Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

King of Queens

Joery

Aanbevolen berichten

51lS5QKKAbL._SL500_AA300_.jpg

The King of Queens is een Amerikaanse sitcom, oorspronkelijk uitgezonden door CBS. De show werd uitgezonden sinds 21 september 1998. CBS zond zijn laatste aflevering uit op 21 mei 2007. In Nederland wordt de show uitgezonden op RTL 5.

Doug en Carrie Heffernan (Kevin James en Leah Remini) wonen in Queens, New York, samen met Carries vader Arthur (Jerry Stiller). Doug werkt als pakketbezorger bij IPS. Carrie werkte bij een groot advocatenkantoor, maar werkte de laatste seizoenen bij een onroerendgoedkantoor.

Doug heeft drie vrienden, Deacon (Victor Williams), zijn neef Danny (Gary Valentine) en Spence (Patton Oswalt) waar hij regelmatig mee te vinden is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

51lS5QKKAbL._SL500_AA300_.jpg

The King of Queens is een Amerikaanse sitcom, oorspronkelijk uitgezonden door CBS. De show werd uitgezonden sinds 21 september 1998. CBS zond zijn laatste aflevering uit op 21 mei 2007. In Nederland wordt de show uitgezonden op RTL 5.

Doug en Carrie Heffernan (Kevin James en Leah Remini) wonen in Queens, New York, samen met Carries vader Arthur (Jerry Stiller). Doug werkt als pakketbezorger bij IPS. Carrie werkte bij een groot advocatenkantoor, maar werkte de laatste seizoenen bij een onroerendgoedkantoor.

Doug heeft drie vrienden, Deacon (Victor Williams), zijn neef Danny (Gary Valentine) en Spence (Patton Oswalt) waar hij regelmatig mee te vinden is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alle 9 seizoenen officieel hier thuis staan. _O_ Zodra ik eventjes een halfuurtje niks te doen heb, ga ik een aflevering kijken. Weet bijna van elke aflevering welke grappen er gemaakt worden, maar blijf er gewoon om lachen.

Voor mij de beste serie, die ik ooit heb gezien :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites