LosMerengues Geplaatst 6 mei 2012 Auteur Share Geplaatst 6 mei 2012 Je weet wel waarom ze dat doen toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 6 mei 2012 Share Geplaatst 6 mei 2012 Omdat de stripversie nog niet ver genoeg is waarschijnlijk, zo was het met DBZ ook altijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 6 mei 2012 Auteur Share Geplaatst 6 mei 2012 Klopt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nickyyyy Geplaatst 8 mei 2012 Share Geplaatst 8 mei 2012 Daarom moet je fillers ook gewoon skippen. Naar mijn mening gaan sommige echte gevechten nog te snel voorbij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 9 mei 2012 Share Geplaatst 9 mei 2012 Ben weer up-to-date :D Is nu wel fucking epic aan het worden, hoor! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Breeza Geplaatst 13 mei 2012 Share Geplaatst 13 mei 2012 De afgelopen 3 maanden ofzo Naruto en Naruto Shippuden gekeken, heb wel alle fillers overgeslagen. Moet zeggen dat Shippuden toch wel een stuk beter is. Kan niet wachten tot de oorlog echt gaat beginnen. Heb alles in het japans gekeken, ook Naruto en de eerste 130 van Shippuden, het is gewoon veel vetter in het japans. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 13 mei 2012 Share Geplaatst 13 mei 2012 De afgelopen 3 maanden ofzo Naruto en Naruto Shippuden gekeken, heb wel alle fillers overgeslagen. Moet zeggen dat Shippuden toch wel een stuk beter is. Kan niet wachten tot de oorlog echt gaat beginnen. Heb alles in het japans gekeken, ook Naruto en de eerste 130 van Shippuden, het is gewoon veel vetter in het japans. (y) Ik begon in het Engels maar op een gegeven moment kwam ik op het punt dat er alleen nog Japanse afleveringen waren. Toen ben ik daar heel onwennig mee begonnen, maar na een tijdje begon ik toch wel in te zien dat het Japans 108745 keer beter is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 15 mei 2012 Auteur Share Geplaatst 15 mei 2012 (y) Ik begon in het Engels maar op een gegeven moment kwam ik op het punt dat er alleen nog Japanse afleveringen waren. Toen ben ik daar heel onwennig mee begonnen, maar na een tijdje begon ik toch wel in te zien dat het Japans 108745 keer beter is. A-fucking-men. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 16 juni 2012 Share Geplaatst 16 juni 2012 Iemand die voor mij een lijst kan maken van de episodes die om het hoofdverhaal draaien? Dan bedoel ik de afleveringen van Shippuden :) Heb echt geen zin in al die filler afleveringen maar wil wel weten hoe het verder gegaan is met het hoofd verhaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 16 juni 2012 Share Geplaatst 16 juni 2012 Alsjeblieft Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 16 juni 2012 Auteur Share Geplaatst 16 juni 2012 Ik mis het achtereenvolgend kunnen kijken van episodes man. Wat kut is het om elke week te wachten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 16 juni 2012 Share Geplaatst 16 juni 2012 Heb ik ook :P Toen ik nog niet 'bij' was, keek ik echt iedere dag 2 afleveringen ofzo. Nu kan dat gewoon niet meer :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 17 juni 2012 Auteur Share Geplaatst 17 juni 2012 Werden we gister nou geflasht? Er was geen epi. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Breeza Geplaatst 17 juni 2012 Share Geplaatst 17 juni 2012 Zit een weekje tussen, volgende week weer ;). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 18 juni 2012 Share Geplaatst 18 juni 2012 _O_ [YOUTUBE]WYd_wFc4Rmo[/YOUTUBE] _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 24 juni 2012 Auteur Share Geplaatst 24 juni 2012 Ja, vind ik ook echt een prachtig nummer. Sowieso één van de mooiste intro's van Naruto. Ik mis al die intro's überhaupt een beetje. Ik denk erover na om een tijdje niet meer te kijken zodat ik over een paar maanden weer alles achter elkaar kan zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 24 juni 2012 Share Geplaatst 24 juni 2012 Het was de outro ;) Maar dat wat jij zegt ben ik nu een beetje aan het doen :P Heb al 3/4 weken ofzo niet gekeken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 27 juni 2012 Auteur Share Geplaatst 27 juni 2012 Dat bedoelde ik/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yacie Geplaatst 11 december 2012 Share Geplaatst 11 december 2012 Alle Naruto fans verstopt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 14 december 2012 Auteur Share Geplaatst 14 december 2012 Nope. [MENTION=1050]Yacie[/MENTION] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 14 december 2012 Share Geplaatst 14 december 2012 Ik lees af en toe wat op Narutopedia, maar begrijp er op sommige momenten echt weinig van. Vond het wel grappig om te lezen dat een van die tailed beast (als ik het goed heb tenminste) Goku heet en zijn summoner Roshi :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 15 december 2012 Share Geplaatst 15 december 2012 Heb al een hele tijd niet gekeken, zeker al een paar maanden niet. Moet ik weer eens gaan doen... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 15 december 2012 Auteur Share Geplaatst 15 december 2012 Ik lees af en toe wat op Narutopedia, maar begrijp er op sommige momenten echt weinig van. Vond het wel grappig om te lezen dat een van die tailed beast (als ik het goed heb tenminste) Goku heet en zijn summoner Roshi :-D Zijn volgens mij Japanse Goden/Mythes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten