Simonsav Geplaatst 11 januari 2010 Share Geplaatst 11 januari 2010 EHM 05 was ook gewoon uber hoor :cab: heel veel mensen spelen 'm nog Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 11 januari 2010 Share Geplaatst 11 januari 2010 Wat een oude versie trouwens Satyr, nog nooit van updates gehoord? :cab: Ik heb de laatst beschikbare updates. Ik snap trouwens geen donder van dat transfergedoe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 11 januari 2010 Share Geplaatst 11 januari 2010 Traden? Wat valt er niet te snappen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 11 januari 2010 Share Geplaatst 11 januari 2010 Traden? Wat valt er niet te snappen? Free Agent: UFA RFA - Group II Expired: Unsigned prospect UFA RFA - Group II Expiring: UFA begrijp ik nog wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Blue @ngel Geplaatst 11 januari 2010 Share Geplaatst 11 januari 2010 Ik heb de laatst beschikbare updates. Ik snap trouwens geen donder van dat transfergedoe. Ja, ik zag daarna pas dat je nog EHM 05 speelt :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 11 januari 2010 Share Geplaatst 11 januari 2010 Ja, ik zag daarna pas dat je nog EHM 05 speelt :D Ik heb de trial van EHM07 uitgespeeld en ga dat spel aanschaffen. Maar ik moet eerst even een PayPal account maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 11 januari 2010 Share Geplaatst 11 januari 2010 UFA is hetzelfde als vrije transfer in voetbal, heel simpel dus. UFA Groep 3,4,5 moet je je niet teveel van aantrekken. RFA probeer ik zo simpel mogelijk uit te leggen :cab: Een speler die 25 jaar of jonger is (of minder lang dan 7 jaar in de NHL speelt), waarvan het contract afloopt, die is geen UFA maar een RFA (restricted free agent). Dit wil zeggen dat zijn contract wel afloopt, maar dat jij wel de rechten tot die speler behoudt (in tegenstelling tot UFA, waar iedereen dan op die speler kan bieden). Máár, een speler die RFA is aan het einde van het seizoen, krijg je eerst (in zn profiel) te zien als RFA - UQ (un-qualified). Hier kun je 2 dingen doen: 1) Hem een contract aanbieden, wat minstens evengoed of iets beter is dan zijn huidige contract. (normaal komt er in je contractaanbod wel iets in de zin van: je moet zoveel aanbieden waardoor de speler een RFA wordt) Doordat je dit aanbied (ook al weigert de speler), valt die UQ weg, wordt de speler een RFA en behoud je zijn rechten. 2) Je bied géén contract aan, dan verandert die RFA-UQ op 1 juli in UFA waardoor je hem dus helemaal kwijt bent. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 11 januari 2010 Share Geplaatst 11 januari 2010 Oke, dat is duidelijk. Dan nog een vraagje over Waivers. Ik haalde laatst een speler, wiens contract afliep aan het einde van het seizoen, via Waivers binnen. Ergens vlak voor de Roster Freeze. Dus ik haal hem, hij speelt ook, maar weigert zijn contract te verlengen. Ik maak zelf de fout door een speler met een aflopend contract te halen, maar echt logisch is het niet. edit: Ohja, ik heb een speler van 29, spelend in Rusland, maar ik heb de NHL rechten. Hij heeft al een paar seizoenen bij de Pens gespeeld. Maar als ik hem wil aantrekken, heeft hij daar absoluut geen zin in en weigert zelfs de meest belachelijk hoge salarissen. Ik wil liever niet z'n rechten afgeven/afstoten, maar ik kan er dus verder niks mee. Wat raden jullie aan? Gewoon in een trade betrekken? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 11 januari 2010 Share Geplaatst 11 januari 2010 Haha Morozov zeker? Die wil nooit naar de NHL komen, ik ben er 1x in geslaagd en toen was ie al 36/37/38 ofzo. De kans is heel klein dat ie komt denk ik. Dus weetniet of het zoveel nut heeft om zijn rechten te houden (en of er uberhaupt anders teams interesse in zullen hebben). Je kan wel elk jaar blijven proberen hem te overhalen natuurlijk. :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 11 januari 2010 Share Geplaatst 11 januari 2010 Haha Morozov zeker? Die wil nooit naar de NHL komen, ik ben er 1x in geslaagd en toen was ie al 36/37/38 ofzo. De kans is heel klein dat ie komt denk ik. Dus weetniet of het zoveel nut heeft om zijn rechten te houden (en of er uberhaupt anders teams interesse in zullen hebben). Je kan wel elk jaar blijven proberen hem te overhalen natuurlijk. :p Ja, Morozov. Zonde dat zo'n speler niet wil verhuizen (of wat dan ook) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 11 januari 2010 Share Geplaatst 11 januari 2010 Jep. Maar IRL wil hij ook niet terug naar de NHL dus het is wel realistisch. Spelers die hun contract absoluut niet willen verlengen tsja.. meestal bied ik zowiezo wel een contract aan, maar als ze echt niet willen dan valt er verder niet zoveel te doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 11 januari 2010 Share Geplaatst 11 januari 2010 Het nadeel van EHM is dat je, ongeacht hoe goed je bent, zoveel wedstrijden verliest :m:. Of dat je een goede serie afbreekt bij de nummer 15 van een Conference. Ellende, haha. Net het nieuwe seizoen begonnen met 0-1-3, daarna een goede reeks, met een 9-3-3 als resultaat en daarna weer naar 10-7-4. En ik kan maar niet winnen van de Lightning. Ja, in de play-off van vorig seizoen (ik 6e, TB 3e) twee keer in OT Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 11 januari 2010 Share Geplaatst 11 januari 2010 Hehe :m: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Blue @ngel Geplaatst 11 januari 2010 Share Geplaatst 11 januari 2010 Oke, dat is duidelijk. Dan nog een vraagje over Waivers. Ik haalde laatst een speler, wiens contract afliep aan het einde van het seizoen, via Waivers binnen. Ergens vlak voor de Roster Freeze. Dus ik haal hem, hij speelt ook, maar weigert zijn contract te verlengen. Ik maak zelf de fout door een speler met een aflopend contract te halen, maar echt logisch is het niet. edit: Ohja, ik heb een speler van 29, spelend in Rusland, maar ik heb de NHL rechten. Hij heeft al een paar seizoenen bij de Pens gespeeld. Maar als ik hem wil aantrekken, heeft hij daar absoluut geen zin in en weigert zelfs de meest belachelijk hoge salarissen. Ik wil liever niet z'n rechten afgeven/afstoten, maar ik kan er dus verder niks mee. Wat raden jullie aan? Gewoon in een trade betrekken? Gewoon z'n rechten traden voor een draftpick. Zelfs een 7th is beter dan helemaal niks ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 11 januari 2010 Share Geplaatst 11 januari 2010 Het nadeel van EHM is dat je, ongeacht hoe goed je bent, zoveel wedstrijden verliest :m:. Das relatief, je speelt ook 82 wedstrijden natuurlijk.. als je echt topseizoenen draait dan liggen je nederlagen rond de 20 (bij mij iig) wat best meevalt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 11 januari 2010 Share Geplaatst 11 januari 2010 Das relatief, je speelt ook 82 wedstrijden natuurlijk.. als je echt topseizoenen draait dan liggen je nederlagen rond de 20 (bij mij iig) wat best meevalt. Oke, ik zat vorig seizoen, 6e in de Conference, op 45-27-10 en daar kwam 2-4-0 bij in de Play-Off. Nu zit ik op 15-8-3 en sta ik 2e in de Conference. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 12 januari 2010 Share Geplaatst 12 januari 2010 :whistle: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 12 januari 2010 Share Geplaatst 12 januari 2010 lol, heb't zelf nog nooit gehad dat mn goalie scoort :P 45-27-10 is trouwens een prima record voor een eerste seizoen. Doe btw ook eens een screentje van je line-up, heb ik tenminste een beetje idee wat voor team je hebt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 12 januari 2010 Share Geplaatst 12 januari 2010 lol, heb't zelf nog nooit gehad dat mn goalie scoort :P 45-27-10 is trouwens een prima record voor een eerste seizoen. Doe btw ook eens een screentje van je line-up, heb ik tenminste een beetje idee wat voor team je hebt. Het is trouwens spannend inde Northeast Division :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 12 januari 2010 Share Geplaatst 12 januari 2010 Met line-up bedoelde ik tactics eigenlijk :p zodat ik zie welke lines je hebt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 12 januari 2010 Share Geplaatst 12 januari 2010 Met line-up bedoelde ik tactics eigenlijk :p zodat ik zie welke lines je hebt. Ze staan in die screen op volgorde, maar ik zal m'n sterkste opstelling wel geven. Overigens laat ik dat altijd doen door de assistent. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 12 januari 2010 Share Geplaatst 12 januari 2010 Hm. Dat zou ik dus nooit laten doen door mn assistent, ik doe alles graag zelf. Ook bij deze line-up bijvoorbeeld, Whitney zou een aanvallende verdediger moeten zijn maar staat niet op de PP, terwijl je daar wel Orpik hebt (die niet een puur verdedigend ingestelde verdediger is). En dan heb je Parise, een pure center, die als leftwing wordt neergezet en LeClair (een winger) die ze op center zetten.. heel raar allemaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Blue @ngel Geplaatst 12 januari 2010 Share Geplaatst 12 januari 2010 Idd, je lines kloppen echt niet :) Wat ik altijd probeer te doen, wat niet altijd mogelijk is in 1 seizoen uiteraard, is 2 scoring lines, 1 keiharde checking line en een 4th line met wat rookies ... en m'n beide scoring lines geef ik normaal evenveel tijd op de PP Stel je trouwens je tactics zelf in, of laat je dat ook door je assistent doen? Want dan moet je ook naar zijn stats kijken uiteraard (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 12 januari 2010 Share Geplaatst 12 januari 2010 Hm. Dat zou ik dus nooit laten doen door mn assistent, ik doe alles graag zelf. Ook bij deze line-up bijvoorbeeld, Whitney zou een aanvallende verdediger moeten zijn maar staat niet op de PP, terwijl je daar wel Orpik hebt (die niet een puur verdedigend ingestelde verdediger is). En dan heb je Parise, een pure center, die als leftwing wordt neergezet en LeClair (een winger) die ze op center zetten.. heel raar allemaal. Parise en LeClair moeten natuurlijk andersom staan :) Over de line-up van de special teams heb ik nog geen nagedacht :m:. Stel je trouwens je tactics zelf in, of laat je dat ook door je assistent doen? Want dan moet je ook naar zijn stats kijken uiteraard (y) Ik heb de default physical offensive tactiek iets aangepast. Mentality: Alle 6 verdedigers op defensive, alle centers op attacking Backchecking: Alle verdedigers op Hard, de centers op easy, de wingers op unit Pressing: De verdedigers op normal, de centers op hard, de rest op unit Hitting: Alles op unit (=normal), ivm m'n slechte PK :m: Boardplay: Wingers op mixed, de rest op unit Shoot/pass: Ik heb op elke lijn 1 speler die mag schieten (Sedin, Palffy, Roy, Filewich) Carry Puck: Sedin, Palffy, Leclair, Veilleux en Recchi mggen dat Join Rush: alles op yes Simple passes: Alleen de verdedigers op yes. Ik scoor een heleboel goals, dat vind ik het belangrijkste. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 12 januari 2010 Share Geplaatst 12 januari 2010 Nu ik dit allemaal weer lees start maar ik weer eens een game, deze keer met de LA Kings van dit seizoen dus met Smyth en Doughty _0_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten