Geplaatst 1 juli 200717 jr. Onder invloed van een overdosis alcohol?:cab: Volgens mij is het zo dat als je een overdosis neemt, dat je dan dood bent, maar goed, verder een prachtig eerste stuk en zorg er voor dat Feyenoord weer mee gaat strijden om de landstitel:mrgy:
Geplaatst 1 juli 200717 jr. Auteur Ja dat kan wel kloppen, ik weet nooit zo goed een zin te formuleren dus vandaar dat er misschien welleens rare dingen in kunnen staan :cab:
Geplaatst 1 juli 200717 jr. je moet ff er voor zetten ! maar veel succes bij de mooiste club van Nederland
Geplaatst 1 juli 200717 jr. Auteur Tips, Kritiek & Commentaar altijd welkom @Fabien, ja er ging wat mis met de link had de verkeerde gebruikt, bedankt voor de reacties
Geplaatst 1 juli 200717 jr. Jaaaa! Mijn held, Willem. Prachtige kerel, heerlijk droog en daarnaast ook gewoon een goede trainer. Wel grappig dat er de laatste tijd veel auto ongelukken zijn, maar goed. Succes bij Feyenoord en leuk idee dat je als Willem aan de slag gaat. Puntje van kritiek: je schrijfstel kan hier en daar wel wat beter. De eerste zin bijv. na enkele dagen na het ontslag.. enkele dagen na het ontslag of na het ontslag klinkt beter. Maar goed, daar kun je aan werken, succes!
Geplaatst 2 juli 200717 jr. Haha, zekerrr, leef je ook nog Kenny :P Lay-out ziet er netjes uit + je bent het seizoen goed beginnen. Ga zo door dan. Veel succes enzo.
Geplaatst 2 juli 200717 jr. Jo is naast Makaay natuurlijk helemaal geen slechte spits. Een betere heb je geloof ik niet is het wel? Leuk dat er weer een novelle met Feyenoord is, het is natuurlijk niet de eerste en ik ben zo wel benieuwd bij wie de Cler enz. het beste worden.
Geplaatst 3 juli 200717 jr. Mooie layout, Jo zou een geweldige transfer zijn en je prestaties zijn ook goed. Goede start dus en volgen zal ik... Succes