Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Honkbal

Satyr

Aanbevolen berichten

Mwah misschien is het nu nog iets te vroeg, maar nadat wij volgende week vier keer tegen de Dodgers hebben gespeeld wordt het al vrij duidelijk denk ik in de NL West. Padres en Giants voor de Division title en de nummer twee mag hopen op de Wild Card.

Wel vannacht verloren van de Marlins, kleine tegenvaller. Iig hopen dat we de series gewoon winnen om met een goed gevoel de series tegen de Dodgers in te gaan, met hopelijk een nieuwe pitcher.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 1,7k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Mooie play ;)

Vanavond start een belangrijke series voor mijn Padres tegen de Jomar zijn Giants. Ben benieuwd of het nu met Burrell en Posey erbij veel verschil gaat uitmaken, hopelijk wordt sowieso vanavond Jonathan Sanchez even terug op zijn plek gezet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja idd, alleen stel een van de twee teams krijgen een sweep om de oren zal dat wel een enorme klap geven. Vooral de NL Central zie ik nog heel spannend worden met de Cardinals en de Reds, alleen in de East verwacht ik dat de Braves afstand gaan nemen van Philadelphia.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

R.A. Dickey...R.A Dickey!

Hehe had de juiste match uitgekozen, Mets wonnen dus met 1-0 op vrijdagavond. Vond het echt een geweldige ervaring heb denk ik nog nooit zoveel genoten van een sportevenement. Vond het zelf zoveel leuker als een willekeurige voetbalwedstrijd qua sfeer. En was wel mooi zaten een paar Phillies fans naast ons die kinderen elke keer gillen VICTORINO LETS GO en dan zaten er ook nog eens wat Yankees fans in het vak die dan weer kwamen met opmerkingen als: 'Victorino is a crybaby we owned ur ass in the World Series' 'Matsui took you out on his own man u suck Phillies go Mets!' :mrgy:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja alleen de Mets verprutsten het de daarop volgende avonden. Playoffs kunnen we nu zeker wel vergeten.

Padres doen het zeker netjes, hoop dat ze de Giants achter zich houden. Zo'n laag budget en dan toch zo goed doen is zeer knap. Op ESPN hadden ze het er ook nog over dat het een team was waarvan velen dachten dat ze maar 60 wins ofzo zouden halen maar dat ze daar nu tot de verbazing van velen al overheen zitten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Achja men had het enigzins zien aankomen als je naar de laatste zeg maar 80 wedstrijden van het 2009 seizoen had gekeken. Toen waren we al flink met een opkomst beter en dit jaar laten we gelukkig zien wat je kan doen met een goede pitching staff en natuurlijk een fantastische bullpen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mjah pitching gaat opzich nog wel maar vooral de offense is dramatisch. Met Santana hebben we in principe een hele goede en de laatste tijd is ook Dickey prima bezig maar de run support is niet om over naar huis te schrijven. Alleen Wright draait eigenlijk een goed seizoen maar Beltran en ook Bay vallen tegen vanwege blessures.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar toch denk ik dat de Mets erg veel aan bijvoorbeeld een Dan Haren gehad zouden hebben, dan heb je sowieso twee pitchers waarvan je weet dat ze over het algemeen een hoog niveau halen. Ik vind Dickey ook een held met die knuckleballs van hem, al is dat hoogstens een nummer 5 pitcher in the rotation.

Zulke blessures kunnen echt je seizoen maken of breken, ben dan ook blij dat wij bij de Padres er tot nu toe niet zoveel last van hebben gehad. Alleen Chris Young, maar die ligt al het hele seizoen in de lappenmand.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hehe ja had Dickey in MLB the show er nu ook bijgehaald, echt geweldig die knucklers al vliegen ze soms echt alle kanten op :mrgy:

Dickey speelde gisteren en de Mets wonnen weer, al hadden ze nu wel extra innings nodig aangezien hij een voorsprong in de 9e weggaf. Maarja gaat toch nergens meer over hopelijk weten ze een goede pitcher erbij te halen deze zomer zodat er wat minder druk staat op Santana en dan hopen dat mannen als Wright, Reyes, Beltran, Bay en Ike Davis fit blijven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik moest het zelf een tijd geleden ook op zoeken, maar alle Division leaders plaatsen zich automatisch en dan is er dus de Wild Card ofwel de beste nummer twee die ook mee mag.

American League:

NY Yankees 75 46 .620

Minnesota 70 51 .579

Texas 67 53 .558

Wild Card Teams

Tampa Bay 74 47 .612

Boston 69 53 .566 5.5 GB

Chicago White Sox 66 55 .545 8.0 GB

National League:

San Diego 73 47 .608

Atlanta 71 50 .587

Cincinnati 70 51 .579

Wild Card Teams

Philadelphia 68 52 .567

San Francisco 68 54 .557 1.0

St. Louis 65 53 .551 2.0

Colorado 62 58 .517 6.0

LA Dodgers 62 60 .508 7.0

Florida 60 60 .500 8.0

NY Mets 60 61 .496 8.5

Dus ja op dit moment zouden de Rays de playoffs halen ;) In de National League is het ook een stuk closer btw. St Louis, San Fran en Philly zitten ook nog eens allemaal in een andere divisie al geef ik alleen Philly een kans om eventueel nog de divisie te winnen (ten koste van Atlanta)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nja het is nog wel eventjes, en ik meen dat de Giants nog 6x tegen de Padres moeten. Natuurlijk is het nu al wel te zien wie d'r goed is en wie niet, maar het kan echt nog makkelijk omslaan. Tot nog toe ben ik iig niet ontevreden met de Giatns.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mwah, als jullie het tegen een team moeilijk hebben gehad zijn wij het wel ;) Maar als ik ook naar de afgelopen wedstrijden van de Giants heb ik het gevoel dat het langzaam instort en dat er heel veel moet komen van Buster Posey. Het breekpunt zal denk ik liggen tijdens de serie wedstrijden in september, zolang wij die niet verliezen denk ik dat we heel goed zitten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites