Satyr Geplaatst 29 oktober 2009 Auteur Share Geplaatst 29 oktober 2009 De World Series zijn weer begonnen in de MLB. De afgrijselijk, misselijkmakende ¥ank€€$ spelen tegen de Phillies en gelukkig wonnen de Phillies de eerste wedstrijd in New York met 1-6. Nu is live de 2e wedstrijd, laten we hopen op een nieuwe zege :) De Phillies wonnen 92 van de 162 wedstrijden in het reguliere seizoen en wonnen daarmee de East Division. Ze troffen in Postseason de wildcard winnaar Colorado Rockies, die ze met 3-1 versloegen. In de Conference final wonnen ze met 4-1 van de LA Dodgers en kwamen zo in de World Series terecht. De Yankees wonnen 103 van hun 162 wedstrijden, wonnen met 3-0 van Minnesota en in de Conference final met 4-2 van de LA Angels of Anaheim. Hup Phillies! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 29 oktober 2009 Share Geplaatst 29 oktober 2009 De World Series zijn weer begonnen in de MLB. De afgrijselijk, misselijkmakende ¥ank€€$ spelen tegen de Phillies en gelukkig wonnen de Phillies de eerste wedstrijd in New York met 1-6. Nu is live de 2e wedstrijd, laten we hopen op een nieuwe zege :) De Phillies wonnen 92 van de 162 wedstrijden in het reguliere seizoen en wonnen daarmee de East Division. Ze troffen in Postseason de wildcard winnaar Colorado Rockies, die ze met 3-1 versloegen. In de Conference final wonnen ze met 4-1 van de LA Dodgers en kwamen zo in de World Series terecht. De Yankees wonnen 103 van hun 162 wedstrijden, wonnen met 3-0 van Minnesota en in de Conference final met 4-2 van de LA Angels of Anaheim. Hup Phillies! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 29 oktober 2009 Share Geplaatst 29 oktober 2009 Hup Yankees. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RickV Geplaatst 29 oktober 2009 Share Geplaatst 29 oktober 2009 De wedstrijd is zeker niet live op de tv?;c Maar hoop idd dat de Phillies de World Series winnen:) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 29 oktober 2009 Auteur Share Geplaatst 29 oktober 2009 De wedstrijd is zeker niet live op de tv?;c Maar hoop idd dat de Phillies de World Series winnen:) ESPN America :*) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 30 oktober 2009 Auteur Share Geplaatst 30 oktober 2009 Hah, 0-1 voor de Phillies, bovenkant 2e inning. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 30 oktober 2009 Auteur Share Geplaatst 30 oktober 2009 Yankees winnen met 3-1, de stand is 1-1. Nu 3 wedstrijden in Philadelphia. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 30 oktober 2009 Share Geplaatst 30 oktober 2009 Heb het niet zo op beide teams, maar laten de Yankees de World Series weer is winnen voor de afwisseling. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ginola Geplaatst 30 oktober 2009 Share Geplaatst 30 oktober 2009 Bronx Bombers 6vOr82QepH0 8) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 30 oktober 2009 Share Geplaatst 30 oktober 2009 Wat is Cliff Lee btw een koning _O_ hoe die gooide de eerste wedstrijd, echt ziek. Ben zelf voor de SF Giants.(Moeten het vooral hebben van Lincecum(pitcher) en Sandoval(3b), Sanchez(2nd/ss) Rowand(CF) enja, kan ze wel allemaal gaan noemen maar dat wordt 'm ook nie t;p) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 30 oktober 2009 Share Geplaatst 30 oktober 2009 Hmmm, 1-1 is niet echt lekker na 2 thuiswedstrijden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Vdb. Geplaatst 1 november 2009 Share Geplaatst 1 november 2009 Hmmm, 1-1 is niet echt lekker na 2 thuiswedstrijden. Ze staan alweer 2-1 voor ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 1 november 2009 Share Geplaatst 1 november 2009 Ik las het jah. Goed begin thuis bij de Phillies. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 1 november 2009 Auteur Share Geplaatst 1 november 2009 Gisteren live de eerste 5 innings gekeken, de eerste 2 punten voor de Yankees kwamen op basis an videobeelden. Alex Rodriguez sloeg de bal op een camera en daardoor kwam de bal terug in het veld. Na video raadpleging werd een homerun gegeven, die 2 punten opleverde. 5-8 uiteindelijk, bah. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 1 november 2009 Share Geplaatst 1 november 2009 Hè bah, ook echt A-Rod :( Hoe kijk jij Satyr? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 1 november 2009 Auteur Share Geplaatst 1 november 2009 Hè bah, ook echt A-Rod :( Hoe kijk jij Satyr? Ik heb ESPN America, via digitale tv van Ziggo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ginola Geplaatst 1 november 2009 Share Geplaatst 1 november 2009 ESPN America is de shit, vanavond weer lekker NFL volgen. Die homerun van A-Rod is zoals het in het voetbal ook mogelijk moet zijn, scheidsrechters die zich op videobeelden beroepen om een goede beslissing te maken. Chapeau. Verder, ik ben na de 3-0 voor Philly gaan slapen, was wel een verrassing dat de Yankees nog wonnen :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 1 november 2009 Share Geplaatst 1 november 2009 Ik heb ESPN America, via digitale tv van Ziggo. Zo nice zeg _O_ Betaal je daar extra voor? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ginola Geplaatst 1 november 2009 Share Geplaatst 1 november 2009 Niet als je dat digitale tv-pakket hebt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 1 november 2009 Auteur Share Geplaatst 1 november 2009 Zo nice zeg _O_ Betaal je daar extra voor? Ik betaal €25 ipv €15 sinds ik digitale TV heb. Heb ik wel alle zenders erbij. Sport1 heb ik niet, kost me teveel en die herhalen alleen maar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ginola Geplaatst 2 november 2009 Share Geplaatst 2 november 2009 7-4 voor de Yankees in game 4. Met nog drie duels te gaan en een Philly team dat nu definitief verslagen lijkt, zou je zeggen dat de Yankees dit moeten winnen. Maar, de Phillies zijn onvoorspelbaar en kunnen ineens aan de rol geraken, zoals dat met A-Rod gebeurde in game 3. Derek Jeter kreeg samen met Albert Pujols (Arizona Cardinals) de Hank Aaron award uitgereikt, voor de beste offensieve speler in de MLB. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 2 november 2009 Auteur Share Geplaatst 2 november 2009 Ongelofelijk :cab: 4-4 in de 9e inning, twee man uit voor de Yankees, slaat die Rodriguez (1 uit 13!) twee man binnen. Yankees winnen, 4-7 en staan dus 1-3 voor in de Series. Hopelijk nog 3 wedstrijden te gaan... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PrinsPils Geplaatst 2 november 2009 Share Geplaatst 2 november 2009 Yankees:D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 2 november 2009 Share Geplaatst 2 november 2009 Ik betaal €25 ipv €15 sinds ik digitale TV heb. Heb ik wel alle zenders erbij. Sport1 heb ik niet, kost me teveel en die herhalen alleen maar. Oeh nice. Ongelofelijk :cab: 4-4 in de 9e inning, twee man uit voor de Yankees, slaat die Rodriguez (1 uit 13!) twee man binnen. Yankees winnen, 4-7 en staan dus 1-3 voor in de Series. Hopelijk nog 3 wedstrijden te gaan... Ja, beetje balen inderdaad. Maarja het is meer dat ik anti-Yankees ben dan pro-Phillies dus op zich maakt het niet heel veel uit. Ik heb iig al weer zin in volgend seizoen:) Sanchez blijft waarschijnlijk bij de Giants dus dat is al mooi. Enn Lincecum beste NL pitcher :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 2 november 2009 Share Geplaatst 2 november 2009 Lincecum is echt ziekelijk goed, had graag ook eens een fatsoenlijke pitcher bij ons in San Diego gezien. We hebben iig wel een van de beste first basemen van de mlb ;d Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten