Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Honkbal

Satyr

Aanbevolen berichten

Verder is Renteria weggegaan naar de Reds en ook Guillen en Velez zijn weg. Verder is Tejada de enige aanwinst die voor de basis is gehaald denk ik dus verder is het team grotendeels intact gebleven. Zullen het vooral weer van pitching moeten hebben en gaan het denk ik vooral lastig krijgen met de Rockies. Dodgers zullen ook wel weer een rol gaan spelen. Padres vind ikeen lastig in te schatten team en van de D-Backs verwacht ik niet veel eerlijk gezegd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 1,7k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik verwacht dat de Rockies 'gewoon' de NL West zullen gaan winnen, die hebben naar mijn mening het beste team en Coors Field helpt natuurlijk ook een handje mee. Wel heel veel top pitchers in de Nl West trouwens dit jaar, Jimenez, Lincecum, Kershaw, Latos,.Hudson en dan ga nog maar even door.

Als top team in de NL verwacht ik toch wel weer de Phillies, die rotation is gewoon te goed.

Edit: Nog even goed gekeken naar die pitching rotations in de NL West, wordt dus jaar van de pitcher 2.0 iig in deze divisie:

Dodgers:

Billingsley, Kershaw, Lilly, Kuroda, Garland, Padilla

Giants:

Lincecum, Cain, Sanchez, Zito, Bumgarner

Rockies:

Jimenez, De La Rosa, Cook, Chacin, Hammel

Padres:

Latos, Richard, Harang, Stauffer, Luebke/leBlanc/Mosely

DBacks:

Hudson, Saunders, Kennedy, Duke, Galarraga

_O_

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vooral die van de Giants hoor, vooral als Bumgarner zijn niveau van vorig jaar kan halen of zelfs zijn spel kan verbeteren doen die weinig onder voor de Phillies.

Nah die van de Dodgers is naar mijn mening veel beter dan die van de Giants. Dat is gewoon een hele solide rotation, waarbij de Giants natuurlijk good old Barry Zito zo wisselvallig als de pest is en Bumgarner is ook nog jong he ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De Cardinals hun rotation is nog goed zat met Carpenter, Garcia en Westbrook en Pujols zal wel in zijn laatste contract jaar een super jaar neerzetten verwacht ik, zodat hij alsnog zijn 30 miljoen het jaar krijgt.

@JeffFletcherAOL: Bochy confirms #sfgiants rotation order: Lincecum Sanchez Cain Zito Bumgarner.

Bruce heeft zo te zien vertrouwen in Sanchez, al blijf ik Cain veel beter vinden en af en toe ook nog eens beter dan Timmie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mjah maar Wainwright is dermate belangrijk dat ze dat gaan merken denk ik, wat ze bij baseball tonight zeiden was wel goed. Dat de relievers het ook zullen merken aangezien Wainwright altijd veel quality starts had waarbij ze nauwelijks in actie hoefden te komen.

Maarja we zullen zien, moet zeggen dat ik er wel weer naar uitkijk naar het nieuwe seizoen :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Donderdag begint het hele feest weer, met gelijk op de eerste speeldag twee krakers: Tigers vs. Yankees en Giants vs. Dodgers. De Padres mogen het gaan proberen tegen het altijd moeilijke St. Louis en de Red Sox met Adrian Gonzalez spelen op vrijdag tegen de AL Champs van vorig jaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Loss, 2-1. Weet niet of iemand de recap gezien heeft. Maar waarom gooide Posey zo stom naar 3rd?

Jeugdig enthousiasme :mrgy: ?

Tegen mijn verwachting in hebben we gewonnen van de Cardinals, Pujols was prut en Maybin had een mooie homer :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jeugdig enthousiasme :mrgy: ?

Tegen mijn verwachting in hebben we gewonnen van de Cardinals, Pujols was prut en Maybin had een mooie homer :)

Ah ke, denk al. Ben ik nou zo idioot dat ik totaal niet begrijp wat ie doet. Maarja Dodgers is natuurlijk een goed team. Hoop dit jaar dat we weer naar de play-offs kunnen iig.(Of hoe heette die?:cab:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat vervelend, Matt Holliday is geblesseerd geraakt dus die zien we tijdens onze series niet terug :) Ik zie het al een stuk positiever in nu, zeker gezien dat Pujols niet helemaal in vorm lijkt te zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dodgers goed? Mn favo team, maar ze hebben een slecht team en geen versterkingen dit jaar. Vorig jaar 4de, gaat dit jaar wss ook gebeuren. Ethier is een baas. Dan heb je nog Kemp en die Broxton (Iron mannnnn) als pitcher. Daar blijft het ook bij. Maja, kaartjes voor de dodgers binnenkort weer bestellen voor in de zomer. Vorig jaar ook geweest. Belevenis hoor, die gekke Amerikanen

Dan schat je je eigen team toch echt te laag in hoor, qua pitching zitten ze wat mij betreft heel erg hoog met gewoon vijf hele goede pitchers.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Inderdaad, Dodgers zijn zeker wel de beste denk ik samen met de Rockies qua line-up. Hebben goede pitching staff, En aanvallend genoeg kracht om runs te scoren.

Mijn favo teams zijn wel goed begonnen opzich. Mets namen Cole Hamels eff flink te grazen en de Mariners hebben tweemaal verloren van de Rangers maar zijn niet zo kansloos ten onder gegaan als de Red Sox. Pitching ziet er voor de Mariners al beter uit maar runs scoren gaat lastig blijven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Manny heeft zijn beste tijd wel gehad, blijft een dure jongen en dat kan je dan beter stoppen in de rotation (wat met het halen van Lilly vorig jaar en Garland dit jaar ook goed gelukt is). Al vind ik ze niet beter dan de Rockies en de Giants, die zijn in de breedte sterker.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben nog altijd niet onder de indruk van de offense. Pitchers zijn gewoon goed, maar je moet de runs wel maken natuurlijk.

Pitching & defense :) Dat is het probleem van de Giants tot nu toe, voor mijn gevoel spelen ze veel te onrustig/sloppy.

Link naar opmerking
Deel via andere websites