RickV Geplaatst 28 september 2011 Share Geplaatst 28 september 2011 Echt spannend nu. Hoop op de Red Soxs en de Cardinals :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kah Geplaatst 28 september 2011 Share Geplaatst 28 september 2011 Boston is toch kanonnenvoer in deze vorm, laat Tampa en St. Louis maar de comebacks voltooien, levert denk ik leukere playoffs op. Ook al zijn het grote franchises de Red Sox en de Braves, zijn ze allebei hopeloos uit vorm. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 28 september 2011 Share Geplaatst 28 september 2011 Boston is toch kanonnenvoer in deze vorm, laat Tampa en St. Louis maar de comebacks voltooien, levert denk ik leukere playoffs op. Ook al zijn het grote franchises de Red Sox en de Braves, zijn ze allebei hopeloos uit vorm. Post-season staat natuurlijk altijd opzich zelf, zou jij moeten weten na vorig jaar met de Seahawks ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kah Geplaatst 28 september 2011 Share Geplaatst 28 september 2011 Ja ok maar met honkbal is dat toch wel iets anders denk ik omdat je meerdere wedstrijden speelt. Ik bedoel in Football is het win or go home en ik bedoel de Seahawks zouden, als er nog 4 wedstrijden waren gespeeld, 4 keer dik hebben verloren vrees ik :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 28 september 2011 Share Geplaatst 28 september 2011 Ja ok maar met honkbal is dat toch wel iets anders denk ik omdat je meerdere wedstrijden speelt. Ik bedoel in Football is het win or go home en ik bedoel de Seahawks zouden, als er nog 4 wedstrijden waren gespeeld, 4 keer dik hebben verloren vrees ik :mrgy: Mja feit is wel lijkt mij dat dit het toneel is waar je als speler wilt presteren en dus ook makkelijker boven jezelf uit kan stijgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kah Geplaatst 28 september 2011 Share Geplaatst 28 september 2011 Feit ja, vraag maar aan Lynch, hele jaar een luie zak maar tegen New Orleans opeens volop Beast Mode he ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Janttje Geplaatst 29 september 2011 Share Geplaatst 29 september 2011 Papelbon :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RickV Geplaatst 29 september 2011 Share Geplaatst 29 september 2011 Cardinals met een Wild Card :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kah Geplaatst 29 september 2011 Share Geplaatst 29 september 2011 Hihi Boston :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 30 september 2011 Share Geplaatst 30 september 2011 Kershaw de Triple Crown :) Congrats, toch nog een lichtpunt dit seizoen voor de Dodgers. Hoe staat met de situatie rondom Frank McCourt? Eerste slachtoffer bij de Red Sox is in iedergeval al gevallen, manager Terry Francona hoeft volgend jaar niet terug te keren in Boston. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kah Geplaatst 30 september 2011 Share Geplaatst 30 september 2011 Mjah snap dat niet zo, ligt eerder aan overpaid spelers zoals Crawford die niks gepresteerd hebben ook niet toen het erop aankwam. Maarja Francona is de coach en hij moet de prijs betalen voor dit drama. En Reyes een batting titel!! Wel in stijl, bunt single en toen stopte die ermee ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 30 september 2011 Share Geplaatst 30 september 2011 Mjah snap dat niet zo, ligt eerder aan overpaid spelers zoals Crawford die niks gepresteerd hebben ook niet toen het erop aankwam. Maarja Francona is de coach en hij moet de prijs betalen voor dit drama. En Reyes een batting titel!! Wel in stijl, bunt single en toen stopte die ermee ;e Mja vind maar iemand die dat contract van Crawford opzich wilt nemen, dan kan je makkelijker Francona erbuiten gooien en het volgend jaar met iemand anders proberen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 30 september 2011 Share Geplaatst 30 september 2011 He bah, Rays staan met 8-0 voor tegen de Rangers in de eerste wedstrijd van hun series :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 2 oktober 2011 Share Geplaatst 2 oktober 2011 Scherzer is no-hitting de Yankees tot dus ver, vijfde inning is nu bezig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kah Geplaatst 3 oktober 2011 Share Geplaatst 3 oktober 2011 Cards en de Tigers trekken hun series weer gelijk, Arizona staat niet heel verrassend nu al 0-2 achter tegen Milwaukee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Janttje Geplaatst 3 oktober 2011 Share Geplaatst 3 oktober 2011 Scherzer was goed gister helaas. Vannacht CC - Verlander take two alleen nu in Detroit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kah Geplaatst 4 oktober 2011 Share Geplaatst 4 oktober 2011 Texas uiteindelijk gewonnen, ook de Tigers winnen met Verlander als pitcher, hoe kan het ook anders. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kah Geplaatst 4 oktober 2011 Share Geplaatst 4 oktober 2011 Mjah maar dat kon je hem amper aanrekenen natuurlijk dat werd uiteindelijk Nova vs. Fister (?) Brewers zullen het wel afmaken, zijn ze té goed voor. Benieuwd of de Phillies het in St. Louis kunnen klaren, St. Louis is ook zo'n team dat aan een geweldige periode bezig is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kah Geplaatst 4 oktober 2011 Share Geplaatst 4 oktober 2011 Wedstrijd werd afgelast vanwege regen in 2e inning maar ze hadden teveel pitches gegooid (Zowel Verlander als CC) en dus mochten ze niet meer terugkomen, of tenminste ze mochten wel terug komen maar dan hadden ze de rest van de series niet meer mogen meedoen. Fielder zou weleens naar Washington kunnen gaan hoor ik, schijnen het geld te hebben en hebben connecties met zijn zaakwaarnemer. En ja ook al zijn de D-Backs zwak zie ik de Brewers gewoon de World Series halen hoor en miss wel winnen, worden door velen onderschat omdat ze uit een kleine markt komen en niet zoveel aandacht krijgen op TV maar nu kan je niet meer om ze heen. Goede pitchers, mannen als Braun en Fielder die met één swing het verschil kunnen maken, en genoeg depth om hun heen om runs te scoren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kah Geplaatst 4 oktober 2011 Share Geplaatst 4 oktober 2011 TEX@TB nu al trouwens op ESPN America, momenteel 3-2 voor Texas. Hellickson was matig en nu is het wonderkind Moore erin gekomen om de Rangers tegen te houden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Janttje Geplaatst 5 oktober 2011 Share Geplaatst 5 oktober 2011 Burnett :D Krijg spontaan een flashback naar game 2 van de world series in 2009. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kah Geplaatst 6 oktober 2011 Share Geplaatst 6 oktober 2011 Niceeeee, dacht na die slechte eerste inning van Jackson ooh dit geloof ik wel dit gaat fout. Winnen ze dus nog ook. En respect voor de D-Backs die twee must-win games winnen, nu terug naar Milwaukee. Wel mooi dat we nu drie game 5's krijgen, belooft wat voor de LCS games :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kah Geplaatst 6 oktober 2011 Share Geplaatst 6 oktober 2011 Neem hem wss op en kijk hem dan morgenochtend met vaders, die vind het altijd wel tof om de playoffs mee te kijken :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kah Geplaatst 7 oktober 2011 Share Geplaatst 7 oktober 2011 Zekers, Yankees hadden genoeg kansen maar als je ze niet weet te verzilveren verdien je het ook niet, Tigers (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RickV Geplaatst 8 oktober 2011 Share Geplaatst 8 oktober 2011 Carpenter _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten