Koltho83 Geplaatst 29 december 2023 Share Geplaatst 29 december 2023 Ik heb aan de hand van jullie tips in de podcast een nieuwe tactiek aangemaakt, wat met rollen geschoven en ik ging er vol vertrouwen in maar hoewel het spel er wel beter uit ziet heb ik toch de eerste wedstrijden verloren. ( 5 wedstrijden) Bij mijn spelers kan ik zien dat ze nog onbeholpen zijn in hun nieuwe rol en ik vroeg mij af of jullie weten hoelang het duurt voor ze gewend zijn aan hun nieuwe tactiek. Ik ben al gauw geneigd om maar weer te schuiven of toch maar weer een nieuwe tactiek moet downloaden. ( soms na 2 wedstrijd al tegen een gelijkwaardige tegenstander). Hebben jullie antwoorden of tips voor mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AntiChrist7 Geplaatst 30 december 2023 Share Geplaatst 30 december 2023 Als je een nieuwe tactiek probeert, altijd veel sessies inplannen die helpen met tactical familiarity. En natuurlijk mtch reviews Maar er is weinig info in je post om op verder te gaan. Miss ligt het niet aan de tactical familiarity, maar zijn er gewoon gaten in je tactiek. Verloor je kansloos, of was het nipt? Of had je gewoon pech? Wat is je team ook? Als je begint met Luton en je eerste 5 matchen tegen top8 PL, is de kans groot dat je ze allemaal verliest Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Koltho83 Geplaatst 31 december 2023 Auteur Share Geplaatst 31 december 2023 15 uur geleden zei AntiChrist7: Als je een nieuwe tactiek probeert, altijd veel sessies inplannen die helpen met tactical familiarity. En natuurlijk mtch reviews Maar er is weinig info in je post om op verder te gaan. Miss ligt het niet aan de tactical familiarity, maar zijn er gewoon gaten in je tactiek. Verloor je kansloos, of was het nipt? Of had je gewoon pech? Wat is je team ook? Als je begint met Luton en je eerste 5 matchen tegen top8 PL, is de kans groot dat je ze allemaal verliest Bedankt voor je reactie, Het balkje met tactische bekendheid is voor de helft gevuld , en dit komt denk ik ook omdat ik zoveel heb gewisseld met tactiek en veel jonge wonderkids heb gekocht die alleen als sterspeler bij mij wouden komen . Wat maakt dat ik wel een team heb met de gemiddelde leeftijd van 22. en volgens mij is dat wat te jong? Ik verlies inderdaad van de grote PL teams en tegen de kleinere ( Luton,Sunderland) verlies ik ook want ik denk dat het te aanvallend staat. We spelen wel mooi voetbal mooie trik trakjes maar aan het eind van de wedstrijd verliezen we dan toch omdat de verdediging te veel naar voren staat. Dat pas ik dan de volgende keer weer aan waardoor we te ver van het doel van de tegenstander spelen en amper kansen maken. ik zal proberen mijn tactiek bij te voegen. Omdat ik zoveel podcast luister wou ik toch guido's strikerless eens proberen omdat hij daar goeie resultaten mee behaalt. ik heb na een paar wedstrijden toch de AM ingeruild voor een HS. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AntiChrist7 Geplaatst 31 december 2023 Share Geplaatst 31 december 2023 Moet eerlijk zeggen dat ik zelf maar matig ben met tactieken (zeker met assymetrisch en strikerless), maar je rechterkant lijkt wel wijd open te liggen. En je bent ook Norwich, dus wss bij de degradatie kandidaten gerekend? -Wat zijn de seizoensverwachtingen en voorspelling? -tegen wie heb je gespeeld en hoe zag de Xg eruit? En vooral halfkansen en CCC (clearcut chanches, ik speel in het engels). -zijn de spelers ook wel geschikt voor de rol? Is hun rating wat deftig voor hun positie en hebben ze geen traits die voor contradicties zorgen? dat zijn de eerste dingen waar ik aan denk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Koltho83 Geplaatst 1 januari Auteur Share Geplaatst 1 januari 5 uur geleden zei AntiChrist7: Moet eerlijk zeggen dat ik zelf maar matig ben met tactieken (zeker met assymetrisch en strikerless), maar je rechterkant lijkt wel wijd open te liggen. En je bent ook Norwich, dus wss bij de degradatie kandidaten gerekend? -Wat zijn de seizoensverwachtingen en voorspelling? -tegen wie heb je gespeeld en hoe zag de Xg eruit? En vooral halfkansen en CCC (clearcut chanches, ik speel in het engels). -zijn de spelers ook wel geschikt voor de rol? Is hun rating wat deftig voor hun positie en hebben ze geen traits die voor contradicties zorgen? dat zijn de eerste dingen waar ik aan denk. Omdat ik de afgelopen jaren 17e moest eindigen en steeds 12e werd , is de verwachting nu 14e. en ik sta momenteel 17e. Ik zat vanavond oud jaar uit bij een vriend de me verteld dat hij na 7 seizoenen met willem 2 kampioen was geworden met maar 1 tactiek te gebruiken en elk seizoen maar 3a4 spelers te kopen. Ik zal proberen er met deze tactiek in te blijven , hem misschien wat simpeller maken. En dan in de zomer wat spelers te verkopen zodat er wat meer balans komt in het team. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AntiChrist7 Geplaatst 1 januari Share Geplaatst 1 januari Werd hij kampioen met een 4231 gegenpress? :p In nederland is het natuurlijk wel wat makkelijker dan de PL, maar toch mooie prestatie Maar het klinkt wel alsof je vriend een goede basis heeft: Hij heeft duidelijk een tactiek die werkt en hij finetuned die door spelers te zoeken die erin passn en zo geleidelijk up te graden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten