Tijn Geplaatst 15 oktober 2009 Share Geplaatst 15 oktober 2009 Tsja, worden we weer even met onze beide beentjes op de grond gezet na 40 minuten te worden gedomineerd. Verder geen man over boord hoor, de Blackhawks zie ik dit jaar ver komen in de hunt voor de Stanley Cup en wij zijn blij als we de playoffs halen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 16 oktober 2009 Share Geplaatst 16 oktober 2009 Vanavond krijgen de Wild thuis, die moeten we kunnen pakken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 17 oktober 2009 Share Geplaatst 17 oktober 2009 San Jose Sharks @ Washington Capitals 1-4 (1-1, 0-2, 0-1) Tamba Bay Lightning @ Ottawa Senators 1-7 (0-2, 2-3, 0-2) Colorado Avalanche @ Montreal Canadiens 3-2 (0-1, 2-0, 1-1) Los Angeles Kings @ Detroit Red Wings 2-5 (1-0, 0-2, 1-3) Chicago Blackhawks @ Nashville Predators 3-1 (0-0, 2-1, 1-0) St. Louis Blues @ Phoenix Coyotes 2-3 (0-0, 2-1, 0-1, 0-1 OT) Atlanta Trashers @ New Jersey Devils 4-2 (0-0, 1-1, 3-1) New York Islanders @ Buffalo Sabres 3-6 (0-2, 2-2, 1-2) Philadelphia Flyers @ Florida Panthers 2-4 (1-0, 1-2, 0-2) Boston Bruins @ Dallas Stars 3-0 (1-0, 2-0, 0-0) Vancouver Canucks @ Calgary Flames 3-5 (0-2, 0-3, 3-0) Minnesota Wild @ Edmonton Oilers 2-5 (0-0, 1-3, 1-2) Vandaag: New York Rangers @ Toronto Maple Leafs 0-0 (0-0, 0-0, 0-0) Ottawa Senators @ Montreal Canadiens 0-0 (0-0, 0-0, 0-0) Atlanta Trashers @ Buffalo Sabres 0-0 (0-0, 0-0, 0-0) Carolina Hurricanes @ New Jersey Devils 0-0 (0-0, 0-0, 0-0) Nashville Predators @ Washington Capitals 0-0 (0-0, 0-0, 0-0) Colorado Avalanche @ Detroit Red Wings 0-0 (0-0, 0-0, 0-0) Los Angeles Kings @ Columbus Blue Jackets 0-0 (0-0, 0-0, 0-0) San Jose Sharks @ New York Islanders 0-0 (0-0, 0-0, 0-0) Tamba Bay Lightning @ Pittsburgh Penguins 0-0 (0-0, 0-0, 0-0) Dallas Stars @ Chicago Blackhawkes 0-0 (0-0, 0-0, 0-0) Boston Bruins @ Phoenix Coyotes 0-0 (0-0, 0-0, 0-0) St. Louis Blues @ Anaheim Ducks 0-0 (0-0, 0-0, 0-0) Minnesota Wild @ Vancouver Canucks 0-0 (0-0, 0-0, 0-0) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 17 oktober 2009 Share Geplaatst 17 oktober 2009 Mooie 5-2 thuis tegen de Wild, Bulinwall die weer belangrijk was met zijn reddingen en Gilbert Brule met twee goals _O_ Nu op naar maandag om die Canucks nog maar even verder in de afgrond te duwen en zelf weer verder naar de top. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 18 oktober 2009 Share Geplaatst 18 oktober 2009 New York Rangers @ Toronto Maple Leafs 4-1 (1-0, 2-1, 1-0) Ottawa Senators @ Montreal Canadiens 3-1 (1-1, 1-0, 1-0) Atlanta Trashers @ Buffalo Sabres 4-2 (2-0, 1-1, 1-1) Carolina Hurricanes @ New Jersey Devils 0-2 (0-0, 0-0, 0-2) Nashville Predators @ Washington Capitals 2-3 (0-2, 2-0, 0-0, 0-0, W wint SO) Colorado Avalanche @ Detroit Red Wings 4-3 (0-1, 0-1, 3-1, 0-0, C wint SO) Los Angeles Kings @ Columbus Blue Jackets 1-4 (1-1, 0-1, 0-2) San Jose Sharks @ New York Islanders 4-1 (0-1, 2-0, 2-0) Tamba Bay Lightning @ Pittsburgh Penguins 1-4 (0-2, 1-1, 0-1) Dallas Stars @ Chicago Blackhawkes 4-3 (0-0, 3-2, 1-1) Boston Bruins @ Phoenix Coyotes 1-4 (0-1, 1-3, 0-0) St. Louis Blues @ Anaheim Ducks 5-0 (1-0, 2-0, 2-0) Minnesota Wild @ Vancouver Canucks 1-2 (1-0, 0-1, 0-1) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 19 oktober 2009 Share Geplaatst 19 oktober 2009 Vanavond divisional match up tegen de Canucks, verwacht toch wel de overwinning ondanks dat Hemsky waarschijnlijk niet fit genoeg is om te spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 24 oktober 2009 Share Geplaatst 24 oktober 2009 Vanavond part 3 van the Battle of Alberta, wedstrijd die gewonnen moet worden om ervoor te zorgen dat de vlammetjes de Battle of Alberta gaat domineren. Hoop iig niet dat we hem weer verliezen in de laatste twee seconden xD Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 26 oktober 2009 Share Geplaatst 26 oktober 2009 Uitschieters: Sabres, Canadiens en Bruins Tegenvallers: Lightning, Hurricanes. Toronto heeft na het ene puntje in de allereerste wedstrijd van dit NHL seizoen alles in reguliere tijd verloren. Het record staat met 18 nederlagen op rij op naam van Washington Capitals (74/75) en het op dat moment nieuwe San Jose Sharks (92/93). Het record 'niet gewonnen' staat met 30 wedstrijden op naam van het opgeheven Winnipeg Jets (80/81). Uitschieters: Kings en Phoenix Tegenvallers: Detroit en San Jose Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ginola Geplaatst 26 oktober 2009 Share Geplaatst 26 oktober 2009 De Bruins waren vorig seizoen toch ook al aardig op weg? Ze staan nu mid-table dus eigenlijk gewoon solide. Dat Colorado zo stijf bovenaan staat in Western verrast me meer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 27 oktober 2009 Share Geplaatst 27 oktober 2009 Waarom valt San Jose tegen? :cab: Ze hebben net een 6-game road trip achter de rug en staan gewoon op 3 puntjes van de eerste plek in de conference. Boston gaat 't de komende weken wat lastiger krijgen. Ze hebben Kessel & Kobasew weggetrade en met Lucic en Savard zijn 2 van hun beste aanvallers langdurig geblesseerd. Dat zijn 4 van hun 6 beste forward van vorig jaar die ze missen in de line up. Vanavond om 0:00 trouwens Washington-Philadelphia, dat is een must-see voor hockey fans. Die wedstrijd is áltijd spectaculair, eerste ontmoeting van het seizoen werd 6-5 (OT) voor de Flyers na een zinderende game _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 27 oktober 2009 Share Geplaatst 27 oktober 2009 Waarom valt San Jose tegen? Qua spel vind ik ze nou niet echt super, zeker voor een ploeg die elk jaar 1e of 2e wordt in de Conference wordt. Daarnaast vallen ze me gewoon tegen qua uitslagen. 1-0 winst thuis in OT tegen Phoenix, tegen de Kings 0-4 achter komen, tot 4-4 terug komen en dan alsnog 4-6 verliezen. Enige positieve was tegen de Rangers, kansloos 2-0 achter, en na de plotselinge 2-1 ineens uitlopen naar 3-7 winst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 27 oktober 2009 Share Geplaatst 27 oktober 2009 En wat dacht je van 4-1 winnen in Philadelphia.. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 27 oktober 2009 Share Geplaatst 27 oktober 2009 En wat dacht je van 4-1 winnen in Philadelphia.. :cab: Die zitten bij de Penguins in de Division, dus die kunnen er sowieso niks van ;) Maar goed, ik vind de Flyers niet zo geweldig eerlijk gezegd. Trouwens, de Maple Leafs winnen (6-3) spontaan een wedstrijd, dankzij 5 PPG bij de Ducks Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 27 oktober 2009 Share Geplaatst 27 oktober 2009 De Flyers zijn tof man, hangt altijd een mooie sfeer daar en ze hebben heldige spelers (Pronger, Gagne). Hoop iig dat we vanavond weer eens kunnen winnen tegen de Avs om een beetje in de buurt te blijven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 27 oktober 2009 Share Geplaatst 27 oktober 2009 Tegen de Caps is het. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 27 oktober 2009 Share Geplaatst 27 oktober 2009 we = edmonton oilers ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 27 oktober 2009 Share Geplaatst 27 oktober 2009 Jammer dat er dit seizoen geen Oilers - Penguins is in de reguliere competitie. Net de divisie van de Oilers speelt niet tegen de Atlanticteams. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 27 oktober 2009 Share Geplaatst 27 oktober 2009 Jammer dat er dit seizoen geen Oilers - Penguins is in de reguliere competitie. Net de divisie van de Oilers speelt niet tegen de Atlanticteams. Thu, 14 Jan 2010 Penguins Oilers 7:30 PM Dus maar liefst een hele keer en dat komt me wel goed uit met al die sterke teams dit jaar in de Atlantic. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 27 oktober 2009 Share Geplaatst 27 oktober 2009 Jammer dat er dit seizoen geen Oilers - Penguins is in de reguliere competitie. Net de divisie van de Oilers speelt niet tegen de Atlanticteams. Dat was het oude systeem ;) sinds vorig jaar speelt élk team minstens 1x tegen alle 29 andere teams. @Tjin, aja ik dacht dat je het over de Flyers had :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 27 oktober 2009 Share Geplaatst 27 oktober 2009 Oh, dat was me niet bekend :) Hoe is de wedstrijd verdeling nu dan? Het was 8x tegen de eigen divisie, 4x tegen de overige teams uit de Conference en 1x tegen 10 ploegen uit de andere Conference. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 27 oktober 2009 Share Geplaatst 27 oktober 2009 Ach ja, in de Eastern zie ik dan ook de Flyers en Lightning het graagst ;) Edit: en het is Tijn btw :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 27 oktober 2009 Share Geplaatst 27 oktober 2009 Oh, dat was me niet bekend :) Hoe is de wedstrijd verdeling nu dan? Het was 8x tegen de eigen divisie, 4x tegen de overige teams uit de Conference en 1x tegen 10 ploegen uit de andere Conference. Aantal wedstrijden: 24 (6 keer tegen elk team uit je divisie) 40 (4 keer tegen de 10 andere Conference teams) 15 (1 keer tegen élk team uit de andere Conference) 3 (3 extra wedstrijden tegen teams uit de andere Conference)* --- 82 wedstrijden *dit is voor élk team anders, iedereen speelt dus tegen 12 teams uit de andere conference 1 wedstrijd, en tegen 3 teams dan 2 wedstrijden (de enige "vaste" paartjes zijn de Canadese teams; dus Vancouver, Edmonton en Calgary spelen 2x tegen Toronto, Montreal en Ottawa), voor de andere teams gebeurt het gewoon via loting Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 27 oktober 2009 Share Geplaatst 27 oktober 2009 Ik ben een echte clubhoer, het spijt me ;e Lightning, Sharks, Flames en de Devils mogen op mij sympathie rekenen, terwijl de Penguins mijn grote favoriet zijn. Teams als Boston Bruins, de Blue Jackets, de Canadien en andere teams met lelijke logo's zeggen me dan weer helemaal niks. Ik he b een hekel aan de Rangers, alleen al omdat ze zo heten :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 27 oktober 2009 Share Geplaatst 27 oktober 2009 Montreal heeft net dat mooie klassieke logo.. ik heb altijd wel sympathie gehad voor die club, zonder ooit fan te zijn ofzo. Maar het is toch een beetje de plaats waar het hockey begonnen is, het is de club van legendarische spelers en de meeste Stanley Cups en nog steeds de meest fanatieke fans. Enige wat jammer is, is dat ze tegenwoordig nog zelden aantrekkelijke spelers binnenhalen en dus niet echt mooie teams meer hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 27 oktober 2009 Share Geplaatst 27 oktober 2009 De Habs hebben wel wat door de historie ja, original six team en dergelijke. Het is inderdaad jammer dat er de laatste jaren niet al teveel meer wordt gepresteerd, zou mooi zijn voor die fans als ze weer is een mooie run maken in de playoffs. Als Oilers fan heb ik het natuurlijk niet zo op de Flames vanwege the Battle of Alberta natuurlijk, verder zijn de Pens ook allesbehalve mijn favoriete team maar dat ligt meer aan de aanwezigheid van Crosby. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten