Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Honkbal

Satyr

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 1,7k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik ben een Yankee fan, vorig jaar naar een wedstrijd geweest. Maar volg het team al vanaf 2003.

Giants hebben wel een sterke rotation, maar de Phillies hebben dat ook + het feit dat die ook nog betere slagmensen hebben. Ik zie de Giants wel in de NLCS komen, maar dan moeten ze van goede huize zijn willen ze de Phillies verslaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Qua kwaliteiten dan, vind Cain, Lincecum en Sanchez beter. (Ben ik er nog vergeten?, zoveel namen hehe)

Was sarcastisch bedoelt he, zo'n fantastische contract hebben en dan regelmatig gewoon beroerd pitchen, ik wou dat jullie meer Zito's hadden :whistle:

Posey is een toptalent ja, zal wel samen met Lincecum en Cain het gezicht van de Giants zijn voor de komende jaren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ongeveer wel ja, ligt natuurlijk beetje aan het scoreverloop maar gezien de sterke bullpens van beide teams zal het wederom geen hoge score worden gok ik al zijn Bumgarner en Lowe natuurlijk wel de 4e keuzes dus er zal allicht meer gescoord worden.

Ook interessant wordt TB tegen TEX morgen, Rangers wonnen tweemaal in Tampa en de Rays wonnen tweemaal in Texas. Cliff Lee gaat weer voor Texas starten en Price voor Tampa Bay, gaat heel spannend worden. Al denk ik dat de Rays meer tegenstand kunnen bieden tegen Yankees eerlijk gezegd en voor een leukere serie kunnen zorgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites