Tijn Geplaatst 11 april 2012 Share Geplaatst 11 april 2012 Mwah, weer verloren dus vannacht. Dat zij maar proberen om boven de Dodgers te eindigen, dan ben ik tevreden voor dit seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kah Geplaatst 11 april 2012 Share Geplaatst 11 april 2012 Gelukkig duurt het seizoen ook geen week maar een paar maanden;c. Want de Mets zijn ook goed begonnen maar gaan toch echt de NL East niet winnen :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 11 april 2012 Share Geplaatst 11 april 2012 Nee maar voor de Padres is dit seizoen alles beter dan de vijfde plek al een hele prestatie natuurlijk, team stelt echt heel weinig voor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kah Geplaatst 14 april 2012 Share Geplaatst 14 april 2012 Mets verslaan eff Cliff Lee...maarja wat wil je ook met eindbaas Dickey op de heuvel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 14 april 2012 Share Geplaatst 14 april 2012 Gheghe Dickey :D helaas was Harang al een stuk beter gisteren, wel weer vier runs tegen maar daar stonden wel 13 strikeouts tegenover. Beetje zonde ook dat wij deze hebben verloren, dan kom je in de negende inning nog terug, gooi je vier walks met twee uit :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 16 april 2012 Share Geplaatst 16 april 2012 Gisteren genaaid door een umpire: beste man geeft aan dat de bal dood is, alleen vond ie dat even later niet meer waardoor de Dodgers een triple play konden doen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kah Geplaatst 16 april 2012 Share Geplaatst 16 april 2012 Bobby V. is ook goed bezig, Youkilis afkraken waarop Pedroia zegt dat het hele team achter Youk staat en dat hij niet echt begrijpt wat Valentine hiermee wilt bereiken...goed bezigggg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 16 april 2012 Share Geplaatst 16 april 2012 Snapte ook nie tat ze met die dude wilden, dan had je net zo goed Francona kunnen houden volgens mij. Was wel duidelijk dat dat mis zou gaan met al die vedettes van de Sox. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kah Geplaatst 18 april 2012 Share Geplaatst 18 april 2012 Texas is weer gevaarlijk zeg jeeeus. Met die offense en nog betere pitching...als Darvish echt zijn belofte gaat inlossen worden ze helemaal onverslaanbaar in de AL. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 18 april 2012 Share Geplaatst 18 april 2012 Detroit kunnen echt wel mee hoor met Texas, vind hun offense misschien nog wel beter met Cabrera en Fielder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kah Geplaatst 23 april 2012 Share Geplaatst 23 april 2012 Mwah Texas heeft over de hele linie meer kracht aanvallend, meer snelheid met mannen als Kinsler en Andrus en ook net iets meer power denk ik. Daarnaast is die starting rotation echt underrated, zoals ik zei zodra Darvish zijn draai gaat vinden kan dat echt een hele goede rotation blijven aangezien ook Harrison en Holland alleen maar beter worden. Detroit heeft weliswaar de echte ace met Verlander en gewoon solide pitchers met Scherzer en Fister maar toch geef ik Texas daar ook net het voordeel. Boston is trouwens een mooi voorbeeld van hoe belangrijk een bullpen kan zijn, starting rotation is degelijk maar als je als startende pitcher weggaat met een 8-1 voorsprong en nog een ND krijgt weet je wel waar het probleem ligt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 23 april 2012 Share Geplaatst 23 april 2012 Haha, Padres heeft eindelijk twee wedstrijden op rij gewonnen ;sm; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 7 mei 2012 Auteur Share Geplaatst 7 mei 2012 Mag een pitcher uit de bullpen maar een bepaald aantal innings spelen ofzo? http://mlb.mlb.com/mlb/gameday/index.jsp?gid=2012_05_06_balmlb_bosmlb_1&mode=recap_away&c_id=bal Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kah Geplaatst 7 mei 2012 Share Geplaatst 7 mei 2012 Nee zit geen limiet aan, maar dit krijg je als je te vaak je bullpen moet gebruiken, als iemand op is is ie op en dan wordt je dus gedwongen dit soort dingen te doen ;) Het gebeurt vrijwel nooit en dit was ook voor het eerst sinds 1925 ofzo dat allebei de teams zich gedwongen voelde om een position player te laten gooien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 8 mei 2012 Share Geplaatst 8 mei 2012 Dennis, hoe hebben de San Diego Padres het gedaan de afgelopen jaren? Toen ik er in 2006 was hadden ze volgens mij de playoffs gehaald, maar echt ver waren ze niet gekomen. Nog steeds zo, of in de tussen tijd als de stap naar ook daadwerkelijk die playoffs winnen gedaan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 8 mei 2012 Share Geplaatst 8 mei 2012 Nope hebben ze niet gedaan. Giants zijn wel erbarmelijk kut zeg, ook geen tof team, bahbah. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 8 mei 2012 Share Geplaatst 8 mei 2012 Mwah twee jaar terug nog bijna de playoffs gehaald, maar uiteindelijk niet gelukt door een dramatische september. Nu gewoon aan het bouwen om over een paar jaar weer bovenin mee te doen, farm-system is nu iig weer van een fatsoenlijk niveau. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kah Geplaatst 10 mei 2012 Share Geplaatst 10 mei 2012 Hopen dat de Orioles en de Rays bovenaan kunnen blijven in de AL East, al gun ik het de Blue Jays ook wel...altijd leuk om met name de Red Sox klop te zien krijgen. In de NL lijkt de NL East nu wel de zwaarste divisie zeg, Nationals die over de beste pitching crew beschikken, Atlanta gewoon oer en oerdegelijk als altijd. Mijn Mets die vooralsnog boven verwachting presteren, de Marlins die genoeg talent hebben om een rol te spelen en de Phillies zullen uiteindelijk ook wel hun draai vinden. Kan echt alle kanten opgaan daarzo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 10 mei 2012 Share Geplaatst 10 mei 2012 Vind de Blue Jays erg tof, AA doet daar erg goed werk als general manager. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kah Geplaatst 12 mei 2012 Share Geplaatst 12 mei 2012 Hamilton zieke hond :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 15 mei 2012 Share Geplaatst 15 mei 2012 Kemp is de beste speler momenteel in de National League, maar 9 uit 10 winnen met hem erbij is wel sterk overdreven hoor :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kah Geplaatst 15 mei 2012 Share Geplaatst 15 mei 2012 Pff Dodgers? Het is dat de Mets in een oersterke divisie zitten die zouden wel raad weten met die overschatte Dodgers:LO: Nee maar ik denk dat de Dodgers nog niet dé favoriet zijn, Braves doen het uitsteken, St. Louis blijft verdomd sterk, en als de Nationals een beetje offense kunnen behouden kunnen die weleens de verrassing worden, want pitchingwise zijn zij ijzersterk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 21 mei 2012 Share Geplaatst 21 mei 2012 Tsja, valt voor ons sowieso niet veel te halen dit seizoen. Kunnen nu wel zeggen dat wij niet meer alleen laatste staan :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 23 mei 2012 Share Geplaatst 23 mei 2012 Ik wil het wel meer volgen. Maar heb er echt de tijd niet voor om verder te komen dan uitslagen kijken. Een wedstrijd kijken is sowieso onmogelijk qua tijd. Jammer wel, heb ook echt geen flauw idee wie er nu allemaal bij de Giants spelen eerlijkgezegd. Lees hier dus dat Uribe naar de Dodgers is :cab:, jammer, was een goei. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 23 mei 2012 Share Geplaatst 23 mei 2012 Wat een baas, gewoon Huston Street traden wanneer ie weer fit is :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten