Vlonkie Geplaatst 24 juni Auteur Share Geplaatst 24 juni In al mijn spelvreugde ben ik vergeten een screen te maken van de stand Corpus den Hoorn @Djurovski het mocht helaas niet zo zijn dat we de finale wisten te winnen. Echter is dit slechts het begin van een hopelijk succesvolle periode @Keeza Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 24 juni Share Geplaatst 24 juni Geen schande in de beker wel pijnlijke nederlaag tegen Cambuur maar toch een prima periode Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vlonkie Geplaatst 25 juni Auteur Share Geplaatst 25 juni Eindstand Eredivisie Verbouwing Euroborg Aankoop Euroborg @Djurovski derby's wil je altijd winnen. Het zal je echter nooit altijd lukken @Keeza Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 25 juni Share Geplaatst 25 juni Scoren is even lastig Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarF_RJC Geplaatst 25 juni Share Geplaatst 25 juni Was het maar in het echt zo gegaan bij Groningen - Roda ;-) Succes in de Ere! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vlonkie Geplaatst 27 juni Auteur Share Geplaatst 27 juni Jamaica Anello Insaurralde Shackleton van der Meer Virginia Powell Yamaguchi Hirose Roosken Westerveld Land @Djurovski op het einde van het seizoen (en als er nergens meer om te spelen is) heb je dat soms @MarF_RJC @Keeza Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarF_RJC Geplaatst 29 juni Share Geplaatst 29 juni Zet mij maar in een tag erbij.. ben deze wel aan het volgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vlonkie Geplaatst 29 juni Auteur Share Geplaatst 29 juni Stand @MarF_RJC zal ik doen @Djurovski @Keeza Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vlonkie Geplaatst 1 juli Auteur Share Geplaatst 1 juli (bewerkt) Door privé-omstandigheden heb ik niet altijd de zin en tijd om up te daten FIFA-Ranking @MarF_RJC @Djurovski @Keeza 1 juli bewerkt door Vlonkie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 6 juli Share Geplaatst 6 juli Prima start met Jamaica Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vlonkie Geplaatst 7 juli Auteur Share Geplaatst 7 juli @Djurovski dank voor je reactie @MarF_RJC @Keeza Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 7 juli Share Geplaatst 7 juli Zeer sterke maand Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 7 juli Share Geplaatst 7 juli Gaat erg goed! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vlonkie Geplaatst 15 juli Auteur Share Geplaatst 15 juli Stand @Djurovski @La Pulga Bedankt voor jullie reacties. Het gaat met beide ploegen momenteel voor de wind @MarF_RJC @Keeza Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 15 juli Share Geplaatst 15 juli Prima maand en hopelijk gaat dat probleem niet te veel in Thom zijn hoofd zitten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vlonkie Geplaatst 17 juli Auteur Share Geplaatst 17 juli Euroborg Donny vd Beek @Djurovski het onderzoek is nog in volle gang dus ik kan/mag er niets over kwijt @La Pulga @MarF_RJC @Keeza Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 17 juli Share Geplaatst 17 juli Prima aankoop op zich Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vlonkie Geplaatst 22 juli Auteur Share Geplaatst 22 juli Stand FIFA-Ranking @Djurovski hij zal van grote waarde zijn @La Pulga @MarF_RJC @Keeza Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 22 juli Share Geplaatst 22 juli Waarom zou je betalen als je niets hebt gedaan.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vlonkie Geplaatst 23 juli Auteur Share Geplaatst 23 juli (bewerkt) Stand @Djurovski ik snap je punt, maar ik heb het geschreven met de gedachte van 'Groningers onder elkaar'. Daarbij komt, voor zover ik bedragen mag noemen, dat het om een niet al te groot bedrag ging @La Pulga @MarF_RJC @Keeza 23 juli bewerkt door Vlonkie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vlonkie Geplaatst 24 juli Auteur Share Geplaatst 24 juli (bewerkt) Citaat het leek de goede kant op te gaan met mijn vader (hij was ernstig ziek), maar nu zijn er weer een tumor bij hem ontdekt. Waar ik de afgelopen tijd vooral positief te blijven, lijk ik daar nu niet meer de energie voor te hebben. Natuurlijk zijn ze er (wederom) vroeg bij, maar ik ben hier wel erg kapot van Door deze gebeurtenis lijkt het mij volkomen normaal dat ik de komende tijd geen behoefte heb aan dit soort bijzaken (het maken van een verhaal). Hierbij stop ik dit verhaal (hopelijk tijdelijk) 24 juli bewerkt door Vlonkie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarF_RJC Geplaatst 25 juli Share Geplaatst 25 juli Heel veel sterkte en kracht de komende tijd! @Vlonkie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 27 juli Share Geplaatst 27 juli Het blijft ook jouw verhaal natuurlijk en hoe je het wilt vertellen. TikTok Tammo is wel lachen altijd. Heel veel sterkte en hopelijk pak je deze weer op nadat het hopelijk weer de goede kant opgaat met je vader Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten