Kah Geplaatst 9 mei 2012 Share Geplaatst 9 mei 2012 Naja heb zelf toevallig een zwak voor Seattle-based teams maar ik bedoel de Seahawks in de NFL en voorheen de SuperSonics in de NBA hadden hele loyale fanbases. Bij het honkbal is het iets afgegleden vanwege de dramatische prestaties van de afgelopen jaren maar ik denk dat hockey daar beter werkt en dat het veel meer mensen aantrekt als in de woestijn en met Vancouver om de hoek heb je zo een mogelijke aartsrivaal in de buurt liggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kah Geplaatst 10 mei 2012 Share Geplaatst 10 mei 2012 Game 7 it is..gaat erom spannen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alovenac Geplaatst 10 mei 2012 Share Geplaatst 10 mei 2012 Stiekem hoop op de Caps, maken gewoon een iets betere indruk de laatste games. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 11 mei 2012 Share Geplaatst 11 mei 2012 Ik gun Brodeur (en Kovy ook wel eigenlijk) de Stanley Cup, ik gun de Coyotes de Cup, LA verdiend 'm absoluut en alleen de winnaar van Rangers - Caps hoeft 'm van mij niet te winnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 16 mei 2012 Share Geplaatst 16 mei 2012 Haha, die gekke Kings blijven maar winnen, die hebben nog geen uitduel verloren in de play-off. Quick was weer van grote waarde gisteren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kah Geplaatst 24 mei 2012 Share Geplaatst 24 mei 2012 Neeeee kut Devils :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 25 mei 2012 Share Geplaatst 25 mei 2012 Neeeee kut Devils :( Mooi dat Tortorella waarschijnlijk de finale gaat mislopen. Zak hooi dat 'ie is. Enige nadeel is dat ik nu niet weet of ik voor de Devils of de Kings moet zijn in de finale. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kah Geplaatst 31 mei 2012 Share Geplaatst 31 mei 2012 En de Kings gaan gewoon rustig door, hoe bedoel je, in vorm? :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 31 mei 2012 Share Geplaatst 31 mei 2012 Veelzeggend is die 'goal' van de Devils. Dat was bijna een kopbal, hahaha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 31 mei 2012 Share Geplaatst 31 mei 2012 En de Kings gaan gewoon rustig door, hoe bedoel je, in vorm? :cab: en dan moet je nagaan dat ze echt dramatisch zijn op de Powerplay, ze hadden makkelijk nog beter kunnen zijn :d Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 3 juni 2012 Share Geplaatst 3 juni 2012 Hah, die goal van Doughty, typerend voor de Kings. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 3 juni 2012 Share Geplaatst 3 juni 2012 Had vannacht de eerste periode, daarna halverwege de tweede periode 'em maar opgenomen omdat ik bijna omviel. Bleek dus dat ik net te weinig tijd had gedaan, mooi die goal van Carter gemist dus :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kah Geplaatst 3 juni 2012 Share Geplaatst 3 juni 2012 Mooi dit, dat die Devils gesweept mogen worden :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 3 juni 2012 Share Geplaatst 3 juni 2012 Had vannacht de eerste periode, daarna halverwege de tweede periode 'em maar opgenomen omdat ik bijna omviel. Bleek dus dat ik net te weinig tijd had gedaan, mooi die goal van Carter gemist dus :( ESPN herhaald de wedstrijd vaak voor ons op een gunstige tijd. Vandaag was het half 2 's middags. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 3 juni 2012 Share Geplaatst 3 juni 2012 Ik neem de matchen nu standaard op eigenlijk 's nachts zodat ik rustig nadien kan kijken en fast forward kan doen wanneer nodig, want deze teams spelen niet meteen het meest boeiende hockey :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 3 juni 2012 Share Geplaatst 3 juni 2012 ESPN herhaald de wedstrijd vaak voor ons op een gunstige tijd. Vandaag was het half 2 's middags. Dat weet ik, maar ik had de eerste periode en de helft van de tweede periode al gezien omdat ik twee uur nog niet erg veel zin had om te slapen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 4 juni 2012 Share Geplaatst 4 juni 2012 Haha, Tim Thomas neemt een sabattical :m: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 12 juni 2012 Share Geplaatst 12 juni 2012 Hoezo profiteren van een powerplay situatie (y) Kings! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 12 juni 2012 Share Geplaatst 12 juni 2012 Fuck, dacht dat game zes pas vanacht was :( Maar mooi iig dat de Kings 'em hebben gewonnen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kah Geplaatst 13 juni 2012 Share Geplaatst 13 juni 2012 Alles beter dan de Devils :mrgy: Congrats to the LA Kings! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 22 juni 2012 Share Geplaatst 22 juni 2012 Vannacht de draft dus, echt huilen als wij straks met de nr. 1 overall iemand anders als Yakupov zouden kiezen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 22 juni 2012 Share Geplaatst 22 juni 2012 Ben ik niet mee akkoord, Ryan Murray zou ook een uitstekende keuze zijn. Geweldige verdediger, en wees eerlijk, dat heeft Edmonton harder nodig dan nog een forward.. Tampa heeft picks 10 en 19 dus voor ons is het ook best een belangrijke draft met het oog op de toekomst :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 22 juni 2012 Share Geplaatst 22 juni 2012 (bewerkt) Murray ben ik verre van overtuigd van en daarnaast is het een stuk moeilijker om in een D-men 'op te leiden' dan een forward. Wanneer het om Hedman of Larsson had gegaan, was het een ander verhaal geweest. 22 juni 2012 bewerkt door Tijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 22 juni 2012 Share Geplaatst 22 juni 2012 Murray vind ik absoluut niet minder dan die jongens, maargoed das mijn mening.. misschien ben je teleurgesteld als ze hem halen maar ik ben ervan overtuigd dat hij je snel zou overtuigen ;) raar argument trouwens, verdedigers zijn moeilijker op te leiden.. je kunt toch blijven forwards draften.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 22 juni 2012 Share Geplaatst 22 juni 2012 Als je een verdediger draft is het veel meer de vraag dan bij een forward of dat hij het ook goed gaat doen in de NHL. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten