diono Geplaatst 11 maart 2011 Share Geplaatst 11 maart 2011 Holy fack, wat was dit een geniale episode! Raikage is echt belachelijk gewoon...en Tobi zal ongetwijfeld zo er uit los komen :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 11 maart 2011 Auteur Share Geplaatst 11 maart 2011 Ik ben benieuwd of Zetsu echt dood is, want ik dacht dat het alleen een kloon ofzo was. En dat met Tobi blijft toch ook echt vaag. Ik dacht eerst dat die een soort spook was die niemand aan kon raken, maar nu heeft die Yamato hem wel gevangen met z`n boom techniek:?( Wil je weten hoe dat zit? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nickyyyy Geplaatst 11 maart 2011 Share Geplaatst 11 maart 2011 Nee hoeft niet, ik kom er vanzelf wel achter. Dat is toch leuker dan wanneer je het al weer :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 11 maart 2011 Auteur Share Geplaatst 11 maart 2011 Nah, het is iets wat al verteld is. Geen spoiler dus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nickyyyy Geplaatst 11 maart 2011 Share Geplaatst 11 maart 2011 Aah oke, dan vertel maar :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Seker Geplaatst 11 maart 2011 Share Geplaatst 11 maart 2011 Ja ik ben het ondertussen ook alweer vergeten.. :p iets met dat ie dna van de first hokage heeft toch? :o Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
diono Geplaatst 17 maart 2011 Share Geplaatst 17 maart 2011 Nieuwe episode _O_ Raikage en sasuke, hoe heftig is dat dan? (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nickyyyy Geplaatst 18 maart 2011 Share Geplaatst 18 maart 2011 Hehe wel grappig eigenlijk. Sasuke vs Gaara weer, eerst was Gaara de badguy en Sasuke de goeie, en nu precies andersom. En sasuke maar stoer doen met z`n Amatsaru terwijl Itachi hem die aanval heeft gegeven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 19 maart 2011 Auteur Share Geplaatst 19 maart 2011 Sasuke krijgt me iets teveel credits hoor. Eerst wordt er gedaan alsof hij Deidara heeft gekilled en daarna ook nog of die Itachi heeft gekilled. No way in beide gevallen. Trouwens mooi verhaal van Tobi over de geschiedenis van de shinobi's en de rivaliteit van de Uchiha's en de Senju's. Iemand die dat al wist? Ik al lekker wel. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nickyyyy Geplaatst 31 maart 2011 Share Geplaatst 31 maart 2011 Wow, focking awesome :| Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 31 maart 2011 Auteur Share Geplaatst 31 maart 2011 Tobi verklaart ook even de vierde ninja wereldoorlog. Wat een baas is het ook. : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
diono Geplaatst 31 maart 2011 Share Geplaatst 31 maart 2011 Holy faaaaaaaaaack, hoe epic word deze shit dan _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 31 maart 2011 Auteur Share Geplaatst 31 maart 2011 Dit is echt te geil gewoon. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nickyyyy Geplaatst 31 maart 2011 Share Geplaatst 31 maart 2011 Die 4 tail zag er ook wel vet uit, die 10 tail helemaal bruut. Weet nu ook waarom Tobi een Rinnegan wil hebben. En dat stukje dat die Raikage te horen krijgt dat Bee nog leeft._O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 7 april 2011 Auteur Share Geplaatst 7 april 2011 Sakura met haar kutkop moest weer eens de helft van een episode in beslag nemen. :S Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nickyyyy Geplaatst 8 april 2011 Share Geplaatst 8 april 2011 Haha, ik vond het opzich nog wel het kijken waard hoor. Laatste tijd lijkt me haat voor Sakura een beetje aan het weg nemen. Zal wel weer terug komen als ze straks weer irritant sasuke gaat aanbidden. Nieuwe openings song trouwens :D Anfm2dNyV_0&feature=player_embedded#at=20 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 9 april 2011 Auteur Share Geplaatst 9 april 2011 Mwa, vond het een mindere episode. Wat eentonig. Ze herhaalt ook steeds haar woorden. Geef mij de gevecht tussen Killer Bee en Kisame maar. : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
diono Geplaatst 9 april 2011 Share Geplaatst 9 april 2011 Kisame, wat een baas is dat dan _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nickyyyy Geplaatst 12 april 2011 Share Geplaatst 12 april 2011 Ik denk wel dat Bee een stuk sterker is. Maar ben benieuwd. Zal wel de 1e keer worden dat we de echte krachten van Kisame te zien krijgen, hier voor heeft die nog nooit echt moeten vechten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 12 april 2011 Auteur Share Geplaatst 12 april 2011 Je onderschat Kisame hoor. Kisame is de akatsuki lid met de meeste chakra en ze noemen hem niet voor niets The Tailed Beast without tails. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nickyyyy Geplaatst 13 april 2011 Share Geplaatst 13 april 2011 Hmm dat is zo, maar volgens mij is Killer-bee echt gruwlijk sterk. Maar als ik me niet vergis, was met Naruto toen , toen je voor het eerst Itachi en Kisame zag, dat ze ook zeiden dat Itachi de sterkste van de 2 was. Dus daarom denk ik dat Bee het wel aan zou kunnen. Maarja aan andere kant, op 30% van z`n krachten vocht hij toen ook tegen Guy Sensai en beatte hem ook nog , dus ja ben benieuwd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 13 april 2011 Auteur Share Geplaatst 13 april 2011 Hmm dat is zo, maar volgens mij is Killer-bee echt gruwlijk sterk. Maar als ik me niet vergis, was met Naruto toen , toen je voor het eerst Itachi en Kisame zag, dat ze ook zeiden dat Itachi de sterkste van de 2 was. Dus daarom denk ik dat Bee het wel aan zou kunnen. Maarja aan andere kant, op 30% van z`n krachten vocht hij toen ook tegen Guy Sensai en beatte hem ook nog , dus ja ben benieuwd. Killer Bee is inderdaaf gruwelijk sterk. Hij is ook de ideale jinchuriki samen met de Fourth Mizukage. Zij zijn tot nu toe de enige jinchuriki's die hun tailed beasts konden controleren. Maar Kisame is totaal niet kansloos. Ik denk zelfs dat het gelijk op zal gaan. We shall see. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Seker Geplaatst 13 april 2011 Share Geplaatst 13 april 2011 Lees jij de manga of heb je die info van naruto site's @LosMerengues? :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 13 april 2011 Auteur Share Geplaatst 13 april 2011 Narutopedia, maar er wordt ook veel gezegd in de episodes. Ik let nogal veel op details. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
diono Geplaatst 14 april 2011 Share Geplaatst 14 april 2011 Ik kijk uit naar de limit van die 2 gasten, die sensei van killer-bee is wel grappig trouwens, zal ook ergens wel sterk zijn? :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten