Ginola Geplaatst 20 augustus 2011 Share Geplaatst 20 augustus 2011 Hoe doet Ubaldo het tot nu toe? Wisselvallig. Was een no-show in de series tegen de White Sox. Z'n eerste wedstrijd was echter wel goed. Moeten het nog maar zien dus. Gister verloren, dus eigenlijk is het nu wel beslist. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 21 augustus 2011 Share Geplaatst 21 augustus 2011 Zonde, je ziet duidelijk dat die jongen echt talentvol is maar helaas ook veels te wisselvallig dit seizoen. Als je nu ook naar de Padres offense kijkt (beste van de NL sinds de All Star Game) vraag je je ook af waarom ze dat niet eerder hadden kunnen doen, zeker aangezien de NL West dit jaar echt zwak is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 21 augustus 2011 Share Geplaatst 21 augustus 2011 Ben naar de retiring van Trevor Hoffmann's nummer 51 aan het kijken, machtig mooi om hem nog een keer uit de bullpen te zien komen met Hells Bells als zijn opkomstmuziek. Ook mooi om allemaal oude Padres spelers te zien die met Trevor hebben samen gespeeld in de World Series jaren oa. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kah Geplaatst 22 augustus 2011 Share Geplaatst 22 augustus 2011 Padres doen het trouwens wel beter laatste tijd, Mets daarentegen, ontbreken van Reyes en Murphy heeft ons niet goed gedaan en daarnaast is de bullpen echt drama laatste tijd. Moet ook wel zeggen dat ik erg onder de indruk ben van de Brewers, het enige team in de NL denk ik dat de Phillies eventueel uit de World Series kan houden. Arizona/SF en Atlanta acht ik daar niet sterk genoeg voor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 24 augustus 2011 Share Geplaatst 24 augustus 2011 If the #Padres, #Dbacks, and #Giants continue same W/L % as they've had over past 19 games, #Dbacks would win NL West by 1 game over #Padres Echt idioot dit, vraag me echt af waarom dit voor de All Star break niet kon :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kah Geplaatst 25 augustus 2011 Share Geplaatst 25 augustus 2011 Ik onder andere :mrgy: Maarja de Rockies zuigen ook ballen in de West terwijl iedereen anders verwachtte, D-Backs gaan hem straks nog winnen ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kah Geplaatst 25 augustus 2011 Share Geplaatst 25 augustus 2011 Lijkt me niet, tenzij ze nu wel heel goed moeten gaan spelen, ik bedoel de White Sox en de Indians worden ook nog als kanshebbers beschouw in de AL Central en die staan 6.5 achter. Weet niet of ze nog veel divisional series hebben waarin ze terrein kunnen goed maken? En Posey is een tijdje terug geopereerd aan zijn been, zie je dit jaar sowieso niet meer terug. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 25 augustus 2011 Share Geplaatst 25 augustus 2011 6,5 game is al erg veel om goed te maken, dat was de voorsprong van de Padres vorig jaar voordat ze 10 wedstrijden op rij verloren. Moet echt een wonder gebeuren als de Dodgers/Rockies/Padres dit jaar nog de NL West winnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kah Geplaatst 25 augustus 2011 Share Geplaatst 25 augustus 2011 Maarja sowieso zie ik de D-Backs niks klaarspelen tegen de andere drie, vooral als ze dan meteen Philly tegenkomen. Atlanta vs. Milwaukee zou een hele leuke zijn, zie zelf Milwaukee wel tot aan de World Series komen in plaats van de Phillies als hun sterspelers heel blijven. In de AL central denk ik dat het voor de WHite Sox toch ook wel moeilijk wordt, zie de Tigers dat ook niet meer weggeven al is de bullpen na Verlander wel middelmatig vind ik. Red Sox hebben gisteren overigens toch wel weer even laten zien wie atm de AL favoriet is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ginola Geplaatst 26 augustus 2011 Share Geplaatst 26 augustus 2011 Jim Thome! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kah Geplaatst 26 augustus 2011 Share Geplaatst 26 augustus 2011 Yankees, eff 3 grand slams :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 26 augustus 2011 Share Geplaatst 26 augustus 2011 Bah zeg, echt te druk met andere dingen om dit ook nog goed te volgen. Zie alleen nog maar uitslagen :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kah Geplaatst 26 augustus 2011 Share Geplaatst 26 augustus 2011 Mwah ik ook, pak echter wel vaak nog SportsCenter mee op ESPN America daar zie je vaak wel snel highlights voorbij komen dat is wel fijn dan. En zo nu en dan Baseball Tonight. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 26 augustus 2011 Share Geplaatst 26 augustus 2011 Ook nadeel dat we fan zijn van een westcoast team, die spelen sowieso wel op nare tijden voor ons Europeanen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kah Geplaatst 26 augustus 2011 Share Geplaatst 26 augustus 2011 Moet je ook een Eastcoast team uit de AL erbij nemen om te supporten ;c (zie mij, Mets & Mariners) Mariners zenden ze ook echt gewoon nooit uit op ESPN America :@ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 27 augustus 2011 Share Geplaatst 27 augustus 2011 Ook nadeel dat we fan zijn van een westcoast team, die spelen sowieso wel op nare tijden voor ons Europeanen. Idd ;e soms heb ik dag erna niets en ben ik nog wakker dat ik echt denk van ja, nu ka ik wel wat langer wedstrijdje pakken. Beginnen ze om 3 ofzo :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kah Geplaatst 30 augustus 2011 Share Geplaatst 30 augustus 2011 Heeft weinig met real life honkbal te maken maar zat gisteren met mn Mets franchise met MLB the Show 10 eindelijk in het 2e seizoen, heb nu in Free Agency volgende team bij elkaar gekocht, enkel ben ik wel Reyes kwijtgeraakt :( (Vroeg teveel geld) Ook Pelfrey maar daar zoog ik mee, had een ERA van 6.50 oid, bakte er echt helemaal niets van met hem. SP: Cliff Lee (:<), Johan Santana, Brad Penny (Had ik al midseason getrade), Jon Niese, Kevin Correia RP: Matt Thornton, Jason Frasor, Jennry Mejia, Kelvim Escobar, Dennys Reyes CP: Francisco Rodriguez C: Rod Barajas (Josh Thole als backup) 1B: Ike Davis (Murphy als backup) 2B: Ty Wigginton (Castillo is zwak en oud, Murphy is ook hier backup) 3B: David Wright (De held) SS: Alex Gonzalez (Een talent, ene Cerda, als backup, vorig jaar gedraft, nu al goed genoeg voor de bank) LF: Jason Bay (Jeff Francouer backup) CF: Carlos Beltran (Angel Pagan backup) RF: Jose Bautista (Trade met Toronto gehaald) Zou opzich in real life wel een mooie lineup zijn voor de Mets, helemaal als Reyes er dan bijzit als SS :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kah Geplaatst 30 augustus 2011 Share Geplaatst 30 augustus 2011 Outfield ziet er wel lekker uit, Uggla er ook bij. Mjah Barajas zat begin van 2010 seizoen bij de Mets, kon dit offseason niets beters krijgen dus moet het vooralsnog ermee doen. Opzich heeft ie nog wel wat power en voor de righthanders heb ik dan de jonge left-hitting Thole. Maar zodra ik beter kan krijgen gaat die vetklep weg ja :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kah Geplaatst 2 september 2011 Share Geplaatst 2 september 2011 Mjah D-Backs pakken hem wel, meest interessante wordt denk ik nog AL West, Rangers hebben een vrij zwaar programma in vergelijking met de Angels: Rangers: Red Sox & Tampa Bay uit, Oakland & Cleveland thuis, Seattle & Oakland uit, Seattle thuis en dan LA uit. Angels: Minnesota, Seattle & NYY thuis, Oakland, Baltimore en Toronto uit, Oakland & Texas thuis. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kah Geplaatst 3 september 2011 Share Geplaatst 3 september 2011 Mjah hiervoor hadden ze nog de Rays en LA de Mariners toen had men het erover hoeveel zwaarder TEX hun programma was. Maar als ik inderdaad zo kijk denk ik dat ook Texas niks meer te vrezen heeft, Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Janttje Geplaatst 4 september 2011 Share Geplaatst 4 september 2011 Gister Montero met ze 1e hit. Hoop wel dat hij bij de Yankees blijft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kah Geplaatst 9 september 2011 Share Geplaatst 9 september 2011 Aan de ene kant mooi om hem terug te zien, aan de andere kant hoop ik dat de Nationals hem niet te snel hebben gebracht. Want wat iemand laatst zei op Baseball Tonight, Starsburg is gewoon de aangewezen persoon die misschien deze franchise eindelijk omhoog kan trekken en ze moeten dat wel realiseren en voorzichtig met hem zijn. Ik bedoel een baardaap als Werth gigantisch overpayen is allemaal leuk en aardig maar elke contender heeft pitching nodig en Strasburg heeft alles in zich om een ster te worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kah Geplaatst 12 september 2011 Share Geplaatst 12 september 2011 Phillies of Brewers ;) Zou trouwens geniaal zijn als Tampa Bay nu de Wild Card pakt :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 12 september 2011 Share Geplaatst 12 september 2011 Phillies zijn voor mij favoriet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RickV Geplaatst 14 september 2011 Share Geplaatst 14 september 2011 Hoe volgen jullie de MLB? Via de tv op bijv. ESPN of via streams? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten