LosMerengues Geplaatst 17 oktober 2011 Auteur Share Geplaatst 17 oktober 2011 WAUW. Ik weet wie Tobi is. DAMNIT. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Seker Geplaatst 17 oktober 2011 Share Geplaatst 17 oktober 2011 Ik ook. Bij manga hebben weer iets over hem geleerd nu :p Of bedoelde je dat ook ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 18 oktober 2011 Auteur Share Geplaatst 18 oktober 2011 Ik weet wie het is. Iedereen denkt Madara Uchiha, maar het is hem niet. HUGEASS SPOILERALERT! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 18 oktober 2011 Share Geplaatst 18 oktober 2011 [spoiler=sorry]Iedereen inclusief narutopedia ja, wou weten of ik wat gemist had toen de Ninetails de naam noemde tegen over Sasuke, waardoor ik een beetje gespoilerd werd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 18 oktober 2011 Auteur Share Geplaatst 18 oktober 2011 :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 18 oktober 2011 Share Geplaatst 18 oktober 2011 Iets verkeerd gezegd want dan verander ik het even ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 18 oktober 2011 Auteur Share Geplaatst 18 oktober 2011 Vind het jammer dat je gespoiled hebt. :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Seker Geplaatst 19 oktober 2011 Share Geplaatst 19 oktober 2011 Ik weet wie het is. Iedereen denkt Madara Uchiha, maar het is hem niet. HUGEASS SPOILERALERT! Haha klopt ja, hier ben ik dus achtergekomen via manga.. maar nu jij dat weet is dat toch vet kut toch? als je er zelf achter komt via anime is dat 3x zo vet :p al duurt het nog wel even voordat ze daar zijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 19 oktober 2011 Share Geplaatst 19 oktober 2011 Vind het jammer dat je gespoiled hebt. :( Kwam meer omdat ik dacht dat ik een stuk gemist had door het overslaan van de laatste 100 episodes van Naruto, omdat het al meteen bij de eerste scene van Shippuden genoemd word. Zijn wel meer dingen waar ik heel veel moeite voor moet doen om verder te lezen, maar dat komt omdat het verhaal in mijn ogen een beetje sloom is. ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Seker Geplaatst 19 oktober 2011 Share Geplaatst 19 oktober 2011 Verhaal van naruto is erg sloom ja.. Door al die flashbacks schiet het ook niet op :( En fillers.. ik kijk ook geen naruto meer nu eigenlijk. Vind One Piece / Fairy Tail veel vetter. Maar dat is mijn mening ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 20 oktober 2011 Auteur Share Geplaatst 20 oktober 2011 Haha klopt ja, hier ben ik dus achtergekomen via manga.. maar nu jij dat weet is dat toch vet kut toch? als je er zelf achter komt via anime is dat 3x zo vet :p al duurt het nog wel even voordat ze daar zijn Heel erg jammer ja, maar dit duurt nog zo ontiegelijk lang. Kwam meer omdat ik dacht dat ik een stuk gemist had door het overslaan van de laatste 100 episodes van Naruto, omdat het al meteen bij de eerste scene van Shippuden genoemd word. Zijn wel meer dingen waar ik heel veel moeite voor moet doen om verder te lezen, maar dat komt omdat het verhaal in mijn ogen een beetje sloom is. ;) Ik voel je. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 20 oktober 2011 Share Geplaatst 20 oktober 2011 Trouwens, vind de streams bij Narutospot.net een stuk beter qua kwaliteit dan van animefreak.tv :) Aangezien jij het zo kijkt, zou ik daar eens kijken. Heb daar shippuden voor het grootste gedeelte gekeken, doet niet onder voor downloaden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 21 oktober 2011 Auteur Share Geplaatst 21 oktober 2011 Trouwens, vind de streams bij Narutospot.net een stuk beter qua kwaliteit dan van animefreak.tv :) Aangezien jij het zo kijkt, zou ik daar eens kijken. Heb daar shippuden voor het grootste gedeelte gekeken, doet niet onder voor downloaden. Ik ken ze allemaal al. :oops: Ik kijk bijna altijd bij Narutospot.net, maar soms doen die episodes stoer bij mij en dan schakel ik ff naar animefreak.tv of narutoget.com. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 21 oktober 2011 Share Geplaatst 21 oktober 2011 Aah, omdat je mij vaak richting animefreak stuurde. ;) Merk wel dat Naruto ondanks heel vet, mij net even wat minder aanspreekt dan Dragonball. Neemt niet weg dat dit zeker zijn kwaliteiten heeft, maar vooral de sloomheid (wat bij DBZ toch ook vaak gebeurde) maakt het voor mij lastig er mee door te gaan. Gelukkig kijk ik bijna geen normale televisie dus blijft er nog genoeg tijd over voor Naruto over, maar het echt volgen zal er niet inzitten ben ik bang. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 21 oktober 2011 Auteur Share Geplaatst 21 oktober 2011 Ik volg het nog steeds, maar wat jij hebt hebben heel veel Naruto volgers. Er zijn teveel fillers, flashbacks en onbelangrijke dingen die ze laten zien. Dit komt omdat ze anders de manga te snel voorbij gaan, want in de manga laten ze alleen important stuff zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nickyyyy Geplaatst 29 december 2011 Share Geplaatst 29 december 2011 Eindelijk gaat het weer verder volgende week. Hoop dat we nou een tijdje geen fillers meer krijgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 29 december 2011 Share Geplaatst 29 december 2011 Ik ga het wel een keer kijken als het afgelopen is en ik de fillers ertussen uit kan laten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Seker Geplaatst 2 januari 2012 Share Geplaatst 2 januari 2012 Hoelang hebben ze wel niet gedaan over die fillers? 2 maanden? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 2 januari 2012 Share Geplaatst 2 januari 2012 Hmpft. Echte Naruto-fans kijken alles! :LO: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 4 januari 2012 Auteur Share Geplaatst 4 januari 2012 Deze week wordt het verhaal weer hervat. Heb ik gehoord van een vriend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 6 januari 2012 Auteur Share Geplaatst 6 januari 2012 En Het Is Weer Begonnen! *gay, waarom kan ik niet alles met capslock typen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 7 januari 2012 Share Geplaatst 7 januari 2012 ALS JE EEN ECHTE BAAS BENT DAN KAN JE DAT WEL :huhu: Ik vraag, en vroeg me eigenlijk ook tijdens het kijken af in welke manier deze serie geconcludeerd gaat worden. Ik zie iit tot Dragonball Z niet echt een einde in zicht toen ik aan het kijken was, vooral door het hele lange hoofdverhaal. Is er een einddatum uberhaupt in zicht, of word het als een Pokemon verlengt en verlengt zodat nieuwe generaties fan blijven? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 7 januari 2012 Auteur Share Geplaatst 7 januari 2012 Nee, er 'hoort' wel een einde te komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Seker Geplaatst 8 januari 2012 Share Geplaatst 8 januari 2012 Vanavond maar weer even kijken dna :p Leuke aflevering? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 11 januari 2012 Auteur Share Geplaatst 11 januari 2012 Redelijk, ben allang blij dat ze het verhaal eindelijk verder laten gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten