Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

NHL

V. Espinal

Aanbevolen berichten

Ik heb sowieso een hekel aan die gehele Southeast divisie :moop:

Lightning, Panthers, Trashers, ik win er nooit eens makkelijk van. Van de Caps dan wel weer. En in m'n eigen divisie heb ik met de Rangers en Devils zelden problemen, terwijl ik 50/50 sta met de Flyers en de Islanders. In de Northeast divisie heb ik problemen met de Canadese teams en win ik van de Bruins en Sabres.

Van de teams uit de Western Conference win ik alleen thuis lijkt het wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha ja Panthers en Thrashers zijn zo'n kutteams.. die zijn IRL beide slecht meestal maar kunnen in EHM zo simpel scoren.

Die 2 teams + de Islanders bij mij, daar win ik simpelweg nooit van. Die staan letterlijk altijd laatste of voorlaatste, die kan ik gewoonweg niet kloppen :cab:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja maar jullie hebben 1x gewonnen in de laatste 18 games ofzo :cab:

Tsja, veel meer wedstrijden zullen we dit jaar ook niet meer winnen verwacht ik :cab: Hopelijk kunnen we Taylor Hall draften, al vrees ik dat een rebuild alsnog ontzettend moeilijk zal worden met een aantal van de contracten die wij hebben (Horcoff _O_)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bah, vannacht om 01:30 is Isles @ Pens op ESPN, maar de wekker gaat om half 8 en dan moet ik werken van 9 tot 9 :evil:

Zal ik gaan kijken, of...

Waarschijnlijk speelt Johnson ipv Curry op goal, dat scheelt toch weer tegengoals. Maar het is beide geen luxe mometeel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een ellende, 82 wedstrijden sta je bovenaan in de Eastern Conference en dan tref ik in de play-off weer die pokke Trashers met die pokke Kovalchuk. Niet te geloven hoe vaak dat team wint in OT. Ik sta 2-1 achter in de serie en de 4e wedstrijd is niet te winnen (ja, ik ga er nu zelfs van cheaten) 12x op rij de wedstrijd overnieuw gespeeld (dus steeds het spel afsluiten en herstarten :evil:) en 9x winnen de Trashers in OT met 3-4, 2x winnen ze met 2-3 en 1x verlies ik de SO. Dat moet een bug zijn.

edit: 4-3 gewonnen, hoera.

Link naar opmerking
Deel via andere websites