Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Spits houd niet van grote wedstrijden

Koltho83

Aanbevolen berichten

Beste Lezer, 

Ik zit in een save met Norwich al een seizoen of 9 vorig seizoen eindigde ik 6e en mocht dus voor het eerst Europa in. Nou sta ik daar in de poule ook eerste , heb me met opzet uit de Caraboa Cup laten spelen om minder wedstrijden te spelen en nu begint de FA Cup ook nog . We stonden de eerste helft van het seizoen in de top 3 van de Premiere League maar nu komt het drukste moment rond de kerst dagen dan spelen we 3 wedstrijden per week en mijn team wint niks meer we hebben geblesseerden , vermoeide spelers. Ik roteer me een ongeluk maar niks lukt meer . Wat kan ik hier aan doen? 

Is dit het punt dat je gewoon moet zien te overleven en volgend seizoen nog meer betere spelers erbij kopen? 

Ik heb trouwens ook een spits die niet van grote wedstrijden houdt dit was me nog niet opgevallen maar ik begrijp dat dit ook van impact is, ik neem aan dat dit de reden is dat hij niet meer scoort tegen de top 5 en in Europa? 

Zou je zo een verkopen? 

Alvast bedankt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 7-4-2024 om 10:21 zei Koltho83:

mijn team wint niks meer we hebben geblesseerden , vermoeide spelers. Ik roteer me een ongeluk maar niks lukt meer . Wat kan ik hier aan doen? 

Is dit het punt dat je gewoon moet zien te overleven en volgend seizoen nog meer betere spelers erbij kopen? 

Hoe ziet jouw roulatieschema er zo ongeveer uit? Bekijk je het per wedstrijd per speler? Wissel je je hele team per wedstrijd? Als ik veel rouleer dan probeer ik altijd om niet het hele team tegelijk te wisselen en ook niet om een volledige flank te wisselen. Ik geef dan bijv. mijn rechtsback, mijn linksbuiten en een spits tegelijk rust en de wedstrijd erna de linksback, rechtsbuiten en de spits. Ook geef ik nooit mijn beide cv's of dm's tegelijk rust maar maximaal een van de twee.

Wat soms ook nog wel kan werken is om de spelers een dagje rust te geven van de training. Dan zijn ze fitter voor de wedstrijd, maar dit te veel doen kan er wel voor zorgen dat ze oververmoeid raken door te veel wedstrijden. Plus zij trainen dan ook een dag niet wat weer minder is voor de ontwikkeling van de speler

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 8-4-2024 om 10:44 zei bas huijsmans:

Hoe ziet jouw roulatieschema er zo ongeveer uit? Bekijk je het per wedstrijd per speler? Wissel je je hele team per wedstrijd? Als ik veel rouleer dan probeer ik altijd om niet het hele team tegelijk te wisselen en ook niet om een volledige flank te wisselen. Ik geef dan bijv. mijn rechtsback, mijn linksbuiten en een spits tegelijk rust en de wedstrijd erna de linksback, rechtsbuiten en de spits. Ook geef ik nooit mijn beide cv's of dm's tegelijk rust maar maximaal een van de twee.

Wat soms ook nog wel kan werken is om de spelers een dagje rust te geven van de training. Dan zijn ze fitter voor de wedstrijd, maar dit te veel doen kan er wel voor zorgen dat ze oververmoeid raken door te veel wedstrijden. Plus zij trainen dan ook een dag niet wat weer minder is voor de ontwikkeling van de speler

Ik geef mijn spelers die gespeeld hebben een dag rust van de training. en dan laat ik ze de wedstrijd daarop weer spelen maar dan wissel ik ze eerder. Vooral mijn Aanvallende vleugel verdedigers zijn gauw moe.  ik wissel nooit mijn hele team in een keer maar soms wel de helft.

Maar de FA Cup en de caraboa cup die laat ik schieten want dat scheelt me wedstrijden in het speelschema, en als we wel doorgaan dan hebben de wissels ook weer een extra potje.

Wel een goeie tip om niet in een keer een hele as te wisselen. Ik denk ook dat ik een beetje te snel wil, ik hoorde vandaag ook weer de podcast een verhaal van iemand die in 2 seizoenen kampioen word met Sparta dan beginnen mijn oren te klapperen. Ik zit nu 9 jaar bij Norwich en hoop dit jaar in de top 5 te blijven. Er willen nu wel spelers naar mij toe komen maar hoe krijg je het voor elkaar om goeie spelers waar je de eredivisie mee wint naar sparta te laten komen? 

Heb jij ook nog een idee over een spits die niet van grote wedstrijden houdt ? het is wel een topper en maakt ook best veel goals maar in europa of tegen de toptegenstanders heb je niks aan hem . moet je zo een dan verkopen?  heb er even een plaatje bij gedaan

Schermopname (2).png

Link naar opmerking
Deel via andere websites