Joery Geplaatst 15 januari 2011 Share Geplaatst 15 januari 2011 The King of Queens is een Amerikaanse sitcom, oorspronkelijk uitgezonden door CBS. De show werd uitgezonden sinds 21 september 1998. CBS zond zijn laatste aflevering uit op 21 mei 2007. In Nederland wordt de show uitgezonden op RTL 5. Doug en Carrie Heffernan (Kevin James en Leah Remini) wonen in Queens, New York, samen met Carries vader Arthur (Jerry Stiller). Doug werkt als pakketbezorger bij IPS. Carrie werkte bij een groot advocatenkantoor, maar werkte de laatste seizoenen bij een onroerendgoedkantoor. Doug heeft drie vrienden, Deacon (Victor Williams), zijn neef Danny (Gary Valentine) en Spence (Patton Oswalt) waar hij regelmatig mee te vinden is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joery Geplaatst 15 januari 2011 Auteur Share Geplaatst 15 januari 2011 The King of Queens is een Amerikaanse sitcom, oorspronkelijk uitgezonden door CBS. De show werd uitgezonden sinds 21 september 1998. CBS zond zijn laatste aflevering uit op 21 mei 2007. In Nederland wordt de show uitgezonden op RTL 5. Doug en Carrie Heffernan (Kevin James en Leah Remini) wonen in Queens, New York, samen met Carries vader Arthur (Jerry Stiller). Doug werkt als pakketbezorger bij IPS. Carrie werkte bij een groot advocatenkantoor, maar werkte de laatste seizoenen bij een onroerendgoedkantoor. Doug heeft drie vrienden, Deacon (Victor Williams), zijn neef Danny (Gary Valentine) en Spence (Patton Oswalt) waar hij regelmatig mee te vinden is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baddoo Geplaatst 15 januari 2011 Share Geplaatst 15 januari 2011 Kijk het altijd tijdens het eten, chill programma Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 15 januari 2011 Share Geplaatst 15 januari 2011 Het enige(enigste) programma wat ik altijd wil zien_O_ Dit is zo geniaal_O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KN Geplaatst 15 januari 2011 Share Geplaatst 15 januari 2011 En ook dit is geweldig _O_ Heerlijke avond altijd (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juiceman Geplaatst 15 januari 2011 Share Geplaatst 15 januari 2011 Alle 9 seizoenen officieel hier thuis staan. _O_ Zodra ik eventjes een halfuurtje niks te doen heb, ga ik een aflevering kijken. Weet bijna van elke aflevering welke grappen er gemaakt worden, maar blijf er gewoon om lachen. Voor mij de beste serie, die ik ooit heb gezien :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 17 januari 2011 Share Geplaatst 17 januari 2011 Nu is er een aflevering die ik nog nooit heb gezien, artur ging trouwen met tessie ofzo en de zus van carrie is er:cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juiceman Geplaatst 17 januari 2011 Share Geplaatst 17 januari 2011 Eerste aflevering ooit. Afgelopen vrijdag was de laatste. Ze zijn op tv weer vanaf het begin begonnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten