Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

NHL

V. Espinal

Aanbevolen berichten

Lol Washington gesweept, Philly en Detroit ook 3-0 achter, en Vancouver maakt het denk ik thuis ook wel af.

De Preds winnen in Vancouver, netjes! Sharks vannacht thuis tegen Detroit, hopelijk maken ze het af.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De Atlanta Trashers verhuizen naar Winnipeg, zoals het er nu voorstaat :cab:

Werd tijd, nu nog de Coyotes weer naar Quebec want dat is ook een hopeloze situatie daar. Team dat nu al twee jaar de playoffs haalt en dan nog zit het nooit vol.

Vind de Bolts vs. Bruins series tot nu toe heel tof, hoop dat een van deze twee teams ook de Stanley Cup in ontvangst mag nemen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is officieel: na 15 jaar heeft Winnipeg opnieuw een NHL-team _O_ Daarnet werd de verkoop van de Atlanta Thrashers voor $170 miljoen bevestigd en verhuizen die dus definitief naar de hoofdstad van Manitoba.

- Over de team naam moet nog beslist worden. Meeste fans willen graag de Jets terug, maar is dus nog niet zeker.

- Volgend seizoen nemen ze gewoon de plaats in van Atlanta in de Southeast Division (wordt dus flink wat reizen voor die mannen :cab:), pas over 2 seizoenen worden de divisies aangepast, en zal Winnipeg normaal gezien in de Northwest komen met Vancouver, Calgary, Edmonton.

- Hun wedstrijden zullen worden gespeeld in het MTS Center (cap: 15.000)

mtsCentre2.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Had het al gehoord ja ken toevallig iemand op een ander forum die uit die regio komt die was er heel blij mee, wat enkel wel opvallend was dat hij als Canucks fan niet opeens fan van dit team zou worden maar het enkel als een soort tweede team zou zijn waar hij wel veel sympathie voor heeft. Al moet ik zeggen dat velen wel zullen hebben, ik ben voornamelijk in NHL Rangers fan maar heb uiterst veel sympathie voor de Canucks altijd gehad, hoop dan ook dat ze Boston mogen vernederen :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben benieuwd hoe ze de divisies gaan indelen, het meest logische is om Detroit naar East te verhuizen, maar die zullen dat vast niet willen, gezien hun rivalry met Chicago.

Nashville of de Blue Jackets dan maar?

Link naar opmerking
Deel via andere websites