Tijn Geplaatst 21 oktober 2011 Share Geplaatst 21 oktober 2011 Cards hadden gewoon Bell moeten halen met de tradedeadline, die missen gewoon een echt goede closer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 23 oktober 2011 Share Geplaatst 23 oktober 2011 Man die pot van Pujols gisteren, 5/6, 6 RBI en 3HR. Maakt gelijk zijn slechte eerste twee wedstrijden goed zo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kah Geplaatst 23 oktober 2011 Share Geplaatst 23 oktober 2011 Dat was wel ziek ja manmanman :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RickV Geplaatst 24 oktober 2011 Share Geplaatst 24 oktober 2011 Iemand nu aan het kijken? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kah Geplaatst 25 oktober 2011 Share Geplaatst 25 oktober 2011 Mooi, eentje in St. Louis winnen moet toch wel lukken denk ik zo. Dit was wel de belangrijkste aangezien Carpenter de enige ace is van beide teams al gooide Holland eergisteren natuurlijk er ook als een, enkel Berkman had 2 hits de rest kon helemaal niets doen tegen hem en dat na die afslachting van de dag ervoor hehe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RickV Geplaatst 26 oktober 2011 Share Geplaatst 26 oktober 2011 Ik heb een slecht voorgevoel voor vanavond :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kah Geplaatst 26 oktober 2011 Share Geplaatst 26 oktober 2011 Hoop op de Rangers maar wel in 7, zo hoort het. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RickV Geplaatst 28 oktober 2011 Share Geplaatst 28 oktober 2011 In extra innings toch nog gewonnen. :D Bazen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RickV Geplaatst 29 oktober 2011 Share Geplaatst 29 oktober 2011 Jaaaaaaaaaaaaaaaa _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanFM Geplaatst 29 oktober 2011 Share Geplaatst 29 oktober 2011 Blij dat de Cards de WS winnen. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kloppie Geplaatst 29 oktober 2011 Share Geplaatst 29 oktober 2011 Eergisteren de wedstrijd gezien in een café in San Francisco. Gaat er echt hard aan toe, sowieso mooi om te zien in het vliegtuig dat de Cards hebben gewonnen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kah Geplaatst 30 oktober 2011 Share Geplaatst 30 oktober 2011 Wat een wedstrijd die Game 6 echt legendary :cab: Had hem op 5 uur gezet mistte ik nog het einde omdat ik t/m de 10e inning had opgenomen ;e Maar ondanks dat ik op de Rangers hoopte hebben de Cardinals hem niet gestolen...(y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 1 november 2011 Auteur Share Geplaatst 1 november 2011 Kenners, ik heb hulp nodig :whistle: Ik heb een honkbal spel en wil het spelen. Ik kom alleen niet voorbij de eerste dag... Kan iemand me vertellen wat deze screens betekenen en wat ik er aan doe? Vervolgens ga ik naar dat scherm toe en zie dan dit: Ik kan toch moeilijk al die spelers rechts onderin ontslaan, dat kost klauwen met geld en de fans worden er ook niet blij van. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 1 november 2011 Share Geplaatst 1 november 2011 Kenners, ik heb hulp nodig :whistle: Ik heb een honkbal spel en wil het spelen. Ik kom alleen niet voorbij de eerste dag... Kan iemand me vertellen wat deze screens betekenen en wat ik er aan doe? Vervolgens ga ik naar dat scherm toe en zie dan dit: Ik kan toch moeilijk al die spelers rechts onderin ontslaan, dat kost klauwen met geld en de fans worden er ook niet blij van. In een ander scherm je Triple A team er naast zetten en dan zou je ze daar in kunnen zetten. Als ze dat willen (zal een probleem worden met Francisco denk ik). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 3 november 2011 Share Geplaatst 3 november 2011 Wat voor game is 't Marko? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 3 november 2011 Share Geplaatst 3 november 2011 FM maar dan met honkbal als sport ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 4 november 2011 Share Geplaatst 4 november 2011 McCourt verkoopt de Dodgers :) Hoop aan iemand met veel geld die dan een paar nieuwe mannen kan aantrekken. Nummer 2 starter en nog een nieuwe 1stbase met een goede slag (Fielderrrrrr). Dan doe je gewoon mee als je ook nog Kershaw en Kemp hebt. Wss wordt het verkocht voor 1.2 miljard dollar.. Hij heft het gekocht voor 420, waarde nu ligt rond de 750 Mark Cuban schijnt ze ook te willen hebben als de prijs onder het miljard ligt, dan heb je iig voor een lange tijd geen financiele problemen meer :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 7 november 2011 Share Geplaatst 7 november 2011 Die Sabean van de Giants snapt er ook geen klote van, gaat hij Jonathan Sanchez traden voor Melky Cabrera of all people :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kah Geplaatst 7 november 2011 Share Geplaatst 7 november 2011 But he was just 4-7 with a 4.26 ERA this season Dit dus zoals Dennis zegt was dit niet de Sanchez van 2009/2010, en Giants hebben echt desperately offense nodig een starting pitcher kunnen ze vast wel uit hun farm system halen. Allemaal leuk en aardig als je telkens maar 0 tot 4 runs tegenkrijgt maar afgelopen jaar kwamen ze zelf amper boven de 3 per match uit ofzo;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 7 november 2011 Share Geplaatst 7 november 2011 Dit dus zoals Dennis zegt was dit niet de Sanchez van 2009/2010, en Giants hebben echt desperately offense nodig een starting pitcher kunnen ze vast wel uit hun farm system halen. Allemaal leuk en aardig als je telkens maar 0 tot 4 runs tegenkrijgt maar afgelopen jaar kwamen ze zelf amper boven de 3 per match uit ofzo;e In het ene seizoen dat Cabrera in de NL heeft gespeeld waren zijn stats nou niet wereldschokkend en daar zal de NL West ook niet aan meehelpen. Kans dat Cabrera zijn career season herhaalt is natuurlijk ook verrekte klein gezien de veranderde omstandigheden waarin hij volgend seizoen gaat spelen ;) Ik zou Sanchez hebben gehouden en een mooie OF via de free agency oppikken zoals David DeJesus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kah Geplaatst 15 november 2011 Share Geplaatst 15 november 2011 Jurrjens had ook wel een super seizoen vorig jaar dus niet zo gek deze belangstelling Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 17 november 2011 Share Geplaatst 17 november 2011 Twee extra wildcards vanaf volgend jaar, erg mooi. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kah Geplaatst 18 november 2011 Share Geplaatst 18 november 2011 Alleen jammer dat de rest (muv Kemp) zo underachieved ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kah Geplaatst 18 november 2011 Share Geplaatst 18 november 2011 Eej met Rod haal ik bij mlb the show 10 bij de Mets nog steeds 20 hr en 100 rbi's per jaar, kan net het ontbrekende puzzelstukje zijn ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raikkonen Geplaatst 21 november 2011 Share Geplaatst 21 november 2011 Honkballer Halman (24) vermoord Gregory Halman (24) is maandagochtend bij een steekpartij in Rotterdam om het leven gebracht. Zijn twee jaar jongere broer Jason is na het incident door de politie aangehouden. Over de toedracht van het incident is verder nog niets bekend. Wel is Halmans overlijden door de familie bevestigd. Halman, die sinds 2006 uitkwam voor het Nederlands team, speelde al zeven jaar bij Seattle Mariners in de VS, waar hij in september 2010 zijn debuut in de Major League Baseball maakte. Hij maakte als professional geen deel uit van de Nederlandse ploeg die eerder dit jaar verrassend de wereldtitel behaalde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten