Geplaatst 1 juli 200717 jr. Hallo allemaal, Ik ben hier nieuw maar wel al een lange FM speler. Ik ben nu bondscoach van Oranje. Ik had ergens gelezen dat je spelers (Leonardo) naar het Nederlands Elftal kan halen, dus oproepen Hoe kun je dat eigenlijk doen, en wanneer krijgen spelers een 2e paspoort? Alvast bedankt:)
Geplaatst 1 juli 200717 jr. Auteur Hallo allemaal, Ik ben hier nieuw maar wel al een lange FM speler. Ik ben nu bondscoach van Oranje. Ik had ergens gelezen dat je spelers (Leonardo) naar het Nederlands Elftal kan halen, dus oproepen Hoe kun je dat eigenlijk doen, en wanneer krijgen spelers een 2e paspoort? Alvast bedankt:)
Geplaatst 1 juli 200717 jr. Auteur Hallo allemaal, Ik ben hier nieuw maar wel al een lange FM speler. Ik ben nu bondscoach van Oranje. Ik had ergens gelezen dat je spelers (Leonardo) naar het Nederlands Elftal kan halen, dus oproepen Hoe kun je dat eigenlijk doen, en wanneer krijgen spelers een 2e paspoort? Alvast bedankt:)
Geplaatst 1 juli 200717 jr. Hallo allemaal, Ik ben hier nieuw maar wel al een lange FM speler. Ik ben nu bondscoach van Oranje. Ik had ergens gelezen dat je spelers (Leonardo) naar het Nederlands Elftal kan halen, dus oproepen Hoe kun je dat eigenlijk doen, en wanneer krijgen spelers een 2e paspoort? Alvast bedankt:) het kan wel maar dan moet hij wel de nederlandse nationaliteit hebben. Die kan hij krijgen door bijv. 4 jaar in hetzelfde land blijft voetballen. Hij moet dan nog niet opgeroepen zijn voor zijn vaderland!
Geplaatst 1 juli 200717 jr. Auteur Ik vind het alleen vreemd, De Guzman en Leonardo hebben een 2e Nederlandse nationaliteit maar ik kan ze niet oproepen, erg vreemd Ze hebben bijde ook nog geen interland voor het vaderland gespeeld
Geplaatst 2 juli 200717 jr. misschien hebben ze al wel voor hun land u-21 gespeeld dat heb er volgens mij niets mee te maken hoor.
Geplaatst 2 juli 200717 jr. Het zou kunnen dat je in deze periode niemand kunt oproepen. Het zou ook kunnen dat ze al in de selectie zitten van hun land maar nog niet gespeeld hebben. Je kan ze dan niet zomaar uit de selectie halen. Maar heeft de Guzman nog niet voor Canada gespeeld :cab:
Geplaatst 2 juli 200717 jr. Ik noem maar een voorbeeld: Quincy Owusu-Abeyie, wie kent hem niet, speelde op het WK -20 voor Nederland, maar afgelopen jaar heeft hij bekend gemaakt dat hij liever bij het nationale team van Ghana speelt. Pas als een speler 1 A-interland speelt, kan hij niet meer opgeroepen worden door Italië, als dat zijn andere nationaliteit is.
Geplaatst 2 juli 200717 jr. Ik noem maar een voorbeeld: Quincy Owusu-Abeyie, wie kent hem niet, speelde op het WK -20 voor Nederland, maar afgelopen jaar heeft hij bekend gemaakt dat hij liever bij het nationale team van Ghana speelt. Pas als een speler 1 A-interland speelt, kan hij niet meer opgeroepen worden door Italië, als dat zijn andere nationaliteit is. Wat is de toegevoegde waarde van deze opmerking. Dit weet iedereen, maar het gaat erom dat Leonardo 0 interlands heeft gespeeld en een NL paspoort heeft en niet opgereopen kan worden :cab:
Geplaatst 2 juli 200717 jr. ik denk dan dat de guzman en leonardo allebij al een interlang hebben gespeeld
Geplaatst 2 juli 200717 jr. waarschijnlijk heeft hij ze gewoon niet op zijn nationale lijst staan. dan moet hij ze eerst toevoegen! Anders zou het een beetje raar zijn, maar de Guzman heeft echt al 20 A- interlands gespeeld voor Canada hoor!