike working out to $120,000 for each episode, which is equal to what the other female actor in the drama, Pauley Perrette earns. She will also receive a significant monetary bonus.

As De Pablo signed up for NCIS only during Season-3, her agreement expiry doesn’t follow the same schedule as other NCIS actors like Sean Murray, Michael Weatherly, Pauley Perrette and David McCallum, the one who got a renewed contract during the previous season after negotiations continued through the summer. Actor Mark Harmon got himself a fresh two years contract during February.

Previous week CBS Studios got into an agreement of three years with executive producers of NCIS Shane Brennan and Gary Glasberg in the background that will see Glasberg replace Brennan as the daily manager for the following season.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit is een afgeraffelde game. Dat zie je aan de graphics, en de vreemde aankondiging. Een maand van te voren is gewoon erg zeldzaam voor een game. Vaak is een launch van een goede game iets groter aangepakt. In dit geval is dat niet zo, omdat er waarschijnlijk een low budget is. Wat uiteindelijk weer de kwaliteit van de game betaald. Ik zou zo'n game zonde vinden voor zo'n grote (en leuke) serie als NCIS.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oke, die laatste aflevering. Wth gebeurde daar? Het ging me allemaal net iets te snel, wie waren die twee lui met de chips en wie stonden op die ene foto?

Wat die game betreft, dikke no go wat mij betreft. Graphics zijn echt bagger en alles lijkt mij heel erg nep

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[spoiler=@RickV]Die lui met die chips waren voormalig Team nog wat leden, die ook op die foto aan het eind stonden (neem aan dat je die foto bedoeld) het is in ieder geval een counter terrorist squad. Alleen is de baas van de squad samen met zijn bilmaatje bezig om de chips te verkopen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites