Kah Geplaatst 14 april 2012 Share Geplaatst 14 april 2012 Oei Canucks nu 0-2 achter tegen LA...Phillies vs. Pens series is vooralsnog ook echt een knotsgekke series. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 14 april 2012 Share Geplaatst 14 april 2012 Phillies? :cab: Maar hun game vannacht was 1 van de beste van de laatste jaren, dikke promotie voor het hockey, al die kansen en al die goals :cab: damn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 14 april 2012 Share Geplaatst 14 april 2012 Vancouver :banana: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kah Geplaatst 16 april 2012 Share Geplaatst 16 april 2012 Canucks lijken het niet te gaan halen :( Dan moeten de Rangers het maar doen, wel zonder Hagelin want die is drie wedstrijden geschorst. Echt absurd als je ziet dat zo'n vechtersbaas als Carkner maar 1 wedstrijd krijgt terwijl die gewoon uit het niets op Boyle begon in te slaan en dat Weber ervanaf komt met een boete nadat hij Zetterberg met zijn hoofd meerdere malen tegen de boarding aan gooide :cab: :cab: Niet om de overtreding af te doen als iets wat kan maar in vergelijking met andere straffen is het gewoon absurd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 16 april 2012 Share Geplaatst 16 april 2012 Kut Flyers, kut play-off systeem, kut Kunitz met z'n domme straffen en vooral kut instelling bij de Penguins. Het is werkelijk waar ongelofelijk hoe vaak we een shg tegen krijgen en nog erger, tegengoals binnen een paar seconden nadat we zelf gescoord hebben. Ik word er gek van. Gisteren overigens terecht verloren hoor, Philly was gewoon feller, beter en effectiever. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kah Geplaatst 18 april 2012 Share Geplaatst 18 april 2012 Flyers zijn wel de favoriet nu denk ik. Hopen dat de Canucks vanavond het tij kunnen keren maar heb er een hard hoofd in. Wel mooi dat de Rangers 2-1 voorstaan op Ottawa:) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 18 april 2012 Share Geplaatst 18 april 2012 kut play-off systeem :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 19 april 2012 Share Geplaatst 19 april 2012 :mrgy: Ja, het is toch belachelijk dat Florida 3e wordt? Laat divisie winnaars gewoon op basis van hun punten toe in de play-off. Mooi potje gisteren in Philly :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kah Geplaatst 19 april 2012 Share Geplaatst 19 april 2012 Mjah denk dat het beter is als je het NBA format kopieert ja, daar hebben ze het toen ook zo aangepast dat je als divisie winnaar niet minimaal 3e geranked bent maar gewoon geranked bent zoals het hoort, dus als jij 8e staat in je conference en je divisie wint dat je gewoon als 8e geplaatst bent. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kah Geplaatst 23 april 2012 Share Geplaatst 23 april 2012 Canucks :( Rangers ook op het randje...wat een teleurstelling dit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 27 april 2012 Share Geplaatst 27 april 2012 Nou, er blijven niet veel leuke teams over. Doe maar Devils - Phoenix als finale. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 27 april 2012 Share Geplaatst 27 april 2012 Dat vind ik dan weer twee van de meest saaie teams in de NHL, hoop op Kings tegen de Rangers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 30 april 2012 Share Geplaatst 30 april 2012 De Rangers die game 7 van de Stanley Cup finale verliezen, waar kan ik tekenen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alovenac Geplaatst 4 mei 2012 Share Geplaatst 4 mei 2012 Vette wedstrijd afgelopen nacht tussen de Caps en Rangers. Heb het tot het einde van OT2 (5.45u) vol gehouden, toen gaan pitten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 4 mei 2012 Share Geplaatst 4 mei 2012 De Kings gaan lekker, als de NSH - PHX serie gewoon lekker tot de zevende wedstrijd gaat gaan zij sowieso om de Stanley Cup spelen denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 5 mei 2012 Share Geplaatst 5 mei 2012 Phoenix wint in Nashville, hoera. Kings of Phoenix/Nashville als Stanley Cup winnaar aub (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 7 mei 2012 Share Geplaatst 7 mei 2012 Primeurtje voor de KIngs, voor het eerst heeft een #8 de #1 en #2 in dezelfde play-offs eruit geknikkerd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kah Geplaatst 7 mei 2012 Share Geplaatst 7 mei 2012 En dan ook nog eens op de manier waarop :cab: Echt niks aan gestolen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 7 mei 2012 Share Geplaatst 7 mei 2012 Nee, zeker gisteren niet, de Blues waren zo goed als kansloos. Ik heb geen moment gedacht dat LA het weg zou geven. Ik hoop op LA - Preds en Devils - Sens trouwens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kah Geplaatst 7 mei 2012 Share Geplaatst 7 mei 2012 Sens? Zijn toch al uitgeschakeld door NY?;) Mjah als NYR fan hoop ik uiteraard nog steeds op de Rangers, gaan alleen nog wel lastige potjes worden tegen Washington. Een matchup tegen New Jersey zou wel vet zijn, dan vliegt helemaal de vlam in de pan. Andere maakt me niet zoveel uit maar zou het Phoenix wel gunnen, gewoon omdat het zo'n geplaagde franchise is. Maar ook met LA en Nashville heb ik eigenlijk geen problemen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 7 mei 2012 Share Geplaatst 7 mei 2012 Caps, Sens, bijna hetzelfde. Ovi valt flink tegen dit seizoen, speelt ook niet heel veel minuten meer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 8 mei 2012 Share Geplaatst 8 mei 2012 Vind nog steeds dat de Coyotes zsm weg moeten daar uit de woestijn, ze doen het al een paar seizoenen leuk maar zij staan leuk laatste als het gaat op de hoeveelheid publiek die op de wedstrijden afkomt. Als de Oilers het zo goed zouden doen kunnen wij makkelijk Rexall Place twee keer uitverkopen denk ik :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 8 mei 2012 Share Geplaatst 8 mei 2012 Er schijnt nu weer een koper te zijn, ik heb verder nog niet gekeken of hij wil verhuizen. Ohja, stomme kut Rangers vannacht, bahbah. Die hebben in die anderhalve minuut al hun mazzel verspeeld, hoop ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kah Geplaatst 8 mei 2012 Share Geplaatst 8 mei 2012 Buhuuuu, ik zou nu een kutgrap kunnen maken en vragen hoe goed de Penguins het doen maarja...;) Nee maar daar kwamen we goed weg ja, denk dat een 7e match eraan gaat komen vrees niet dat we het in 6 gaan redden. En ja Phoenix zou zo maar eens naar Quebec terug kunnen gaan of evt. Seattle als zij een fatsoenlijke arena hebben (Seattle is de enige top 10 markt die zo weinig sportteams heeft oid) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 8 mei 2012 Share Geplaatst 8 mei 2012 Seattle ligt toch ook in een uithoek, of niet dan? Als je tegenwoordig vraagt waar men aan denkt bij Seattle, dan krijg je als antwoord 'Oh, van de Twilight films'. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten