Satyr Geplaatst 12 januari 2010 Share Geplaatst 12 januari 2010 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 13 januari 2010 Share Geplaatst 13 januari 2010 Ik ben blij dat ik vannacht niet ben opgebleven voor New Jersey - Wankers :m: 0-0, 0-0, 0-0, 0-0 en dan nog slechts 1 gescoorde penalty shot van de 10 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 13 januari 2010 Share Geplaatst 13 januari 2010 7-4 gewonnen van de Caps :D eindelijk zeg, na 12 opeenvolgende nederlagen tegen hun. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 13 januari 2010 Share Geplaatst 13 januari 2010 Wat dacht je bij de 4-4? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 13 januari 2010 Share Geplaatst 13 januari 2010 Niks, want ik lag te slapen ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 13 januari 2010 Share Geplaatst 13 januari 2010 Niks, want ik lag te slapen ;c Jij kijkt 's ochtends niet goal voor goal via Boxscore? Ik wel, haha. Hand ervoor en dan 'Yes' of 'Fuck' bij elke goal. Bij wedstrijden van de Pens alleen natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 13 januari 2010 Share Geplaatst 13 januari 2010 Nee de korte pijn, meteen uitslag checken ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 13 januari 2010 Share Geplaatst 13 januari 2010 Nee de korte pijn, meteen uitslag checken ;c Wat een prachtige goal trouwens, die 1-0 _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 13 januari 2010 Share Geplaatst 13 januari 2010 Zeker wel ja :) Tis trouwens lastig om de score te tjekken zoals jij bedoeld, of samenvatting te kijken zonder vooraf de score al te zien.. bij playoff wedstrijden doe ik dat graag wel, kijken op NHL.com zonder de scores te weten en dan samenvatting kijken, das altijd prutsen met wat papier voor mn scherm te houden zodat ik de score toch niet zou zijn ergens :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Blue @ngel Geplaatst 14 januari 2010 Share Geplaatst 14 januari 2010 2-2 bij de Wild momenteel. Goals van Koivu, Brodziak, Kesler en Salo Erg slecht begin zeg, maar daarna de wedstrijd compleet in handen genomen _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 14 januari 2010 Share Geplaatst 14 januari 2010 2-2 bij de Wild momenteel. Goals van Koivu, Brodziak, Kesler en Salo Erg slecht begin zeg, maar daarna de wedstrijd compleet in handen genomen _O_ Ik zou de eerste 10 minuten van de 3e periode niet gaan kijken als ik jou was ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 14 januari 2010 Share Geplaatst 14 januari 2010 :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Blue @ngel Geplaatst 14 januari 2010 Share Geplaatst 14 januari 2010 Ik zou de eerste 10 minuten van de 3e periode niet gaan kijken als ik jou was ;) Ik heb 'm gewoon live gekeken hoor :cab: 2 domme penalty's en een shot dat Luongo altijd moet hebben. Dom, erg dom verlies Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 14 januari 2010 Share Geplaatst 14 januari 2010 Nice, wel een zwaar parcours richting Cup :cab: 2x een game 7 gehad.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 14 januari 2010 Share Geplaatst 14 januari 2010 Nice, wel een zwaar parcours richting Cup :cab: 2x een game 7 gehad.. Colorado had een reeks van 7-7-4, ik van 4-7-7. In de 5e wedstrijd tegen Colorado stond ik met nog 3 seconden te spelen 3-2 voor :m: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 14 januari 2010 Share Geplaatst 14 januari 2010 3 penalty shots tegen en ik speel niet eens hard :moop: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 14 januari 2010 Share Geplaatst 14 januari 2010 Damn, Calgary haalde 132 punten in de reguliere competitie (ik 120) en veegde ook even de mat aan met mij in de Stanley Cup finale :cry:. 2x de 10 gehaald dit seizoen, o.a in de play-off. Gelukkig won ik wel de 'belangrijkste' prijs :D: [spoiler=op naar de 400] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 14 januari 2010 Share Geplaatst 14 januari 2010 Wat speel jij snel zeg :cab: Je bent wel slecht in uitwedstrijden zie ik.. 11 'road'games in de playoffs, 2 keer winst en 9 keer verlies, 39 tegengoals.. Op zich een half mirakel dat je zo helemaal de finale haalde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 15 januari 2010 Share Geplaatst 15 januari 2010 Wat speel jij snel zeg :cab: Clock: Fast Highlights: None Commentary: Very Fast Dan speel je in 3 seconden een wedstrijd. Wissels doe ik niet aan en mijn aanvallende tactiek pas ik ook nooit aan. Daardoor merk jij terecht onderstaande op :) Je bent wel slecht in uitwedstrijden zie ik.. 11 'road'games in de playoffs, 2 keer winst en 9 keer verlies, 39 tegengoals.. Op zich een half mirakel dat je zo helemaal de finale haalde. Ik wil dus goals maken :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 15 januari 2010 Share Geplaatst 15 januari 2010 Jordan Staal, Superheld ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 15 januari 2010 Share Geplaatst 15 januari 2010 Blijft nog steeds moeilijk te begrijpen voor de jongens dat je om te winnen 60 minuten lang goed moet spelen en niet 40. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Blue @ngel Geplaatst 16 januari 2010 Share Geplaatst 16 januari 2010 Net m'n 2de Stanley Cup in 3 jaar gewonnen met de Habs, in de finale waren de Lames (weeral) te klein :D M'n team voor het nieuwe seizoen: Ovechkin - Malkin - Havlat Kostitsyn - Richards - Zherdev T. Hall - Pahlsson - D. Brown Pacioretty - XXX - Clutterbuck M. Staal - S. Weber Oduya - Elder Yandle - Letang Fleury Halak Enkel een 4rd line center missen we nog, ik heb Backlund een offersheet gedaan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 16 januari 2010 Share Geplaatst 16 januari 2010 Ik zit nu in seizoen 4 en krijg problemen met de financien. Je mag maar een x-bedrag aan salaris hebben (31,5 miljoen) en ik zit op 31,2. Met 22 spelers. Ik moet dus volgend seizoen wat dure jongens laten gaan ben ik bang, er lopen 3 grote contracten af, helaas wel van jonge gasten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 16 januari 2010 Share Geplaatst 16 januari 2010 31,5? LOL In EHM 07 ligt die grens al op 56 mln :mrg: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 17 januari 2010 Share Geplaatst 17 januari 2010 Gisteren met 2-6 verloren van Toronto. Met de 3e en 4e keeper op goal...:moop: Fleury had een blessure opgelopen tegen Edmonton en Brett Johnson was al uit de roulatie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten