Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Honkbal

Satyr

Aanbevolen berichten

Vrij triest ja, net nu het wat leek te worden hebben ze zo'n dramatische streak, weer een verloren seizoen dus sowieso. Vraag me af of Hernandez wel echt wilt blijven als het zo slecht blijft gaan. Maarja wel gek maandje terug zaten ze een halve game achter Texas en nu zijn ze weer back to being bottomfeeders ;e

Breng hem niet op ideeen, want ik vrees dat ie dan naar de Bronx gaat. Padres hadden zowaar de Marlins gesweept (niet dat die veel voorstellen op het moment), maar die zullen we nu wel weer keihard terugkrijgen van de Phillies :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 1,7k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Beltran naar Giants. Goede draft voor de Giants denk ik.

Tsja het blijft altijd afwachten hoe hitters reageren op een verandering van ballpark en al helemaal wanneer ze naar de NL West trekken. Iig blij dat de Giants Wheeler hebben getrade, anders was die rotation nog zieker geworden binnen een paar jaar. Ik hoop dat de DBacks zich nog kunnen versterken en Dan het gene doen wat de Padres afgelopen jaar nalieten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beltran naar Giants. Goede draft voor de Giants denk ik.

Dat is een trade jung, amerikaans sport jargon is lastig soms hé hehe :mrgy:

Mets zijn nu toch niet meer dan een .500 team dus ben blij dat ze een goede pitching prospect ervoor krijgen. Hoop alleen echt zwaaaaaaaar dat Reyes en Wright blijven, dat zijn de iconen die mogen gewoon niet weg gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja ik denk dat Wheeler wel jullie beste prospect op het moment is. Denk dat Wright sowieso nog wel bij de Mets blijft, die's toch ook geen free agent. Reyes zal afhangen hoeveel salaris hij wilt, al zou ik niet weten waar hij anders naartoe kan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

MLB.com rankt hem inderdaad als de Mets' nummer 1 prospect nu voor SS Wilmer Flores. En ja Reyes zal wel veel vragen denk ik gezien zijn beestachtige cijfers die hij momenteel neerzet maar hoop zwaar dat hij blijft natuurlijk want hij zal met Wright dit team dat langzaam weer de weg omhoog probeert te vinden leiding moeten geven.

Overigens spannende pot nu tussen de Mets die de Reds kunnen sweepen, Reds zijn tot 9-8 terug gekomen. Nu top of the 9th. En net nu ze er 10-8 van maken homert Votto om het 10-9 te maken leeeeeuuuuuk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blwuh Hunter Pence naar de Phillies in ruil voor de twee beste prospects van Philadelphia en nog reliever aardig wat potentieel heeft. Maar het is nu dus wel duidelijk wie er voor de National League in de World Series gaat spelen zo :cab:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Naja denk dat aan hun record te zien het wel te verwachten was dat ze volop zouden gaan voor het binnenhalen van prospects.

Meest opvallende is misschien nog wel Ubaldo Jimenez voor 4 prospects naar de Indians. Sowieso vreemd dat hij gisteren nog speelde voor Colorado en duidelijk niet zichzelf was waarop ze hem al vrij snel eruit haalde waarna bleek dat de trade afgehandeld was.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Naja denk dat aan hun record te zien het wel te verwachten was dat ze volop zouden gaan voor het binnenhalen van prospects.

Meest opvallende is misschien nog wel Ubaldo Jimenez voor 4 prospects naar de Indians. Sowieso vreemd dat hij gisteren nog speelde voor Colorado en duidelijk niet zichzelf was waarop ze hem al vrij snel eruit haalde waarna bleek dat de trade afgehandeld was.

Gezien hun salaris en leeftijd hadden ze nog makkelijk behouden kunnen worden, maar zo roep je de slechte resultaten simpelweg op je af. De Padres hebben nu ook Adams getrade, dikke prima wat mij betreft maar niet voor twee jonge pitchers verdomme :cab: Talent zat daar (en vrij makkelijk te halen vanwege Petco), hebben veel harder offense nodig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wel grappig trouwens, dat uitgerekend Colorado, een team waarvan ik ook heel veel verwachtte, nu zijn (op papier) beste pitcher wegdoet voor veel talent van een team waarvan juist niet veel werd verwacht. Moet wel zeggen dat Cleveland wellicht iets teveel opgeeft voor een pitcher die sinds halverwege vorig jaar toch niet constant pitcht, het is of geweldig of helemaal niets met Jimenez een middenweg lijkt er niet momenteel.

Ook Ludwick is nu weg, richting de Pirates. En Mariners traden Bedard weg naar Boston wat er voor de rest voor terugkomt (via een onbekend derde team komt er ook nog wat) kan ik nog niet vinden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Was ook erg verrast door de Jimenez trade, vind het een beetje een vage move van de Rockies FO. Of ze moeten weten waardoor hij dit jaar slechter is, maar ik ben vooral blij dat dat er een vrij goede pitcher weg is uit de NL West.

Ludwick's spel paste helaas niet goed in Petco en de NL West, weet zeker dat de Pirates een goede aan hem gaan hebben nu dat hij dalijk weer 'gewoon' in de NL Central speelt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mjah we zullen zien, in mijn optiek is deze trade te wanhopig van Cleveland's kant en denk dat ze beter het zou hadden kunnen houden. Vooral voor iemand als Jimenez die zoals ik zei heel wisselvallig gooit sinds de All Star break in 2010 is het veel wat je opgeeft en als je nu alsnog de playoffs misloopt (wat makkelijk zou kunnen gebeuren, ik zie die Tigers nu nog steeds als favoriet en zou ook de White Sox en de Twins nog niet afschrijven) is deze trade gewoon een mislukking. Aan de andere kant weet je ook niet hoe die jonkies die nu naar Colorado gaan zich zullen ontwikkelen dus vooralsnog is het koffiedik kijken maar ik denk dat Colorado uiteindelijk hier de winnaar is.

Nog grappiger, de Pirates die nu dus naar versterkingen op zoek waren dat is lang geleden denk ik zo. Hoop zwaar dat ze kunnen verrassen maar vrees dat de Cardinals en de Brewers net een maatje te groot zijn voor de Pirates.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mjah we zullen zien, in mijn optiek is deze trade te wanhopig van Cleveland's kant en denk dat ze beter het zou hadden kunnen houden. Vooral voor iemand als Jimenez die zoals ik zei heel wisselvallig gooit sinds de All Star break in 2010 is het veel wat je opgeeft en als je nu alsnog de playoffs misloopt (wat makkelijk zou kunnen gebeuren, ik zie die Tigers nu nog steeds als favoriet en zou ook de White Sox en de Twins nog niet afschrijven) is deze trade gewoon een mislukking. Aan de andere kant weet je ook niet hoe die jonkies die nu naar Colorado gaan zich zullen ontwikkelen dus vooralsnog is het koffiedik kijken maar ik denk dat Colorado uiteindelijk hier de winnaar is.

Nog grappiger, de Pirates die nu dus naar versterkingen op zoek waren dat is lang geleden denk ik zo. Hoop zwaar dat ze kunnen verrassen maar vrees dat de Cardinals en de Brewers net een maatje te groot zijn voor de Pirates.

2011: $2.8 million

2012: $4.2 million

2013: $5.75 (club option)

2014: $8 million (club option)

Dit maakt het al een goede deal voor de Indians in mijn ogen, drie jaar Jimenez voor gemiddeld 6 miljoen dollar is echt een koopje voor iemand van zijn (potentiele) kwaliteiten. En het toont dat ze ambitieus zijn en dat vind ik sowieso niet verkeerd als GM's die durf/wil tonen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

We komen steeds dichterbij October, wie denken jullie dat we daar zien?

AL: NY Yankees, Red Sox, Rangers & White Sox

AL Central is de meest spannende divisie, Tigers hebben een te zwakke bullpen (Hoewel Verlander natuurlijk een baas is ) denk ik en Cleveland zal het net afleggen tegen de White Sox.

NL: Philadelphia, Milwaukee, Arizona en Atlanta

De Brewers zullen de central winnen, de D-Backs zie ook wel de Giants voor blijven zolang de Giants offense zo zwak blijft en de D-Backs starting rotation het goed blijft doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik hoop dat de Indians het halen. Ze hebben een iets betere reeks neergezet en ik verwacht dat ze iets kunnen ophalen.

AL: Yankees, Boston, Rangers en Indians (hoop)

NL: Philly, Atlanta, Milwaukee & San Francisco. Diamondbacks riden al een lekkere winning streak, zie ze dat niet volhouden. Giants hebben de ervaring van vorig jaar onder hun riem.

Link naar opmerking
Deel via andere websites