Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Naruto (Shippuden) topic

LosMerengues

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 395
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik weet wie het is. Iedereen denkt Madara Uchiha, maar het is hem niet. HUGEASS SPOILERALERT!

Haha klopt ja, hier ben ik dus achtergekomen via manga.. maar nu jij dat weet is dat toch vet kut toch? als je er zelf achter komt via anime is dat 3x zo vet :p al duurt het nog wel even voordat ze daar zijn

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vind het jammer dat je gespoiled hebt. :(

Kwam meer omdat ik dacht dat ik een stuk gemist had door het overslaan van de laatste 100 episodes van Naruto, omdat het al meteen bij de eerste scene van Shippuden genoemd word. Zijn wel meer dingen waar ik heel veel moeite voor moet doen om verder te lezen, maar dat komt omdat het verhaal in mijn ogen een beetje sloom is. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha klopt ja, hier ben ik dus achtergekomen via manga.. maar nu jij dat weet is dat toch vet kut toch? als je er zelf achter komt via anime is dat 3x zo vet :p al duurt het nog wel even voordat ze daar zijn

Heel erg jammer ja, maar dit duurt nog zo ontiegelijk lang.

Kwam meer omdat ik dacht dat ik een stuk gemist had door het overslaan van de laatste 100 episodes van Naruto, omdat het al meteen bij de eerste scene van Shippuden genoemd word. Zijn wel meer dingen waar ik heel veel moeite voor moet doen om verder te lezen, maar dat komt omdat het verhaal in mijn ogen een beetje sloom is. ;)

Ik voel je.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Trouwens, vind de streams bij Narutospot.net een stuk beter qua kwaliteit dan van animefreak.tv :) Aangezien jij het zo kijkt, zou ik daar eens kijken. Heb daar shippuden voor het grootste gedeelte gekeken, doet niet onder voor downloaden.

Ik ken ze allemaal al. :oops:

Ik kijk bijna altijd bij Narutospot.net, maar soms doen die episodes stoer bij mij en dan schakel ik ff naar animefreak.tv of narutoget.com.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aah, omdat je mij vaak richting animefreak stuurde. ;) Merk wel dat Naruto ondanks heel vet, mij net even wat minder aanspreekt dan Dragonball. Neemt niet weg dat dit zeker zijn kwaliteiten heeft, maar vooral de sloomheid (wat bij DBZ toch ook vaak gebeurde) maakt het voor mij lastig er mee door te gaan. Gelukkig kijk ik bijna geen normale televisie dus blijft er nog genoeg tijd over voor Naruto over, maar het echt volgen zal er niet inzitten ben ik bang.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ALS JE EEN ECHTE BAAS BENT DAN KAN JE DAT WEL :huhu: Ik vraag, en vroeg me eigenlijk ook tijdens het kijken af in welke manier deze serie geconcludeerd gaat worden. Ik zie iit tot Dragonball Z niet echt een einde in zicht toen ik aan het kijken was, vooral door het hele lange hoofdverhaal. Is er een einddatum uberhaupt in zicht, of word het als een Pokemon verlengt en verlengt zodat nieuwe generaties fan blijven?

Link naar opmerking
Deel via andere websites