Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Naruto (Shippuden) topic

LosMerengues

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 395
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik ben benieuwd of Zetsu echt dood is, want ik dacht dat het alleen een kloon ofzo was. En dat met Tobi blijft toch ook echt vaag. Ik dacht eerst dat die een soort spook was die niemand aan kon raken, maar nu heeft die Yamato hem wel gevangen met z`n boom techniek:?(

Wil je weten hoe dat zit?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sasuke krijgt me iets teveel credits hoor. Eerst wordt er gedaan alsof hij Deidara heeft gekilled en daarna ook nog of die Itachi heeft gekilled. No way in beide gevallen. Trouwens mooi verhaal van Tobi over de geschiedenis van de shinobi's en de rivaliteit van de Uchiha's en de Senju's. Iemand die dat al wist? Ik al lekker wel. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha, ik vond het opzich nog wel het kijken waard hoor. Laatste tijd lijkt me haat voor Sakura een beetje aan het weg nemen. Zal wel weer terug komen als ze straks weer irritant sasuke gaat aanbidden.

Nieuwe openings song trouwens :D

Anfm2dNyV_0&feature=player_embedded#at=20

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hmm dat is zo, maar volgens mij is Killer-bee echt gruwlijk sterk. Maar als ik me niet vergis, was met Naruto toen , toen je voor het eerst Itachi en Kisame zag, dat ze ook zeiden dat Itachi de sterkste van de 2 was. Dus daarom denk ik dat Bee het wel aan zou kunnen.

Maarja aan andere kant, op 30% van z`n krachten vocht hij toen ook tegen Guy Sensai en beatte hem ook nog , dus ja ben benieuwd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hmm dat is zo, maar volgens mij is Killer-bee echt gruwlijk sterk. Maar als ik me niet vergis, was met Naruto toen , toen je voor het eerst Itachi en Kisame zag, dat ze ook zeiden dat Itachi de sterkste van de 2 was. Dus daarom denk ik dat Bee het wel aan zou kunnen.

Maarja aan andere kant, op 30% van z`n krachten vocht hij toen ook tegen Guy Sensai en beatte hem ook nog , dus ja ben benieuwd.

Killer Bee is inderdaaf gruwelijk sterk. Hij is ook de ideale jinchuriki samen met de Fourth Mizukage. Zij zijn tot nu toe de enige jinchuriki's die hun tailed beasts konden controleren. Maar Kisame is totaal niet kansloos. Ik denk zelfs dat het gelijk op zal gaan. We shall see.

Link naar opmerking
Deel via andere websites