Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

NHL

V. Espinal

Aanbevolen berichten

Zeker wel ja :)

Tis trouwens lastig om de score te tjekken zoals jij bedoeld, of samenvatting te kijken zonder vooraf de score al te zien.. bij playoff wedstrijden doe ik dat graag wel, kijken op NHL.com zonder de scores te weten en dan samenvatting kijken, das altijd prutsen met wat papier voor mn scherm te houden zodat ik de score toch niet zou zijn ergens :cab:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Damn, Calgary haalde 132 punten in de reguliere competitie (ik 120) en veegde ook even de mat aan met mij in de Stanley Cup finale :cry:. 2x de 10 gehaald dit seizoen, o.a in de play-off.

10eo5si.png

Gelukkig won ik wel de 'belangrijkste' prijs :D:

[spoiler=op naar de 400]15gqyj9.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat speel jij snel zeg :cab:

Clock: Fast

Highlights: None

Commentary: Very Fast

Dan speel je in 3 seconden een wedstrijd. Wissels doe ik niet aan en mijn aanvallende tactiek pas ik ook nooit aan. Daardoor merk jij terecht onderstaande op :)

Je bent wel slecht in uitwedstrijden zie ik.. 11 'road'games in de playoffs, 2 keer winst en 9 keer verlies, 39 tegengoals.. Op zich een half mirakel dat je zo helemaal de finale haalde.

Ik wil dus goals maken :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net m'n 2de Stanley Cup in 3 jaar gewonnen met de Habs, in de finale waren de Lames (weeral) te klein :D

M'n team voor het nieuwe seizoen:

Ovechkin - Malkin - Havlat

Kostitsyn - Richards - Zherdev

T. Hall - Pahlsson - D. Brown

Pacioretty - XXX - Clutterbuck

M. Staal - S. Weber

Oduya - Elder

Yandle - Letang

Fleury

Halak

Enkel een 4rd line center missen we nog, ik heb Backlund een offersheet gedaan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zit nu in seizoen 4 en krijg problemen met de financien. Je mag maar een x-bedrag aan salaris hebben (31,5 miljoen) en ik zit op 31,2. Met 22 spelers. Ik moet dus volgend seizoen wat dure jongens laten gaan ben ik bang, er lopen 3 grote contracten af, helaas wel van jonge gasten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites