La Pulga Geplaatst 15 januari 2011 Share Geplaatst 15 januari 2011 Dr. Frasier Crane, een psychiater, verhuist van Boston naar zijn thuishaven Seattle, waar hij samen met zijn vader Martin Crane (John Mahoney) en diens onafscheidelijke kameraad Eddy (een jackrussellterriër) zijn intrek neemt in een luxueus appartement. Vader Martin is een gepensioneerde politieagent, die sukkelt met zijn gezondheid sinds hij is neergeschoten toen hij aan het werken was. Daardoor is Frasier genoodzaakt om een huishoudster/fysiotherapeute aan te nemen: Daphne, een Britse die "enigszins helderziend" is. Vanaf het moment dat Daphne als verzorgster van Martin haar intrede in de serie doet, heeft Frasiers broer, Dr. Niles Crane (ook psychiater) een oogje op haar. Dit is de rode draad door alle 11 seizoenen. Uiteindelijk weet hij haar voor zich te winnen en trouwt met haar. Centraal in de serie staan de relaties tussen de beide broers, de relatie tot hun vader en de relatie tussen Niles en Daphne in het bijzonder. Deze relaties leiden tot hilarische momenten, maar worden ook verder uitgediept. Helden! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 15 januari 2011 Auteur Share Geplaatst 15 januari 2011 Dr. Frasier Crane, een psychiater, verhuist van Boston naar zijn thuishaven Seattle, waar hij samen met zijn vader Martin Crane (John Mahoney) en diens onafscheidelijke kameraad Eddy (een jackrussellterriër) zijn intrek neemt in een luxueus appartement. Vader Martin is een gepensioneerde politieagent, die sukkelt met zijn gezondheid sinds hij is neergeschoten toen hij aan het werken was. Daardoor is Frasier genoodzaakt om een huishoudster/fysiotherapeute aan te nemen: Daphne, een Britse die "enigszins helderziend" is. Vanaf het moment dat Daphne als verzorgster van Martin haar intrede in de serie doet, heeft Frasiers broer, Dr. Niles Crane (ook psychiater) een oogje op haar. Dit is de rode draad door alle 11 seizoenen. Uiteindelijk weet hij haar voor zich te winnen en trouwt met haar. Centraal in de serie staan de relaties tussen de beide broers, de relatie tot hun vader en de relatie tussen Niles en Daphne in het bijzonder. Deze relaties leiden tot hilarische momenten, maar worden ook verder uitgediept. Helden! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Edwin Geplaatst 15 januari 2011 Share Geplaatst 15 januari 2011 Mwa, vind het wel geinig af en toe maar ook niet meer dan dat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 15 januari 2011 Share Geplaatst 15 januari 2011 Zeer goede sitcom en ik blijf er ook altijd wel voor zitten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manuel. Geplaatst 15 januari 2011 Share Geplaatst 15 januari 2011 Over het algemeen kijk ik Fraiser alleen voor de stommiteiten van Niles. Grappige gast, komt dan ook erg klunzig over. Voor de rest kijk ik liever naar wat Comedy Central voor de rest te bieden heeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
yourafca Geplaatst 15 januari 2011 Share Geplaatst 15 januari 2011 Soms wel leuk, wel veel dezelfde type afleveringen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 15 januari 2011 Share Geplaatst 15 januari 2011 Ik vind het vaak erg plezant. Wel mijn type humor. Lekker intelligent ook. Al kan ik Simpsons en Family Guy ook erg waarderen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 15 januari 2011 Share Geplaatst 15 januari 2011 Jij zou inderdaad zo een Frasier kunnen zijn ja ;c Ook een Homer of een Peter hoor ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 16 januari 2011 Share Geplaatst 16 januari 2011 vermakelijk als er niks anders op tv is, maar ga er niet speciaal voor de buis zitten ofzo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bully Geplaatst 16 januari 2011 Share Geplaatst 16 januari 2011 Kan soms wel lachen zijn maar vind het niet echt iets speciaals ofzo! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DePrikkelFM Geplaatst 16 januari 2011 Share Geplaatst 16 januari 2011 Hmm, af en toe is Frasier wel leuk, maar in principe kan je het verloop van een aflevering wel gaan voorspellen als je er pas tien hebt gezien. Het is allemaal zo hetzelfde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten