Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Honkbal

Satyr

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 1,7k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Boston is toch kanonnenvoer in deze vorm, laat Tampa en St. Louis maar de comebacks voltooien, levert denk ik leukere playoffs op. Ook al zijn het grote franchises de Red Sox en de Braves, zijn ze allebei hopeloos uit vorm.

Post-season staat natuurlijk altijd opzich zelf, zou jij moeten weten na vorig jaar met de Seahawks ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja ok maar met honkbal is dat toch wel iets anders denk ik omdat je meerdere wedstrijden speelt. Ik bedoel in Football is het win or go home en ik bedoel de Seahawks zouden, als er nog 4 wedstrijden waren gespeeld, 4 keer dik hebben verloren vrees ik :mrgy:

Mja feit is wel lijkt mij dat dit het toneel is waar je als speler wilt presteren en dus ook makkelijker boven jezelf uit kan stijgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kershaw de Triple Crown :)

Congrats, toch nog een lichtpunt dit seizoen voor de Dodgers. Hoe staat met de situatie rondom Frank McCourt?

Eerste slachtoffer bij de Red Sox is in iedergeval al gevallen, manager Terry Francona hoeft volgend jaar niet terug te keren in Boston.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mjah snap dat niet zo, ligt eerder aan overpaid spelers zoals Crawford die niks gepresteerd hebben ook niet toen het erop aankwam. Maarja Francona is de coach en hij moet de prijs betalen voor dit drama.

En Reyes een batting titel!! Wel in stijl, bunt single en toen stopte die ermee ;e

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mjah snap dat niet zo, ligt eerder aan overpaid spelers zoals Crawford die niks gepresteerd hebben ook niet toen het erop aankwam. Maarja Francona is de coach en hij moet de prijs betalen voor dit drama.

En Reyes een batting titel!! Wel in stijl, bunt single en toen stopte die ermee ;e

Mja vind maar iemand die dat contract van Crawford opzich wilt nemen, dan kan je makkelijker Francona erbuiten gooien en het volgend jaar met iemand anders proberen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mjah maar dat kon je hem amper aanrekenen natuurlijk dat werd uiteindelijk Nova vs. Fister (?)

Brewers zullen het wel afmaken, zijn ze té goed voor. Benieuwd of de Phillies het in St. Louis kunnen klaren, St. Louis is ook zo'n team dat aan een geweldige periode bezig is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wedstrijd werd afgelast vanwege regen in 2e inning maar ze hadden teveel pitches gegooid (Zowel Verlander als CC) en dus mochten ze niet meer terugkomen, of tenminste ze mochten wel terug komen maar dan hadden ze de rest van de series niet meer mogen meedoen.

Fielder zou weleens naar Washington kunnen gaan hoor ik, schijnen het geld te hebben en hebben connecties met zijn zaakwaarnemer. En ja ook al zijn de D-Backs zwak zie ik de Brewers gewoon de World Series halen hoor en miss wel winnen, worden door velen onderschat omdat ze uit een kleine markt komen en niet zoveel aandacht krijgen op TV maar nu kan je niet meer om ze heen. Goede pitchers, mannen als Braun en Fielder die met één swing het verschil kunnen maken, en genoeg depth om hun heen om runs te scoren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niceeeee, dacht na die slechte eerste inning van Jackson ooh dit geloof ik wel dit gaat fout. Winnen ze dus nog ook.

En respect voor de D-Backs die twee must-win games winnen, nu terug naar Milwaukee. Wel mooi dat we nu drie game 5's krijgen, belooft wat voor de LCS games :<

Link naar opmerking
Deel via andere websites