Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Honkbal

Satyr

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 1,7k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Mooi, eentje in St. Louis winnen moet toch wel lukken denk ik zo. Dit was wel de belangrijkste aangezien Carpenter de enige ace is van beide teams al gooide Holland eergisteren natuurlijk er ook als een, enkel Berkman had 2 hits de rest kon helemaal niets doen tegen hem en dat na die afslachting van de dag ervoor hehe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kenners, ik heb hulp nodig :whistle:

Ik heb een honkbal spel en wil het spelen. Ik kom alleen niet voorbij de eerste dag...

Kan iemand me vertellen wat deze screens betekenen en wat ik er aan doe?

14278n4.png

Vervolgens ga ik naar dat scherm toe en zie dan dit:

25z13x3.png

Ik kan toch moeilijk al die spelers rechts onderin ontslaan, dat kost klauwen met geld en de fans worden er ook niet blij van.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kenners, ik heb hulp nodig :whistle:

Ik heb een honkbal spel en wil het spelen. Ik kom alleen niet voorbij de eerste dag...

Kan iemand me vertellen wat deze screens betekenen en wat ik er aan doe?

14278n4.png

Vervolgens ga ik naar dat scherm toe en zie dan dit:

25z13x3.png

Ik kan toch moeilijk al die spelers rechts onderin ontslaan, dat kost klauwen met geld en de fans worden er ook niet blij van.

In een ander scherm je Triple A team er naast zetten en dan zou je ze daar in kunnen zetten. Als ze dat willen (zal een probleem worden met Francisco denk ik).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

McCourt verkoopt de Dodgers :) Hoop aan iemand met veel geld die dan een paar nieuwe mannen kan aantrekken. Nummer 2 starter en nog een nieuwe 1stbase met een goede slag (Fielderrrrrr). Dan doe je gewoon mee als je ook nog Kershaw en Kemp hebt. Wss wordt het verkocht voor 1.2 miljard dollar.. Hij heft het gekocht voor 420, waarde nu ligt rond de 750

Mark Cuban schijnt ze ook te willen hebben als de prijs onder het miljard ligt, dan heb je iig voor een lange tijd geen financiele problemen meer :cab:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

But he was just 4-7 with a 4.26 ERA this season

Dit dus zoals Dennis zegt was dit niet de Sanchez van 2009/2010, en Giants hebben echt desperately offense nodig een starting pitcher kunnen ze vast wel uit hun farm system halen. Allemaal leuk en aardig als je telkens maar 0 tot 4 runs tegenkrijgt maar afgelopen jaar kwamen ze zelf amper boven de 3 per match uit ofzo;e

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit dus zoals Dennis zegt was dit niet de Sanchez van 2009/2010, en Giants hebben echt desperately offense nodig een starting pitcher kunnen ze vast wel uit hun farm system halen. Allemaal leuk en aardig als je telkens maar 0 tot 4 runs tegenkrijgt maar afgelopen jaar kwamen ze zelf amper boven de 3 per match uit ofzo;e

In het ene seizoen dat Cabrera in de NL heeft gespeeld waren zijn stats nou niet wereldschokkend en daar zal de NL West ook niet aan meehelpen. Kans dat Cabrera zijn career season herhaalt is natuurlijk ook verrekte klein gezien de veranderde omstandigheden waarin hij volgend seizoen gaat spelen ;)

Ik zou Sanchez hebben gehouden en een mooie OF via de free agency oppikken zoals David DeJesus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Honkballer Halman (24) vermoord

Gregory Halman (24) is maandagochtend bij een steekpartij in Rotterdam om het leven gebracht. Zijn twee jaar jongere broer Jason is na het incident door de politie aangehouden.

Over de toedracht van het incident is verder nog niets bekend. Wel is Halmans overlijden door de familie bevestigd.

Halman, die sinds 2006 uitkwam voor het Nederlands team, speelde al zeven jaar bij Seattle Mariners in de VS, waar hij in september 2010 zijn debuut in de Major League Baseball maakte. Hij maakte als professional geen deel uit van de Nederlandse ploeg die eerder dit jaar verrassend de wereldtitel behaalde.

Link naar opmerking
Deel via andere websites