Dost Geplaatst 4 oktober 2010 Share Geplaatst 4 oktober 2010 AL heb ik het liefst Red Sox of A's, maarja die hebben het neit gered dus nu maakt het me niet gek veel uit. NL Giants ofcourse, al zal dat wel erg moeilijk worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Janttje Geplaatst 5 oktober 2010 Share Geplaatst 5 oktober 2010 Yankees - Phillies. Alhoewel ik wel hoog op heb van de Rays ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 5 oktober 2010 Share Geplaatst 5 oktober 2010 Rangers vs. Reds bitte, al zal het wel weer Yankees vs. Phillies worden jammergenoeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kah Geplaatst 5 oktober 2010 Share Geplaatst 5 oktober 2010 Aub geen Phillies die kan ik echt niet uitstaan, de Braves gun ik het nog het meeste vanwege Cox maar zolang de Phillies het maar niet halen vind ik het best. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 5 oktober 2010 Share Geplaatst 5 oktober 2010 Heeft er iemand ook maar iets vertrouwen/ plezier als de Giants het halen? Of ben ik de enige :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kah Geplaatst 5 oktober 2010 Share Geplaatst 5 oktober 2010 Zou ik best vinden, ben zelf sowieso voor de NY teams en dan met name de Mets maar die zijn toch kansloos uitgeschakeld dus in de NL maakt het mij niet uit zolang de Phillies maar niet ver komen hehe Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Janttje Geplaatst 5 oktober 2010 Share Geplaatst 5 oktober 2010 Ik ben een Yankee fan, vorig jaar naar een wedstrijd geweest. Maar volg het team al vanaf 2003. Giants hebben wel een sterke rotation, maar de Phillies hebben dat ook + het feit dat die ook nog betere slagmensen hebben. Ik zie de Giants wel in de NLCS komen, maar dan moeten ze van goede huize zijn willen ze de Phillies verslaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 5 oktober 2010 Share Geplaatst 5 oktober 2010 Zito is alleen wel een echt minpunt vind ik. Verder acht ik 'ons' ook niet beter dan de Phillies, maar wie weet kunnen we stunten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 5 oktober 2010 Share Geplaatst 5 oktober 2010 Zito is nou net mijn favoriete Giant : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 5 oktober 2010 Share Geplaatst 5 oktober 2010 Qua kwaliteiten dan, vind Cain, Lincecum en Sanchez beter. (Ben ik er nog vergeten?, zoveel namen hehe) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Janttje Geplaatst 5 oktober 2010 Share Geplaatst 5 oktober 2010 Bumgarner en Posey? Zijn dit seizoen toch goed doorgebroken. Enige wat de Giants missen is een type Bonds iemand die veel punten binnenslaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 5 oktober 2010 Share Geplaatst 5 oktober 2010 Ah ja, Posey is trouwens catcher. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Janttje Geplaatst 5 oktober 2010 Share Geplaatst 5 oktober 2010 Ja weet ik, maar vind het gewoon een groot talent. Misschien kan die naar het niveau van Mauer klimmen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 5 oktober 2010 Share Geplaatst 5 oktober 2010 Qua kwaliteiten dan, vind Cain, Lincecum en Sanchez beter. (Ben ik er nog vergeten?, zoveel namen hehe) Was sarcastisch bedoelt he, zo'n fantastische contract hebben en dan regelmatig gewoon beroerd pitchen, ik wou dat jullie meer Zito's hadden :whistle: Posey is een toptalent ja, zal wel samen met Lincecum en Cain het gezicht van de Giants zijn voor de komende jaren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kah Geplaatst 7 oktober 2010 Share Geplaatst 7 oktober 2010 Halladay gooit eff een no hitter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 7 oktober 2010 Share Geplaatst 7 oktober 2010 Halladay, koning _0_ Eerste game ooit in de playoffs en dan gelijk maar zijn tweede No-hitter dit seizoen :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 9 oktober 2010 Share Geplaatst 9 oktober 2010 Bah het is weer 1-1. Bottom 10th bases loaded 1 uit, dubbelplay. Echt verdomme zeg, ook nog op Aubrey Huff, daar had toch zeker wel een run ingezeten en dan sta je gewoon op een goede 2-0 :@ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kah Geplaatst 9 oktober 2010 Share Geplaatst 9 oktober 2010 Giants gaan het lastig krijgen in Atlanta, denk dat ze het niet gaan redden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 9 oktober 2010 Share Geplaatst 9 oktober 2010 Rick Ankiel, wat een held ;d Hoop dat ze maar gewoon alle vijf wedstrijden spelen, maakt het alleen maar makkelijk voor de Phillies. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ginola Geplaatst 10 oktober 2010 Share Geplaatst 10 oktober 2010 Yankees dus 3-0, na een 6-1 overwinning. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 11 oktober 2010 Share Geplaatst 11 oktober 2010 Giants hebben vannacht gewonnen en trekken de stand zo op 2-1 :) 1 van de komende 2 moet dus worden gewonnen, zou toch geweldig zijn als we doorkomen :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kah Geplaatst 11 oktober 2010 Share Geplaatst 11 oktober 2010 Phillies ook door, en man die Conrad van de Braves wat was die aan het blunderen op cruciale momenten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 11 oktober 2010 Share Geplaatst 11 oktober 2010 Ja haha, hopen dat ie 't vannacht net zo doet ;c Denk dat ik er iig wel voor opblijf. Een normale wedstrijd duurt zo rond de 2 uur ofzo denk ik? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kah Geplaatst 11 oktober 2010 Share Geplaatst 11 oktober 2010 Ongeveer wel ja, ligt natuurlijk beetje aan het scoreverloop maar gezien de sterke bullpens van beide teams zal het wederom geen hoge score worden gok ik al zijn Bumgarner en Lowe natuurlijk wel de 4e keuzes dus er zal allicht meer gescoord worden. Ook interessant wordt TB tegen TEX morgen, Rangers wonnen tweemaal in Tampa en de Rays wonnen tweemaal in Texas. Cliff Lee gaat weer voor Texas starten en Price voor Tampa Bay, gaat heel spannend worden. Al denk ik dat de Rays meer tegenstand kunnen bieden tegen Yankees eerlijk gezegd en voor een leukere serie kunnen zorgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 11 oktober 2010 Share Geplaatst 11 oktober 2010 Hopelijk kunnen de Rangers gewoon weer winnen van de Rays, vind dat echt een saaie franchise daar in Tampa Bay. Uiteindelijk een World Series Phillies vs. Rangers lijkt me wel tof. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten