Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×

Honkbal

Satyr

Aanbevolen berichten

De World Series zijn weer begonnen in de MLB. De afgrijselijk, misselijkmakende ¥ank€€$ spelen tegen de Phillies en gelukkig wonnen de Phillies de eerste wedstrijd in New York met 1-6. Nu is live de 2e wedstrijd, laten we hopen op een nieuwe zege :)

De Phillies wonnen 92 van de 162 wedstrijden in het reguliere seizoen en wonnen daarmee de East Division. Ze troffen in Postseason de wildcard winnaar Colorado Rockies, die ze met 3-1 versloegen. In de Conference final wonnen ze met 4-1 van de LA Dodgers en kwamen zo in de World Series terecht.

De Yankees wonnen 103 van hun 162 wedstrijden, wonnen met 3-0 van Minnesota en in de Conference final met 4-2 van de LA Angels of Anaheim.

Hup Phillies!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 1,7k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

De World Series zijn weer begonnen in de MLB. De afgrijselijk, misselijkmakende ¥ank€€$ spelen tegen de Phillies en gelukkig wonnen de Phillies de eerste wedstrijd in New York met 1-6. Nu is live de 2e wedstrijd, laten we hopen op een nieuwe zege :)

De Phillies wonnen 92 van de 162 wedstrijden in het reguliere seizoen en wonnen daarmee de East Division. Ze troffen in Postseason de wildcard winnaar Colorado Rockies, die ze met 3-1 versloegen. In de Conference final wonnen ze met 4-1 van de LA Dodgers en kwamen zo in de World Series terecht.

De Yankees wonnen 103 van hun 162 wedstrijden, wonnen met 3-0 van Minnesota en in de Conference final met 4-2 van de LA Angels of Anaheim.

Hup Phillies!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat is Cliff Lee btw een koning _O_ hoe die gooide de eerste wedstrijd, echt ziek.

Ben zelf voor de SF Giants.(Moeten het vooral hebben van Lincecum(pitcher) en Sandoval(3b), Sanchez(2nd/ss) Rowand(CF) enja, kan ze wel allemaal gaan noemen maar dat wordt 'm ook nie t;p)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gisteren live de eerste 5 innings gekeken, de eerste 2 punten voor de Yankees kwamen op basis an videobeelden. Alex Rodriguez sloeg de bal op een camera en daardoor kwam de bal terug in het veld. Na video raadpleging werd een homerun gegeven, die 2 punten opleverde.

5-8 uiteindelijk, bah.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ESPN America is de shit, vanavond weer lekker NFL volgen.

Die homerun van A-Rod is zoals het in het voetbal ook mogelijk moet zijn, scheidsrechters die zich op videobeelden beroepen om een goede beslissing te maken. Chapeau.

Verder, ik ben na de 3-0 voor Philly gaan slapen, was wel een verrassing dat de Yankees nog wonnen :cab:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7-4 voor de Yankees in game 4. Met nog drie duels te gaan en een Philly team dat nu definitief verslagen lijkt, zou je zeggen dat de Yankees dit moeten winnen. Maar, de Phillies zijn onvoorspelbaar en kunnen ineens aan de rol geraken, zoals dat met A-Rod gebeurde in game 3.

Derek Jeter kreeg samen met Albert Pujols (Arizona Cardinals) de Hank Aaron award uitgereikt, voor de beste offensieve speler in de MLB.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik betaal €25 ipv €15 sinds ik digitale TV heb. Heb ik wel alle zenders erbij. Sport1 heb ik niet, kost me teveel en die herhalen alleen maar.

Oeh nice.

Ongelofelijk :cab:

4-4 in de 9e inning, twee man uit voor de Yankees, slaat die Rodriguez (1 uit 13!) twee man binnen. Yankees winnen, 4-7 en staan dus 1-3 voor in de Series.

Hopelijk nog 3 wedstrijden te gaan...

Ja, beetje balen inderdaad. Maarja het is meer dat ik anti-Yankees ben dan pro-Phillies dus op zich maakt het niet heel veel uit. Ik heb iig al weer zin in volgend seizoen:)

Sanchez blijft waarschijnlijk bij de Giants dus dat is al mooi.

Enn Lincecum beste NL pitcher :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites