Tijn Geplaatst 20 oktober 2010 Share Geplaatst 20 oktober 2010 Hij werd op waivers gezet door de Marlins net toen bekend werd dat Tony Gwynn Jr. er voor twee maanden uit lag. Alleen de Padres stonden toen eerste en konden hem pas als laatste waiven, alleen werd dat dus al gedaan door de Giants. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 20 oktober 2010 Share Geplaatst 20 oktober 2010 Hmm oke, nja allang blij dat ie ze nou raak slaat iig :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kah Geplaatst 20 oktober 2010 Share Geplaatst 20 oktober 2010 Yankees nu al 5-0 voor in de 4e inning, denk dat ze dat wel volhouden. Laat ze dan maar in Texas winnen en een 7e wedstrijd eruit slepen die wil ik dan wel zien dat zijn altijd de mooiste potjes! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 21 oktober 2010 Share Geplaatst 21 oktober 2010 Jahaa, geweldig zeg. Nog 1 van de komende 3(maximaal) winnen en de World Series zijn behaald, totaal niet verwacht aan het begin van het seizoen :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ginola Geplaatst 21 oktober 2010 Share Geplaatst 21 oktober 2010 Ik dacht even dat Sabathia het weg ging geven vannacht. Toch binnengehaald met 7-2. Nu de moeilijke taak om in Texas te gaan winnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 21 oktober 2010 Share Geplaatst 21 oktober 2010 Meh kut Giants, hopelijk kunnen de Phillies nog helemaal terug komen. Iig Halladay als pitcher vrijdag (?) :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 21 oktober 2010 Share Geplaatst 21 oktober 2010 Nee, vanavond. Tegen Lincecum. Wordt dus weer goed spannend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kah Geplaatst 22 oktober 2010 Share Geplaatst 22 oktober 2010 En we gaan terug naar Philly, zou geweldig zijn als ze allebei een 7e game nodig hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 24 oktober 2010 Share Geplaatst 24 oktober 2010 World Serieeeees !!! Manneman, vannacht wilde ik opblijven, maar moet vandaag nog zoveel doen voorschool dat ik het maar niet heb gedaan. Maar zo voor het eerst op de pc kijken, dan is de dag weer goed :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kah Geplaatst 24 oktober 2010 Share Geplaatst 24 oktober 2010 Net gekeken zonder dat ik de uitslag wist, erg leuk voor de Giants. Nu de Yankees eruit liggen heb ik niet echt een voorkeur maar de Rangers gun ik het iets meer omdat zij helemaal nog geen enkel succes hebben behaald. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 24 oktober 2010 Share Geplaatst 24 oktober 2010 Gefeliciteerd Jomar, al ben ik in de WS natuurlijk wel voor de Rangers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 28 oktober 2010 Share Geplaatst 28 oktober 2010 Eerste gewonnen 11-7 :) Cliff Lee werd al na 4 2/3 naar de kant gehaald. Thanks to Freddy! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Janttje Geplaatst 28 oktober 2010 Share Geplaatst 28 oktober 2010 Cliff Lee toch niet onverslaanbaar. Gun het de Giants ook wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kah Geplaatst 29 oktober 2010 Share Geplaatst 29 oktober 2010 Wat een match, had echt niet verwacht dat er zo;n hoge uitslag zou komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 29 oktober 2010 Auteur Share Geplaatst 29 oktober 2010 0-2 tot de 7e inning, het was best spannend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kah Geplaatst 29 oktober 2010 Share Geplaatst 29 oktober 2010 Ik had het trouwens nog over de eerste wedstrijd ;) Zie net pas dat de tweede gisteravond was gespeeld en man het zou zogenaamd de Giants bullpen vs. de Rangers offense worden. Net de omgekeerde wereld want de Giants zijn echt geweldig offensively de laatste twee wedstrijden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 29 oktober 2010 Share Geplaatst 29 oktober 2010 Fuck yeah_O_ plezierige 8e inning zeg. Satyr hoe kijk jij de wedstrijden? Enig idee hoe ik makkelijk kan kijken zaterdagavond? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kah Geplaatst 29 oktober 2010 Share Geplaatst 29 oktober 2010 Denk dat Satyr gewoon via ESPN America kijkt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 30 oktober 2010 Auteur Share Geplaatst 30 oktober 2010 Ja, ESPN America, wel kuttijden hoor, 02:00 begint de wedstrijd pas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 30 oktober 2010 Share Geplaatst 30 oktober 2010 Vannacht half1 meen ik, maarja. Ik gok op winst Rangers vanavond, Lewis pitcht ook gewoon erg goed, maarja offense draait goed tegen de Rangers, dus hopen dat vol tekunnen houden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 30 oktober 2010 Share Geplaatst 30 oktober 2010 Hopelijk komen de Rangers vanavond weer terug in de series, anders is het een makkie voor de Giants en zie ik ze het ook nog afmaken in vier wedstrijden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 31 oktober 2010 Auteur Share Geplaatst 31 oktober 2010 4-2 voor Texas, vrij eenvoudige zege. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 1 november 2010 Auteur Share Geplaatst 1 november 2010 Oke, SF wint game 4 met 0-4 en staat dus met 3-1 voor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 1 november 2010 Share Geplaatst 1 november 2010 Mehh, beetje jammer dit. Hopelijk wint Lee gewoon in San Francisco om het in iedergeval nog spannend te maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 1 november 2010 Share Geplaatst 1 november 2010 Oh man, zo blij _O_ nog eentje en de fakkn WS gewonnen. Giants defense was wel mooi om te zien ; http://mlb.mlb.com/video/play.jsp?content_id=12942361&topic_id=14873506&c_id=mlb Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten