Vlonkie Geplaatst 22 april Share Geplaatst 22 april (bewerkt) Spoiler Omdat ik op het moment meer plezier beleef met het spelen van EA FC, zal mijn verhaal met Ibrahim Afellay tijdelijk stil komen te liggen. Deze gaat op een gegeven moment verder. 22 april bewerkt door Vlonkie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 22 april Share Geplaatst 22 april Succes met Feyenoord Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vlonkie Geplaatst 24 april Auteur Share Geplaatst 24 april @Djurovski dank voor je reactie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 24 april Share Geplaatst 24 april De Jong zou wel een stunt zijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vlonkie Geplaatst 26 april Auteur Share Geplaatst 26 april Stand @Djurovski aan de ambitie zal het niet liggen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 26 april Share Geplaatst 26 april Leuke vervanger gehaald Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vlonkie Geplaatst 28 april Auteur Share Geplaatst 28 april @Djurovski dank voor je reactie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 28 april Share Geplaatst 28 april Vrij laag bedrag voor trauner en verrassend timber weg gedaan. Met Ake wel een prima speler gehaald Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vlonkie Geplaatst 30 april Auteur Share Geplaatst 30 april Stand @Djurovski hij wilde weg en ik ben niet de moeilijkste om zo'n transfer door te laten gaan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 30 april Share Geplaatst 30 april Niet goed spelen en wel winnen das altijd goed Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vlonkie Geplaatst 2 mei Auteur Share Geplaatst 2 mei Stand @Djurovski toch win ik liever mét goed spel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vlonkie Geplaatst 4 mei Auteur Share Geplaatst 4 mei Door de een of andere reden heeft het geen zin meer als ik het spel op sla of niet. Elke keer als ik het bestand open, moet ik dezelfde wedstrijd spelen.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten