Tijn Geplaatst 23 september 2010 Share Geplaatst 23 september 2010 Weer terug aan kop van de NL West :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 29 september 2010 Share Geplaatst 29 september 2010 Gaat erg lastig worden als we niet snel weer eens gaan winnen van de Cubs, anders zal ik helaas Jomar binnenkort moeten gaan feliciteren :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 29 september 2010 Share Geplaatst 29 september 2010 Haha, nuja. Giants zullen nog wel een keer verliezen van Diamondbacks. En dan moet San Diego alles winnen tegen de Giants. Ja nu ik het zo typ krijgi k wel vertrouwen :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 2 oktober 2010 Share Geplaatst 2 oktober 2010 Een gewonnen, nog drie te gaan :p ! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 2 oktober 2010 Share Geplaatst 2 oktober 2010 Als het gelijk wordt, komt er dan een beslissingswedstirjd? Of wordt er gekeken naar aantal runs(lijkt me niet) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 2 oktober 2010 Share Geplaatst 2 oktober 2010 Als de Padres nu de Giants sweepen komt er een game 163 in Petco Park. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 2 oktober 2010 Share Geplaatst 2 oktober 2010 Waarom in San Diego dan? Nja stel stel, want heb er wel vertrouwen in dat er een van kkomende wedstrijden wordt gewonnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 2 oktober 2010 Share Geplaatst 2 oktober 2010 Waarom in San Diego dan? Nja stel stel, want heb er wel vertrouwen in dat er een van kkomende wedstrijden wordt gewonnen. Omdat ongeacht de resultaten van de overige twee wedstrijden San Diego de season series al hebben gewonnen (11-5). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 2 oktober 2010 Share Geplaatst 2 oktober 2010 Ah oke, helder. Let's go Giants iig! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 2 oktober 2010 Share Geplaatst 2 oktober 2010 Ik ben in iedergeval al blij dat we Cain gisteren al hebben gehad, heb niet zo'n hoge pet op van Zito en Sanchez vs. Latos op zondag kan dan nog heel interresant worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 2 oktober 2010 Share Geplaatst 2 oktober 2010 Klopt, vanavond verwacht ik het eigenlijk ook niet. Maar heb toch wel vertrouwen in Sanchez. Daarbij is Latos nu toch iets minder dan in het begin? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 2 oktober 2010 Share Geplaatst 2 oktober 2010 Klopt, vanavond verwacht ik het eigenlijk ook niet. Maar heb toch wel vertrouwen in Sanchez. Daarbij is Latos nu toch iets minder dan in het begin? Ja hij heeft een paar slechte starts achter elkaar gehad, al was ie afgelopen week tegen de Cubs wat meer de 'oude' Latos zeg maar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ginola Geplaatst 2 oktober 2010 Share Geplaatst 2 oktober 2010 De Rays gaan er ineens met 0-7 af tegen Kansas :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 2 oktober 2010 Share Geplaatst 2 oktober 2010 En het gaat aankomen op game 162 :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 3 oktober 2010 Share Geplaatst 3 oktober 2010 Jezus zeg, denk dat ik er vanavond toch maar voor opblijf. Mogelijkheden hoe te zien? Wat trouwens als Padres en Braves winnen? Spelen dan eerst Giants en Padres nog tegen elkaar voor de NL West winst en de verliezer daarvan nog tegen de Braves? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 3 oktober 2010 Share Geplaatst 3 oktober 2010 Klopt helemaal ;) Wedstrijd 1 is dan in Petco en de tweede wedstrijd zal dan in Atlanta zijn. Maar mijn voorkeur gaat naar een Padres en Phillies win :) Ik zal vanavond wel even opzoek gaan naar stream ofzo, zeker nu het zo spannend is en op een 'fatsoenlijk' tijdstip. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 3 oktober 2010 Share Geplaatst 3 oktober 2010 Hoelaat begint het? En Sopcast nodig zeker? Nja heb het er wel voor over, pm maar :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 3 oktober 2010 Share Geplaatst 3 oktober 2010 Ik dacht 10 uur, weet het niet zeker. Laat wel wat horen als ik een stream heb gevonden ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 3 oktober 2010 Share Geplaatst 3 oktober 2010 De Phillies laten het hopen in Atlanta, dus dan moeten we het zelf maar doen om zo met zijn 3en gelijk te eindigen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 4 oktober 2010 Share Geplaatst 4 oktober 2010 3-0 win zorgt ervoor dat de Giants NL West winners zijn :) Donderdag eerste wedstrijd tegen de Braves. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 4 oktober 2010 Share Geplaatst 4 oktober 2010 Gefeliciteerd Jomar, al ben ik nog steeds pissig op de domme fouten die Bud Black (de Padres manager) heeft gemaakt gisteren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 4 oktober 2010 Share Geplaatst 4 oktober 2010 Dankje :) welke fouten precies? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 4 oktober 2010 Share Geplaatst 4 oktober 2010 Grootste fout was dat Torrealba niet moest bunten in de 6e inning met Gonzalez en Ludwick op de honken met 0 uit. Ook dat Latos gewoon mocht gaan slaan in de 4e inning met Headley op het eerste honk was ook niet echt je van het, op dat moment kon je Latos er gewoon uithalen en Matt Stairs laten slaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kah Geplaatst 4 oktober 2010 Share Geplaatst 4 oktober 2010 Voor welke teams gaan jullie nu rooten? Ik hoop op een Yankees - Braves World Series. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ginola Geplaatst 4 oktober 2010 Share Geplaatst 4 oktober 2010 Yankees - Phillies. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten