Simonsav Geplaatst 30 april 2011 Share Geplaatst 30 april 2011 _O__O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 2 mei 2011 Share Geplaatst 2 mei 2011 Vinny met de OT-winner _O__O_ Huiswaarts met een 2-0 (h) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 4 mei 2011 Share Geplaatst 4 mei 2011 Hoppa, 3-0 voor de Bolts, Ovi kan alvast gaan de zakdoekjes erbij pakken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 4 mei 2011 Share Geplaatst 4 mei 2011 Ik geloof mn ogen echt niet hoe goed ze op dit moment spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 5 mei 2011 Share Geplaatst 5 mei 2011 Sweeeeeeeeeeeeeeeeep :D:D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 5 mei 2011 Share Geplaatst 5 mei 2011 Ik hoop nu op Lightning - Sharks als Stanley Cup finale en dan gun ik het de Sharks wel een keer. Zou ook leuk zijn voor Niemi :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kah Geplaatst 6 mei 2011 Share Geplaatst 6 mei 2011 Lol Washington gesweept, Philly en Detroit ook 3-0 achter, en Vancouver maakt het denk ik thuis ook wel af. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 8 mei 2011 Share Geplaatst 8 mei 2011 Lol Washington gesweept, Philly en Detroit ook 3-0 achter, en Vancouver maakt het denk ik thuis ook wel af. De Preds winnen in Vancouver, netjes! Sharks vannacht thuis tegen Detroit, hopelijk maken ze het af. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kah Geplaatst 14 mei 2011 Share Geplaatst 14 mei 2011 Derek Boogaard, winger van de Rangers is gisteren overleden op 28-jarige leeftijd :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 21 mei 2011 Share Geplaatst 21 mei 2011 Wat een game net zeg. Na eerste periode een beetje ongelukkig 0-3 achter tegen Boston. Daarna vollebak en nog 5-3 gewonnen. _O_ 2-2 in de series nu, maar 't wordt lastig met nog 2 games in Boston. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 22 mei 2011 Share Geplaatst 22 mei 2011 De Atlanta Trashers verhuizen naar Winnipeg, zoals het er nu voorstaat :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kah Geplaatst 22 mei 2011 Share Geplaatst 22 mei 2011 Wtf had Tampa nog gewonnen? Had hem uitgezet na de 3-0, maar van mij mag Boston door, zodat ze in de finale afgeslacht mogen worden door Vancouver :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 22 mei 2011 Share Geplaatst 22 mei 2011 De Atlanta Trashers verhuizen naar Winnipeg, zoals het er nu voorstaat :cab: Werd tijd, nu nog de Coyotes weer naar Quebec want dat is ook een hopeloze situatie daar. Team dat nu al twee jaar de playoffs haalt en dan nog zit het nooit vol. Vind de Bolts vs. Bruins series tot nu toe heel tof, hoop dat een van deze twee teams ook de Stanley Cup in ontvangst mag nemen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 22 mei 2011 Share Geplaatst 22 mei 2011 Vancouver met 3 PPG in twee minuten, ze winnen game 4 met 4-2 in San Jose. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kah Geplaatst 23 mei 2011 Share Geplaatst 23 mei 2011 Had dat tweede kwart gezien ja, toen ging het ineens heel snel echt drie 5 on 3 goals binnen 2 minuten ofzo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 25 mei 2011 Share Geplaatst 25 mei 2011 Vancouver als eerste naar de Cup Final. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kah Geplaatst 25 mei 2011 Share Geplaatst 25 mei 2011 Nice :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 25 mei 2011 Share Geplaatst 25 mei 2011 Hup Lightning, Roli the goalie moet dit jaar de Cup winnen :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kah Geplaatst 25 mei 2011 Share Geplaatst 25 mei 2011 Nee man sowieso Canucks, en dan het liefst tegen Boston, eerst 0-3 achter komen, om dan met 4-3 de series te winnen... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ginola Geplaatst 26 mei 2011 Share Geplaatst 26 mei 2011 Hup Tampa! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 31 mei 2011 Share Geplaatst 31 mei 2011 Het is officieel: na 15 jaar heeft Winnipeg opnieuw een NHL-team _O_ Daarnet werd de verkoop van de Atlanta Thrashers voor $170 miljoen bevestigd en verhuizen die dus definitief naar de hoofdstad van Manitoba. - Over de team naam moet nog beslist worden. Meeste fans willen graag de Jets terug, maar is dus nog niet zeker. - Volgend seizoen nemen ze gewoon de plaats in van Atlanta in de Southeast Division (wordt dus flink wat reizen voor die mannen :cab:), pas over 2 seizoenen worden de divisies aangepast, en zal Winnipeg normaal gezien in de Northwest komen met Vancouver, Calgary, Edmonton. - Hun wedstrijden zullen worden gespeeld in het MTS Center (cap: 15.000) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kah Geplaatst 31 mei 2011 Share Geplaatst 31 mei 2011 Had het al gehoord ja ken toevallig iemand op een ander forum die uit die regio komt die was er heel blij mee, wat enkel wel opvallend was dat hij als Canucks fan niet opeens fan van dit team zou worden maar het enkel als een soort tweede team zou zijn waar hij wel veel sympathie voor heeft. Al moet ik zeggen dat velen wel zullen hebben, ik ben voornamelijk in NHL Rangers fan maar heb uiterst veel sympathie voor de Canucks altijd gehad, hoop dan ook dat ze Boston mogen vernederen :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kah Geplaatst 7 juni 2011 Share Geplaatst 7 juni 2011 Mooi dat Boston de spanning erin terugbrengt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 7 juni 2011 Share Geplaatst 7 juni 2011 Ik ben benieuwd hoe ze de divisies gaan indelen, het meest logische is om Detroit naar East te verhuizen, maar die zullen dat vast niet willen, gezien hun rivalry met Chicago. Nashville of de Blue Jackets dan maar? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 7 juni 2011 Share Geplaatst 7 juni 2011 Schijnen ze wel te willen, want dan krijgen ze een minder zwaar travelling schedule. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten