Big Mike Geplaatst 11 mei 2015 Share Geplaatst 11 mei 2015 Cordon is een Vlaamse dramareeks uit 2014 die wordt uitgezonden op VTM. De serie werd geregisseerd door Tim Mielants, geschreven door Carl Joos en geproduceerd door Eyeworks. In de serie wordt door het fictieve Nationaal Instituut voor Infectieziekten Antwerpen (NIIZA) in Antwerpen bij een patiënt een virale besmetting vastgesteld. Daarop wordt een wijk in de Antwerpse binnenstad van de buitenwereld afgesloten om zo de uitbraak van het besmettelijke virus te beperken. [YOUTUBE]6TY1XZZSaXQ[/YOUTUBE] Ik vind hem goed, volg het op Fox NL (meestal de herhaling op zondag na Empire) en moet zeggen dat het me vanaf moment 1 bevalt. Een goede opbouw die niet al te traag is, interessante personages en cliffhangers waardoor je het liefst meteen het hele seizoen download. Misschien dat de Belgjes er wat meer van kunnen zeggen, maar ik ben in ieder geval enthousiast. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 11 mei 2015 Auteur Share Geplaatst 11 mei 2015 Cordon is een Vlaamse dramareeks uit 2014 die wordt uitgezonden op VTM. De serie werd geregisseerd door Tim Mielants, geschreven door Carl Joos en geproduceerd door Eyeworks. In de serie wordt door het fictieve Nationaal Instituut voor Infectieziekten Antwerpen (NIIZA) in Antwerpen bij een patiënt een virale besmetting vastgesteld. Daarop wordt een wijk in de Antwerpse binnenstad van de buitenwereld afgesloten om zo de uitbraak van het besmettelijke virus te beperken. [YOUTUBE]6TY1XZZSaXQ[/YOUTUBE] Ik vind hem goed, volg het op Fox NL (meestal de herhaling op zondag na Empire) en moet zeggen dat het me vanaf moment 1 bevalt. Een goede opbouw die niet al te traag is, interessante personages en cliffhangers waardoor je het liefst meteen het hele seizoen download. Misschien dat de Belgjes er wat meer van kunnen zeggen, maar ik ben in ieder geval enthousiast. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten