Kyrill Geplaatst 1 mei 2017 Share Geplaatst 1 mei 2017 Paul Giamatti(Chuck Rhoades) Damian Lewis (Bobby Axelrod) Maggie Siff(Wendy Rhoades) David Costabile(Mike Wagner) Malin Akerman(Lara Axelrod) Billions is serie over Hedgefonds Axe Capital waar veel mensen snel rijk worden met trading/insider trading. Chuck Rhoas U.S Attorney gaat proberen Boby Axelrod de gevangenis in te krijgen. Hele goede en spannende serie in mijn ogen. Seizoen 2 doet vrijwel niet onder voor seizoen 1. Kijk daarvan nu E11 en 12 is de laatste van het seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 7 mei 2017 Auteur Share Geplaatst 7 mei 2017 @Simonsav jij kijkt dit toch? Welk seizoen en episode ben je nu? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 7 mei 2017 Share Geplaatst 7 mei 2017 Seizoen 1 heb ik volledig afgekeken. S2 nog niet aan begonnen omdat ik pas wil kijken als dat volledig is afgelopen. Kan nog wel even duren omdat ik nu met Mad Men ben begonnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 7 mei 2017 Auteur Share Geplaatst 7 mei 2017 Seizoen 1 heb ik volledig afgekeken. S2 nog niet aan begonnen omdat ik pas wil kijken als dat volledig is afgelopen. Kan nog wel even duren omdat ik nu met Mad Men ben begonnen. En wat vond je van seizoen 1? 3/5 of 3.5/5? Seizoen 2 heeft nog maar 1 aflevering te gaan morgen :) VEel plezier met Mad Men :love: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 7 mei 2017 Share Geplaatst 7 mei 2017 Ja gewoon lekker serietje. Prima tempo, mooie personages. Zeer genietbaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten