Dost Geplaatst 12 oktober 2010 Share Geplaatst 12 oktober 2010 Gewonnen _O_ nu de Phillies, zal een zware kluif worden :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Janttje Geplaatst 12 oktober 2010 Share Geplaatst 12 oktober 2010 Ik vond Hughes echt goed pitchen bij de Yankees. Die lost dit seizoen eindelijk ze belofte in. Ik heb geen voorkeur voor een tegenstander in de LCS. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kah Geplaatst 12 oktober 2010 Share Geplaatst 12 oktober 2010 Naja laat dan maar de Giants de Phillies eruit kicken. Yankees - Giants finals please :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 12 oktober 2010 Share Geplaatst 12 oktober 2010 Giants-I don't care finale please :) Zou wel echt vet zijn, maar worden korte nachten dan :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 13 oktober 2010 Share Geplaatst 13 oktober 2010 Rangers winnen van de Rays en gaan naar de ALCS tegen de Yanks. Ik wil Lee vs. Halladay _0_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Janttje Geplaatst 15 oktober 2010 Share Geplaatst 15 oktober 2010 Vannacht begint de ALCS, Yankees @ Rangers. Kan het helaas niet zien omdat ik morgen vroeg moet werken. Maar hoop met CC op de heuvel dat we een goed resultaat behalen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 16 oktober 2010 Share Geplaatst 16 oktober 2010 Wat een faal is die bullpen van de Rangers, die hadden gisteren gewoon moeten winnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ginola Geplaatst 16 oktober 2010 Share Geplaatst 16 oktober 2010 Die 8e inning was gewoon komisch, maar ook wel teken van de kwaliteit die de Yankees hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 16 oktober 2010 Share Geplaatst 16 oktober 2010 De Rangers met 5-0 voor tegen de Yankees in game 2 van hun series, hopelijk kunnen ze het nu wel vasthouden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Janttje Geplaatst 17 oktober 2010 Share Geplaatst 17 oktober 2010 Jammer. Zelfde verhaal als in game 1, alleen nu konden we niet terugkomen. Maandag wordt een belangrijke game Lee vs Pettitte. Giants ook gewonnen van Halladay. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 17 oktober 2010 Share Geplaatst 17 oktober 2010 Wel beetje geluk, Burell had daar gewoon uit moeten zijn. Maarja ik kan er niet om treuren :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kah Geplaatst 17 oktober 2010 Share Geplaatst 17 oktober 2010 Yay Giants gewonnen, epic. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ginola Geplaatst 19 oktober 2010 Share Geplaatst 19 oktober 2010 Die Cliff Lee, doe eens normaal vent :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Janttje Geplaatst 19 oktober 2010 Share Geplaatst 19 oktober 2010 Die gast is zo goed, hij is ook free agent na het seizoen. En de Yankees schijnen serieuze interesse te hebben. Pettitte was ook goed, alleen 1 foute pitch kost hem een home run. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 19 oktober 2010 Auteur Share Geplaatst 19 oktober 2010 Hah, 0-8 voor de Rangers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kah Geplaatst 19 oktober 2010 Share Geplaatst 19 oktober 2010 Die hebben inderdaad flink pak slaag gekregen zeg, als ze in de 7e wedstrijd weer Lee tegenkomen hebben ze een probleem. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 19 oktober 2010 Share Geplaatst 19 oktober 2010 Lee _O_ Hopelijk gooit Burnett weer even een beroerde pot morgen en dan hopelijk de Rangers richting de Wolrd Series. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kah Geplaatst 20 oktober 2010 Share Geplaatst 20 oktober 2010 Yankees need a miracle :(... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Janttje Geplaatst 20 oktober 2010 Share Geplaatst 20 oktober 2010 Jammer. CC moet vanavond echt een ace performance laten zien. Teixeira heeft een hamstringblessure dus die zien we pas volgend jaar weer terug. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 20 oktober 2010 Auteur Share Geplaatst 20 oktober 2010 Mooi man, de Yanks op 3-1 achter. Nou hoop ik sowieso dat de NL winnaar de World Series wint, want Texas vind ik ook niet veel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kah Geplaatst 20 oktober 2010 Share Geplaatst 20 oktober 2010 Zou wel een verrassende finale opleveren, Giants vs. Rangers, Rangers zijn uberhaupt nog nooit zover gekomen dus als ze dan toch ten koste van de Yankees het halen ben ik wel voor hun. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 20 oktober 2010 Share Geplaatst 20 oktober 2010 De Rangers gaan al de goede kant op, hopelijk dat de Phillies nu ook gewoon nog hun series winnen voor een mooie WS :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 20 oktober 2010 Share Geplaatst 20 oktober 2010 Giants 2-1 voor echt mega. Hopen dat Bumgarner vannacht lekker gaat. Cody Ross is wel erg goed trouwens tegen de Phillies :) Verder ook nog leuk dat de Yankees het zo moeilijk hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 20 oktober 2010 Share Geplaatst 20 oktober 2010 En dat voor een speler die ze alleen maar hadden gehaald om de Padres te zieken xD Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 20 oktober 2010 Share Geplaatst 20 oktober 2010 Explain? Weet niet van alle spelers wat ;p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten