Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Honkbal

Satyr

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 1,7k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Gheghe Dickey :D helaas was Harang al een stuk beter gisteren, wel weer vier runs tegen maar daar stonden wel 13 strikeouts tegenover. Beetje zonde ook dat wij deze hebben verloren, dan kom je in de negende inning nog terug, gooi je vier walks met twee uit :cab:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mwah Texas heeft over de hele linie meer kracht aanvallend, meer snelheid met mannen als Kinsler en Andrus en ook net iets meer power denk ik. Daarnaast is die starting rotation echt underrated, zoals ik zei zodra Darvish zijn draai gaat vinden kan dat echt een hele goede rotation blijven aangezien ook Harrison en Holland alleen maar beter worden. Detroit heeft weliswaar de echte ace met Verlander en gewoon solide pitchers met Scherzer en Fister maar toch geef ik Texas daar ook net het voordeel.

Boston is trouwens een mooi voorbeeld van hoe belangrijk een bullpen kan zijn, starting rotation is degelijk maar als je als startende pitcher weggaat met een 8-1 voorsprong en nog een ND krijgt weet je wel waar het probleem ligt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee zit geen limiet aan, maar dit krijg je als je te vaak je bullpen moet gebruiken, als iemand op is is ie op en dan wordt je dus gedwongen dit soort dingen te doen ;) Het gebeurt vrijwel nooit en dit was ook voor het eerst sinds 1925 ofzo dat allebei de teams zich gedwongen voelde om een position player te laten gooien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dennis, hoe hebben de San Diego Padres het gedaan de afgelopen jaren? Toen ik er in 2006 was hadden ze volgens mij de playoffs gehaald, maar echt ver waren ze niet gekomen. Nog steeds zo, of in de tussen tijd als de stap naar ook daadwerkelijk die playoffs winnen gedaan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mwah twee jaar terug nog bijna de playoffs gehaald, maar uiteindelijk niet gelukt door een dramatische september. Nu gewoon aan het bouwen om over een paar jaar weer bovenin mee te doen, farm-system is nu iig weer van een fatsoenlijk niveau.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hopen dat de Orioles en de Rays bovenaan kunnen blijven in de AL East, al gun ik het de Blue Jays ook wel...altijd leuk om met name de Red Sox klop te zien krijgen. In de NL lijkt de NL East nu wel de zwaarste divisie zeg, Nationals die over de beste pitching crew beschikken, Atlanta gewoon oer en oerdegelijk als altijd. Mijn Mets die vooralsnog boven verwachting presteren, de Marlins die genoeg talent hebben om een rol te spelen en de Phillies zullen uiteindelijk ook wel hun draai vinden. Kan echt alle kanten opgaan daarzo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pff Dodgers? Het is dat de Mets in een oersterke divisie zitten die zouden wel raad weten met die overschatte Dodgers:LO:

Nee maar ik denk dat de Dodgers nog niet dé favoriet zijn, Braves doen het uitsteken, St. Louis blijft verdomd sterk, en als de Nationals een beetje offense kunnen behouden kunnen die weleens de verrassing worden, want pitchingwise zijn zij ijzersterk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wil het wel meer volgen. Maar heb er echt de tijd niet voor om verder te komen dan uitslagen kijken. Een wedstrijd kijken is sowieso onmogelijk qua tijd.

Jammer wel, heb ook echt geen flauw idee wie er nu allemaal bij de Giants spelen eerlijkgezegd. Lees hier dus dat Uribe naar de Dodgers is :cab:, jammer, was een goei.

Link naar opmerking
Deel via andere websites