Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Naruto (Shippuden) topic

LosMerengues

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 395
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Jaa mij ook. Die killer-bee was ook al supersterk, gaf die sasuke en z'n gay clan gewoon een pak slaag :D. En volgens mij is die raikage nog sterker.

Weten jullie trouwens al wat er gaat gebeuren ? Ik kijk de manga niet , dus op een paar dingetje na wat ik nog niks

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet volgens mij al enige al wat er gaat gebeuren.. Maar ik verklap uiteraard niks, dat is niet leuk voor jullie :(

Kunnen we hier niet even een anime topic van maken? Voor de Bleach / One piece fans :pOm alleen een topic daarvoor te maken vind ik ook wat ver gaan.. of iig naruto / bleach / one piece topic :p

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jaa mij ook. Die killer-bee was ook al supersterk, gaf die sasuke en z'n gay clan gewoon een pak slaag :D. En volgens mij is die raikage nog sterker.

Weten jullie trouwens al wat er gaat gebeuren ? Ik kijk de manga niet , dus op een paar dingetje na wat ik nog niks

Nog niet nee, helaas :) Maar ik weet zeker dat er wat bij die meeting gaat gebeuren. En ik vertrouw die ass van een Danzo niet. :m:

EDIT: Dubbelpost mijn excuses

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet ook wat er in grote lijnen gaat gebeuren en ik kan je vertellen dat het sick wordt!

Overigens is die Killer Bee zo sterk hé. En zijn broer (de Raikage) is nog sterker aangezien hij de enige is die Killer Bee ooit verslagen heeft.

#diono. De Kage's zijn inderdaad vrij sterk, maar lang niet zo sterk als in Hiruzen Sarutobi's tijd. Toen waren het echt bazen. :<

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En we krijgen een van de weinige fighters zien die een gevecht tegen Madara Uchiha heeft overleefd. The Third Raikage. :<

:*) erg fijn!

Om nog even terug te komen op het gevecht tussen Killer Bee en sasuke clan, zo masterlijk droog dat hij tijdens die trap van sasuke nog even inspiratie krijgt voor een rap. (d)

Link naar opmerking
Deel via andere websites