Denny Geplaatst 5 juni 2011 Auteur Share Geplaatst 5 juni 2011 [YOUTUBE]nVsP5APe8rM[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denny Geplaatst 6 juni 2011 Auteur Share Geplaatst 6 juni 2011 [YOUTUBE]IRx--e3lsG4[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 6 juni 2011 Share Geplaatst 6 juni 2011 Hij is fijn, Dennis :) Album van Ziggi. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JavierPastore Geplaatst 17 juni 2011 Share Geplaatst 17 juni 2011 Wat een heerlijk topic is dit zeg, heerlijke nummers :) EDIT: Dat plaatje @ 3.30 bij het filmpje bij Denny is echt een schitterend reggae plaatje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 17 juni 2011 Share Geplaatst 17 juni 2011 Ben nu zelf ook ff helemaal reggae/dancehall georiënteerd, heerlijke muziek blijft he :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 17 juni 2011 Share Geplaatst 17 juni 2011 Ben nu zelf ook ff helemaal reggae/dancehall georiënteerd, heerlijke muziek blijft he :D Een van mijn absolute favorieten: [YOUTUBE]J3_IT3Nt4FA[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JavierPastore Geplaatst 17 juni 2011 Share Geplaatst 17 juni 2011 Gelijk me favoriete topic dit haha, heerlijke remix van Lean back :D. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 17 juni 2011 Share Geplaatst 17 juni 2011 Ik ben nog steeds op zoek btw naar de discografie van The Postmen. Die kan ik echt helemaal nergens meer vinden :moop: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JavierPastore Geplaatst 17 juni 2011 Share Geplaatst 17 juni 2011 Aanrader: Je moet eens kijken bij 22tracks.nl en dan reggea aanklikken, word iedere week geloof ik geupdate en staan vaak heerlijke nummers tussen. Zoals de eerste Joggo ft Mr Patze - Be Done, echt een heerlijk nummer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denny Geplaatst 17 juni 2011 Auteur Share Geplaatst 17 juni 2011 Klopt, is leuke site ja. Ik doe vanavond of morgen nog wel even wat nummertjes posten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 17 juni 2011 Share Geplaatst 17 juni 2011 Iemand al wat gehoord van het album van Lenny? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 17 juni 2011 Share Geplaatst 17 juni 2011 Heb jij toevallig die Postmen discografie, Dennis? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JavierPastore Geplaatst 17 juni 2011 Share Geplaatst 17 juni 2011 Klopt, is leuke site ja. Ik doe vanavond of morgen nog wel even wat nummertjes posten. Als 1 van jullie me uitlegt, hoe ik hier zo'n youtube filmpje post. Zal ik er vanavond ook wel een aantal toevoegen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 17 juni 2011 Share Geplaatst 17 juni 2011 Alles wat achter de V= staat kopiëren en plakken met youtubetag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 17 juni 2011 Share Geplaatst 17 juni 2011 Negeer me maar hoor :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denny Geplaatst 17 juni 2011 Auteur Share Geplaatst 17 juni 2011 Je heb die link bovenin, en dat achterste stuk zet je tussen [youtbe ] link [ / youtube] En nee Sander die heb ik niet, sorrrrry. [YOUTUBE]loYia7gp5qs[/YOUTUBE] [YOUTUBE]d2Xlp6Jd_Bk[/YOUTUBE] [YOUTUBE]zwjb_c_cYwg[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 17 juni 2011 Share Geplaatst 17 juni 2011 Nee, niet gehoord. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JavierPastore Geplaatst 17 juni 2011 Share Geplaatst 17 juni 2011 Aan Lange ze plaatje kan je al zien, dat het ook een reggae liefhebber is haha :). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denny Geplaatst 17 juni 2011 Auteur Share Geplaatst 17 juni 2011 Is 'ie niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JavierPastore Geplaatst 17 juni 2011 Share Geplaatst 17 juni 2011 Is 'ie niet. Beste manier om reggae te luisteren haha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 17 juni 2011 Share Geplaatst 17 juni 2011 Is 'ie niet. Ik heb me er nooit in verdiept, maar het bekende (Bob en zijn vriendjes) staat wel in de mp3 lijst hoor. Tips zijn altijd welkom natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denny Geplaatst 17 juni 2011 Auteur Share Geplaatst 17 juni 2011 Kijk dit topic eens een keertje door zou ik zeggen, en dan vooral mijn posts ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JavierPastore Geplaatst 17 juni 2011 Share Geplaatst 17 juni 2011 UB40 en Bob Marley blijven toch altijd nog nummer 1 in Reggae, dus je ben in ieder geval met het beste begonnen :D. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 17 juni 2011 Share Geplaatst 17 juni 2011 [YOUTUBE]8r6AfXeSe1U[/YOUTUBE] Prachtig echt _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JavierPastore Geplaatst 17 juni 2011 Share Geplaatst 17 juni 2011 wA_4MYbatYk&feature=related ptFwCf1bbbQ&feature=related o6LxP6Z17NA&feature=related 3kwU1CoCeyQ vG5NiDqZsM8 Paar heerlijke nummers van Gentleman. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten