Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Naruto (Shippuden) topic

LosMerengues

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 395
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik weet niet, heb wel een paar. Neji vs. Naruto vond ik super vet. Gaara vs. Kimimaro en tegen Deidara ook. Gaara vind ik sowieso vet, met z`n handen over elkaar gewoon vechten. Sasuke tegen Itachi vond ik in 1e instantie een klein beetje tegenvallen, maar die werd na het verhaal erachter 1 van de vetste stukjes. En ja Naruto vs. Pain ook zo vet , vooral het stukje met Hinata en dat hij 8 staarten krijgt en z`n vader ziet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sorry voor dubbel post maaaaaaaaaaaaaaaaar

Als je dit filmpje vanaf 0:38 bekijkt, dan is dat toch muziek uit Naruto of ben ik nou gek ?

bbudwne3Q84&feature=player_embedded

Haha inderdaad, maar dat nummer wordt in vrijwel elke serie/anime gebruikt dus zo bijzonder is dat niet. :D

Ik kijk Naruto nooit ofzo maar dit nr vind ik wel lekker:

DboyFSD86k8

gelukkig versta ik er ook de ballen van hehe :mrgy:

Die is wel leuk ja, maar er zijn zoveel vettere zoals Blue Bird, Natsuhiboshi, Wind (Akeboshi), Shooting Star en nog veel andere. Hier een de bovenstaande nummers:

[YOUTUBE]-SpEoH-GiYA[/YOUTUBE]

[YOUTUBE]Q3E3SA9vhXo&feature=related[/YOUTUBE]

[YOUTUBE]i-Gdi9K_0Ok[/YOUTUBE]

[YOUTUBE]a_NcFYzY0v4[/YOUTUBE]

Er zijn eigenlijk veel te veel vette theme songs. Hierbij heb ik het nog niet eens over de persoonlijke theme songs. :<:<:<

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die 1e Naruto theme song is van de junin examens toch ? :D

Sommige theme`s zijn echt vet idd, vooral die openingen van shipuuden vind ik vet.

Het muziek bij de begrafenis van Sarutobi vond ik ook mooi

7bA6gG-h33c&feature=related

En het muziek uit deze stukjes is ook mooi

2VMHcEp-qug

En hier vanaf 3.30

rsnFPFAmtYA&feature=related

[YOUTUBE]PCfiqY05BpA[/YOUTUBE]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hehe ja he.

Als ik dat zo allemaal terug kijk heb ik echt spijt dat ik het zo snel ging kijken allemaal. Nu elke week wachten, en dan ook nog eens een filler. Kan echt niet wachtten totdat ze verder gaan met het verhaal :P

Van mij mag Naruto die Sasuke nu wel eens echt gaan beaten, heeft al lang genoeg geduurd. En ben ook nog steeds benieuwd naar Tobi, en volgens mij is die ene met z`n klauw op z`n hoofd (weet z`n naam even niet) ook gruwelijk sterk, met z`n gespleten persoonlijkheid.

Link naar opmerking
Deel via andere websites