Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Honkbal

Satyr

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 1,7k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Waarom in San Diego dan? Nja stel stel, want heb er wel vertrouwen in dat er een van kkomende wedstrijden wordt gewonnen.

Omdat ongeacht de resultaten van de overige twee wedstrijden San Diego de season series al hebben gewonnen (11-5).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klopt, vanavond verwacht ik het eigenlijk ook niet. Maar heb toch wel vertrouwen in Sanchez. Daarbij is Latos nu toch iets minder dan in het begin?

Ja hij heeft een paar slechte starts achter elkaar gehad, al was ie afgelopen week tegen de Cubs wat meer de 'oude' Latos zeg maar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jezus zeg, denk dat ik er vanavond toch maar voor opblijf. Mogelijkheden hoe te zien?

Wat trouwens als Padres en Braves winnen? Spelen dan eerst Giants en Padres nog tegen elkaar voor de NL West winst en de verliezer daarvan nog tegen de Braves?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klopt helemaal ;) Wedstrijd 1 is dan in Petco en de tweede wedstrijd zal dan in Atlanta zijn. Maar mijn voorkeur gaat naar een Padres en Phillies win :)

Ik zal vanavond wel even opzoek gaan naar stream ofzo, zeker nu het zo spannend is en op een 'fatsoenlijk' tijdstip.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Grootste fout was dat Torrealba niet moest bunten in de 6e inning met Gonzalez en Ludwick op de honken met 0 uit. Ook dat Latos gewoon mocht gaan slaan in de 4e inning met Headley op het eerste honk was ook niet echt je van het, op dat moment kon je Latos er gewoon uithalen en Matt Stairs laten slaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites