Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

NHL

V. Espinal

Aanbevolen berichten

Naja heb zelf toevallig een zwak voor Seattle-based teams maar ik bedoel de Seahawks in de NFL en voorheen de SuperSonics in de NBA hadden hele loyale fanbases. Bij het honkbal is het iets afgegleden vanwege de dramatische prestaties van de afgelopen jaren maar ik denk dat hockey daar beter werkt en dat het veel meer mensen aantrekt als in de woestijn en met Vancouver om de hoek heb je zo een mogelijke aartsrivaal in de buurt liggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Had vannacht de eerste periode, daarna halverwege de tweede periode 'em maar opgenomen omdat ik bijna omviel. Bleek dus dat ik net te weinig tijd had gedaan, mooi die goal van Carter gemist dus :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Had vannacht de eerste periode, daarna halverwege de tweede periode 'em maar opgenomen omdat ik bijna omviel. Bleek dus dat ik net te weinig tijd had gedaan, mooi die goal van Carter gemist dus :(

ESPN herhaald de wedstrijd vaak voor ons op een gunstige tijd. Vandaag was het half 2 's middags.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ESPN herhaald de wedstrijd vaak voor ons op een gunstige tijd. Vandaag was het half 2 's middags.

Dat weet ik, maar ik had de eerste periode en de helft van de tweede periode al gezien omdat ik twee uur nog niet erg veel zin had om te slapen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben ik niet mee akkoord, Ryan Murray zou ook een uitstekende keuze zijn. Geweldige verdediger, en wees eerlijk, dat heeft Edmonton harder nodig dan nog een forward..

Tampa heeft picks 10 en 19 dus voor ons is het ook best een belangrijke draft met het oog op de toekomst :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Murray ben ik verre van overtuigd van en daarnaast is het een stuk moeilijker om in een D-men 'op te leiden' dan een forward. Wanneer het om Hedman of Larsson had gegaan, was het een ander verhaal geweest.

bewerkt door Tijn
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Murray vind ik absoluut niet minder dan die jongens, maargoed das mijn mening..

misschien ben je teleurgesteld als ze hem halen maar ik ben ervan overtuigd dat hij je snel zou overtuigen ;)

raar argument trouwens, verdedigers zijn moeilijker op te leiden.. je kunt toch blijven forwards draften..

Link naar opmerking
Deel via andere websites