Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Naruto (Shippuden) topic

LosMerengues

Aanbevolen berichten

Had jij niet het verlangen om er meer van te weten. Door jou vraag wat ik wist over de geschiedenis van de clan en Kakashi moet ik me echt inhouden om op narutopedia te gaan lezen hoe het dan precies zit met Itachi en de clan, al is de Orochimaru verhaallijn ook bruut genoeg.

Zeker weten, maar ik probeerde zo weinig te spoilen. Is toch minder leuk wanneer je weet wat er gebeurt.

Orochimaru storyline is zeker vet. Itachi's storyline heeft er ook me te maken. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 395
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik heb daarstraks episode 70 gekeken, las elders dat dat een vd allerbeste episodes moest zijn... met Sora die bezeten wordt door een of andere demon ofzo en zich tegen hen keert en dan later Naruto ook.. het zal ff wennen zijn maar ik ben niet overtuigd. De geluidseffecten en vooral de 'special moves' komen toch met heel wat minder impact over dan in DBZ. Vond het ook allemaal wat traag overkomen.

De arc met Sora is ook een filler en heeft niks met het verhaal te maken , dus is die ook van mindere kwaliteit dan de normale verhaal. Fillers kan je over het algemeen wel overslaan, vooral bij Naruto, want daar heb je op een gegeven moment rond de 100 epps ofzo alleen maar met fillers. Heeft verder niks met het verhaal te maken en in Shipuuden komt de Akatski veel meer aan bod. Vind wel erg jammer dat we nu weer in een filler arc zitten, want begon net zo vet te worden met Kabuto en Madara :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Begonnen met Shippuden :D Alleen een vraag, wat is dat wat je ziet als eerste bij episode 1? Naruto en Sakura die door de gangen rennen en vervolgens Sasuke tegen komen (en dan de scene met de ninetailed fox)? Flashforward of droom? Beetje confussing namelijk. Dig de hele nieuwe stijl wel. Heb trouwens tot 155 gekeken en toen had ik er genoeg van ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Begonnen met Shippuden :D Alleen een vraag, wat is dat wat je ziet als eerste bij episode 1? Naruto en Sakura die door de gangen rennen en vervolgens Sasuke tegen komen (en dan de scene met de ninetailed fox)? Flashforward of droom? Beetje confussing namelijk. Dig de hele nieuwe stijl wel. Heb trouwens tot 155 gekeken en toen had ik er genoeg van ;c

Flashforward inderdaad. Vond dat zo spannend hé.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hmm, Shippuden US loopt 120 afleveringen achter, nu zit ik met het dilemma, omdat Naruto sowieso een serie is waar ik voor ga zitten en dus goed kan volgen of het de moeite waard is om over te stappen op Japans. De ene aflevering die ik in het Japans zag liet me wel meteen balen van de stemmen, maar daar kan ik overheen komen. De belangrijkste reden vind ik eigenlijk hoe ver het verhaal met de Ataski en Sasuke/Orochimaru gevorderd is? Zijn ze al daar voorbij in Japan of nog steeds mee bezig, want dan ga ik wel de Japanse volgen.

Vraag me trouwens wel af hoe ze hier een einde aan gaan schrijven, en of dat ooit gebeurd.

Gaara trouwens :( Hoop dat het nog goedkomt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bijna klaar. Na deze saga volgens mij.

Aha, tof tof. Vraag me alleen wel af waar ze uiteindelijk met het hele verhaal heen willen en hoe ze een einde willen schrijven aan het overkoepelende verhaal. Vind aan de ene kant dat het zich soms te sloom ontwikkeld, vooral nu ik in een paar weken tijd alles gezien heb stoor ik me best wel aan al die constante flashbacks (waardoor je sommige stukken 100x ziet ;e). Verder begint de spanning erin te komen want ben nu rond episode 50 van Shippuden. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zijn de fillers alweer voorbij?

Bijna volgens mij.

Aha, tof tof. Vraag me alleen wel af waar ze uiteindelijk met het hele verhaal heen willen en hoe ze een einde willen schrijven aan het overkoepelende verhaal. Vind aan de ene kant dat het zich soms te sloom ontwikkeld, vooral nu ik in een paar weken tijd alles gezien heb stoor ik me best wel aan al die constante flashbacks (waardoor je sommige stukken 100x ziet ;e). Verder begint de spanning erin te komen want ben nu rond episode 50 van Shippuden. :)

De flashbacks zijn gay inderdaad, maar het gaat alleen maar vetter worden met nog, je denkt nog? ja nog sterkere characters.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Was heel erg teleurgesteld dat ze Sasuke tegenkwamen (wat je bij het begin van Shippuden als flashforward zag laat maar zeggen) en dat er vervolgens gewoon niks gebeurt qua gevecht ofzo ;e;e;e;e;e;e Heb sindsdien niet meer echt de tijd genomen ervoor te gaan zitten. Naruto's 4 tails form is wel mucho bruut :< Ga er weer mee verder als ik weer op de kamer kan kijken, wat nu niet kan vanwege de operatie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Was heel erg teleurgesteld dat ze Sasuke tegenkwamen (wat je bij het begin van Shippuden als flashforward zag laat maar zeggen) en dat er vervolgens gewoon niks gebeurt qua gevecht ofzo ;e;e;e;e;e;e Heb sindsdien niet meer echt de tijd genomen ervoor te gaan zitten. Naruto's 4 tails form is wel mucho bruut :< Ga er weer mee verder als ik weer op de kamer kan kijken, wat nu niet kan vanwege de operatie.

Ik vond dat juist wel vet. Het was zo epic zonder dat ze echt vochten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites