Satyr Geplaatst 7 juni 2011 Share Geplaatst 7 juni 2011 Schijnen ze wel te willen, want dan krijgen ze een minder zwaar travelling schedule. Dat heeft vast ook te maken met de tijdszone? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 7 juni 2011 Share Geplaatst 7 juni 2011 Ik ben benieuwd hoe ze de divisies gaan indelen, het meest logische is om Detroit naar East te verhuizen, maar die zullen dat vast niet willen, gezien hun rivalry met Chicago. Nashville of de Blue Jackets dan maar? Het meest logische is Nashville of Columbus naar de Southeast sturen, dan moet je verder niet lopen prutsen in de East aangezien die dan gewoon de plaats van Atlanta/Winnipeg innemen.. Laat Detroit maar lekker in het westen, hoef die geen 4x per seizoen tegen te komen :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 7 juni 2011 Share Geplaatst 7 juni 2011 Dat heeft vast ook te maken met de tijdszone? Lijkt mij van wel, want ze zouden dan veel minder vaak naar de westkust toemoeten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Blue @ngel Geplaatst 10 juni 2011 Share Geplaatst 10 juni 2011 Ik ben benieuwd hoe ze de divisies gaan indelen, het meest logische is om Detroit naar East te verhuizen, maar die zullen dat vast niet willen, gezien hun rivalry met Chicago. Nashville of de Blue Jackets dan maar? Waarom zou Detroit in godsnaam niet naar de East willen? Veel minder reizen en ze zitten in een veel zwakkere divisie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 11 juni 2011 Share Geplaatst 11 juni 2011 Waarom zou Detroit in godsnaam niet naar de East willen? Veel minder reizen en ze zitten in een veel zwakkere divisie Veel zwakkere divisie :cab:? Ik zit liever bij Columbus, St Louis etc dan bij de Flyers, Rangers, Devils en Pens :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 11 juni 2011 Share Geplaatst 11 juni 2011 Veel zwakkere divisie :cab:? Ik zit liever bij Columbus, St Louis etc dan bij de Flyers, Rangers, Devils en Pens :mrgy: Ze zullen toch wel naar een andere gaan lijkt me? SE dus. Of gaan ze nou met alle teams schuiven :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 11 juni 2011 Share Geplaatst 11 juni 2011 Maar die is ook niet kinderachtig met de Caps, Bolts en Hurricanes. Al blijf ik de East in vergelijking met de West een stuk minder vinden qua kwaliteit, dus dat zou het al een goede move maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 11 juni 2011 Share Geplaatst 11 juni 2011 Je moet toch niet Detroit in de SE gaan zetten, dat slaat nergens op geografisch aangezien zowel Nashville als Columbus daarvoor beter in aanmerking komen.. In de Atlantic kun je ze ook al niet plaatsen want daar zit je met de 3 NY teams plus de 2 PA teams. En in de Northeast heb je de 3 Canadese teams + Boston (rivalry met Montreal) en Buffalo. Detroit moet gewoon in het westen blijven.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 12 juni 2011 Share Geplaatst 12 juni 2011 Je moet toch niet Detroit in de SE gaan zetten, dat slaat nergens op geografisch aangezien zowel Nashville als Columbus daarvoor beter in aanmerking komen.. In de Atlantic kun je ze ook al niet plaatsen want daar zit je met de 3 NY teams plus de 2 PA teams. En in de Northeast heb je de 3 Canadese teams + Boston (rivalry met Montreal) en Buffalo. Detroit moet gewoon in het westen blijven.. Ik denk dat Detroit dan met liefde in SE gaat spelen, het scheelt ze minimaal 24 wedstrijden aan vlieguren naar de westkust van de VS en Canada. En Colorado. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ginola Geplaatst 12 juni 2011 Share Geplaatst 12 juni 2011 Detroit speelt in de NBA ook in de East. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 12 juni 2011 Share Geplaatst 12 juni 2011 Detroit speelt in de NBA ook in de East. Joh. Veel meer teams uit het westen in de NBA. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kah Geplaatst 12 juni 2011 Share Geplaatst 12 juni 2011 Blablabla een beetje gaan discussieren over waar de Red Wings uitkomen terwijl de Canucks de Cup in de wacht gaan slepen :LO: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 12 juni 2011 Share Geplaatst 12 juni 2011 Nah Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kah Geplaatst 12 juni 2011 Share Geplaatst 12 juni 2011 Ja in Boston zal Roberto er wel weer minstens 5 om zijn oren krijgen maar dat is mooi dan kunnen ze het thuis afmaken want daar is Luongo toch een beest: Luongo has now stopped 95 of 97 shots he’s faced at home in the series. :huhu: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 12 juni 2011 Share Geplaatst 12 juni 2011 En Vancouver scoorde tot dusver 6 goals in de 5 finale duels.. beetje triest als je daarmee zou winnen.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kah Geplaatst 12 juni 2011 Share Geplaatst 12 juni 2011 A win is a win he ;) Maargoed het doelsaldo zelf in verhouding met Boston is wel afgetekend vanwege de twee dramatische optredens van Luongo in Boston (vooral game 3 toen het 8-1 werd die tikt natuurlijk hard aan), in Vancouver zelf is hij net zo dominant geweest, zo niet beter, als Tim Thomas die ook geweldig speelt natuurlijk. De goaltenders zijn de uitblinkers muv Luongo's optredens buiten Vancouver, het is jammer dat Vancouver's offense niet zo subliem is als tijdens het seizoen zelf anders was het nu allang beslist denk ik. Luongo's onvermogen om buiten Vancouver te presteren en de haperende offense hebben het veel closer gemaakt dan velen hadden verwacht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 12 juni 2011 Share Geplaatst 12 juni 2011 No way dat ie beter is dan Thomas. Luongo is enkel in Vancouver zo goed. Ongeacht wie de finals wint vind ik dat Thomas de playoffs MVP moet winnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 13 juni 2011 Share Geplaatst 13 juni 2011 Ik vind het wel mooi dat Vancouver zo efficiënt is. Leuk voor Boston dat ze twee keer veel scoren, maar ze schieten er geen zak mee op. Sowieso ben ik geen fan van dat kip zonder kop hockey van de Bruins. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 14 juni 2011 Share Geplaatst 14 juni 2011 Luongo is enkel in Vancouver zo goed. Voila, werd vannacht weer bewezen :cab: Game 7 _O__O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 14 juni 2011 Share Geplaatst 14 juni 2011 Wat een faalhaas die Luongo, hopelijk winnen de Bruins straks eindelijk eens in Vancouver :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kah Geplaatst 14 juni 2011 Share Geplaatst 14 juni 2011 Ja in Boston zal Roberto er wel weer minstens 5 om zijn oren krijgen ... Wat een faalhaas die Luongo, hopelijk winnen de Bruins straks eindelijk eens in Vancouver :) Luongo has now stopped 95 of 97 shots he’s faced at home in the series. Not a chance dus, feestje in Vancouver woensdag:LO: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 16 juni 2011 Share Geplaatst 16 juni 2011 Not a chance dus, feestje in Vancouver woensdag:LO: Boston wint :thumb: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 16 juni 2011 Share Geplaatst 16 juni 2011 Not a chance dus, feestje in Vancouver woensdag:LO: Leuk feestje :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kah Geplaatst 17 juni 2011 Share Geplaatst 17 juni 2011 Ja die winnen dus nooit een Stanley Cup zeg man die zullen daar wel een trauma aan overgehouden hebben. :cab: Maarja at the end of the day is het eigenlijk alleen maar logisch deze win, er was maar één echte uitblinker deze hele series en dat was Tim Thomas. Het zegt veel dat als Vancouver hem had gewonnen, je waarschijnlijk Luongo de MVP trofee had moeten geven ondanks zijn abominabele spel in Boston. In die zin is het wel verdiend. Maar wel jammer hoopte heel erg dat Vancouver hem zou winnen na dit prachtige seizoen. Overigens hebben ze na afloop inderdaad op de straten flink de tent afgebroken ja, maar vond het wel mooi hoe men in het stadion eigenlijk allemaal bleef zitten en in de laatste minuut, en aan het einde het team nog bedankte voor het prachtige seizoen. Dat zie je niet vaak, bij de NBA finale laatst doken de jongens meteen de kleedkamer in van de verliezende thuisploeg en was de helft al weg voor het einde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 24 juni 2011 Share Geplaatst 24 juni 2011 Zo, even een trade :cab: http://www.nhl.com/ice/news.htm?id=566926&navid=mod-rr-headlines Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten