ErikEagles Geplaatst 17 februari Share Geplaatst 17 februari (bewerkt) -Dutch fantasy League I made this one for myself, because I wanted to play fewer matches in the Dutch Eredivisie. so that there is more room in the playing calendar for my tournaments. The Eredivisie starts on September 1 and there are 14 teams in the Eredivisie. There are thirteen leagues -I added two extra cups -Under 20 and under 18 are also included -A few extra Jong teams (including Jong Feyenoord) added. -When you start choose the date from a other country otherwhise you will start medio august Fantasy Dutch League.fmf 17 februari bewerkt door ErikEagles Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 17 februari Share Geplaatst 17 februari Heeft er iemand wat screens hiervan? Ben wel benieuwd hoe de competities zijn en welke beker duels Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ErikEagles Geplaatst 6 maart Auteur Share Geplaatst 6 maart weinig animo,jammer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Badmuts Geplaatst 6 maart Share Geplaatst 6 maart 1 uur geleden zei ErikEagles: weinig animo,jammer Dan moet je wel reageren op de vraag van @La Pulga Er is animo, maar dan moet je ze wel wat warm maken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 6 maart Share Geplaatst 6 maart Ja pomp wat screens, doe ik een carriere van 10 seizoenen met Ajax en dan maak ik iedereen wel even heet hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ErikEagles Geplaatst 6 maart Auteur Share Geplaatst 6 maart Ok ,durf het bijna niet te vragen maar hoe maak je screenshots ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Badmuts Geplaatst 6 maart Share Geplaatst 6 maart 37 minuten geleden zei ErikEagles: Ok ,durf het bijna niet te vragen maar hoe maak je screenshots ? 1. Op je toetsenbord staat een knop met "Prt Sc". Druk daarop (er gebeurt niks) en plak dit in Paint 2. Zoek "Knipprogramma" of gebruik te knoppen Windows+Shift+S. Pak het stuk dat je wil en sla het zo op Dan kan je de afbeeldingen hierin plaatsen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ErikEagles Geplaatst 6 maart Auteur Share Geplaatst 6 maart 4 minuten geleden zei Badmuts: 1. Op je toetsenbord staat een knop met "Prt Sc". Druk daarop (er gebeurt niks) en plak dit in Paint 2. Zoek "Knipprogramma" of gebruik te knoppen Windows+Shift+S. Pak het stuk dat je wil en sla het zo op Dan kan je de afbeeldingen hierin plaatsen bedankt , ik zal vanavond of morgen een poging wagen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Badmuts Geplaatst 6 maart Share Geplaatst 6 maart Zojuist zei ErikEagles: bedankt , ik zal vanavond of morgen een poging wagen. Dit zijn 2 verschillende methoden trouwens. Niet dat je nog een print screen van je plaatje op Paint zet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ErikEagles Geplaatst 6 maart Auteur Share Geplaatst 6 maart bedankt nog nooit gedaan, dus we gaan het zien Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ErikEagles Geplaatst 6 maart Auteur Share Geplaatst 6 maart (bewerkt) ziet er een beetje rommelig uit Ik hoop dat het duidelijk is. 6 maart bewerkt door ErikEagles Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 6 maart Share Geplaatst 6 maart Zie ik nou goed dat de top 5 speelt voor Champions League plaatsen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Badmuts Geplaatst 6 maart Share Geplaatst 6 maart 4 minuten geleden zei La Pulga: Zie ik nou goed dat de top 5 speelt voor Champions League plaatsen? 2 CL, 3 Conference Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Badmuts Geplaatst 6 maart Share Geplaatst 6 maart En begrijp ik het goed en zie ik 13 divisies? Dus als ik in de 13e divisie start, dan duurt het 12 seizoenen voordat ik in de Eredivisie ben? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 6 maart Share Geplaatst 6 maart Leuk man, ik ga 'm morgen downloaden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ErikEagles Geplaatst 7 maart Auteur Share Geplaatst 7 maart 15 uur geleden zei Badmuts: En begrijp ik het goed en zie ik 13 divisies? Dus als ik in de 13e divisie start, dan duurt het 12 seizoenen voordat ik in de Eredivisie ben? je hoeft niet in de dertiende divisie te beginnen 10 uur geleden zei Satyr: Leuk man, ik ga 'm morgen downloaden tof!! succes Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 7 maart Share Geplaatst 7 maart Hij doet het niet.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 7 maart Share Geplaatst 7 maart 49 minuten geleden zei Satyr: Hij doet het niet.... Ook niet als je een eerdere database selecteert bovenaan? Dat wil bij custom databases nog wel eens een probleem zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 7 maart Share Geplaatst 7 maart 6 minuten geleden zei Tim': Ook niet als je een eerdere database selecteert bovenaan? Dat wil bij custom databases nog wel eens een probleem zijn. Ja, dan wel, maar dan mis ik dus de update Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 7 maart Share Geplaatst 7 maart 1 uur geleden zei Satyr: Ja, dan wel, maar dan mis ik dus de update In dat geval zou je bijvoorbeeld de FMI Update van februari kunnen pakken, dan heb je wel de laatste transfers om mee te beginnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ErikEagles Geplaatst 7 maart Auteur Share Geplaatst 7 maart (bewerkt) Als het goed is moet hij het nu doen voor 24.3.0 Fantasy Dutch League.fmf 7 maart bewerkt door ErikEagles Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 7 maart Share Geplaatst 7 maart 1 uur geleden zei ErikEagles: Als het goed is moet hij het nu doen voor 24.3.0 Fantasy Dutch League.fmf 25.2 kB · 0 downloads Yes, dankjewel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ErikEagles Geplaatst 7 maart Auteur Share Geplaatst 7 maart 50 minuten geleden zei Satyr: Yes, dankjewel Graag gedaan!! Als er iets niet klopt dan hoor ik het wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ErikEagles Geplaatst 7 maart Auteur Share Geplaatst 7 maart Heb trouwens ongeveer 500 toernooien, dus mocht iemand interesse hebben dan hoor ik het wel. https://steamcommunity.com/id/Erikeagles68/myworkshopfiles/?section=collections&appid=2252570 Dit is mijn steam account https://community.sigames.com/forums/topic/579953-fm24-pre-season-tournaments/ Hier staan er meerdere Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 7 maart Share Geplaatst 7 maart 3 minuten geleden zei ErikEagles: Graag gedaan!! Als er iets niet klopt dan hoor ik het wel. Nou, als ik vervelend mag zijn.... mag de max 10 buitenlanders regel eruit? En Jong Heerenveen ergens in de piramide Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten