Geplaatst 30 juni 200717 jr. Eindelijk! Een novelle over Leeds United, daar heb ik lang op moeten wachten! Ik hoop serieus dat je Leeds weer terug kunt brengen naar die plek waar ze thuis horen, de Premier League. Leeds was en is misschien nog wel een van de bekendste Engelse voetbalclubs, waar iedere speler voor wil spelen! Veel succes met het omhoog brengen van Leeds utd.!(y)
Geplaatst 30 juni 200717 jr. Wat heb ik zitten juichen zeg toen deze club degradeerde dit jaar ! Je begrijpt dat k geen Leeds fan ben maar ben fan van de aartsvijand Huddersfield. Maar goed.. Ik hoop dat je ze terug kunt brengen naar de Premier League en ik hoop dat je ze weer in de Champions League kan laten spelen ;) Veel Succes !
Geplaatst 30 juni 200717 jr. Leeds zijn die al zo ver gezakt, amai dat wist ik niet. Maar toch veel succes.
Geplaatst 30 juni 200717 jr. Zeer mooie club. Hoop dat je de tijden van Viduka, Ferdinand en Kewell kan laten herleven.
Geplaatst 30 juni 200717 jr. En om niet te vergeten de tijden van Lee Bowyer,Anthony Yeboah en Robbie Fowler. :< _O_ Robbie Fowler! _O_
Geplaatst 30 juni 200717 jr. Auteur Fowler probeerde ik nog te contracteren, maar hij ging liever naar Portsmouth ;e
Geplaatst 30 juni 200717 jr. Ik hoop dat je ze zo snel mogelijk weer terugkrijgt in de Premier League hoewel dat wel een helse klus zal worden natuurlijk en de eerste update ziet er goed uit moet ik zeggen. Ik ben benieuwd naar wat je hebt kunnen aantrekken om ze hogerop te helpen zeg.
Geplaatst 30 juni 200717 jr. Mooie club met een geweldige historie. Herinner me de Champions League van een jaar of wat terug nog, Ze speelden tegen half Spanje en wonnen van AC Milan. Ze haalden uiteindelijk de halve finale met een team met spelers als Dacourt, Smith, Viduka, Robinson en Harte.
Geplaatst 30 juni 200717 jr. Jammer dat je Fowler niet hebt kunnen contracteren, wist je dat ie van Leeds afkwam? Maar ik hoop echt dat je kunt promoveren en ze naar de premiership terug kunt brengen!
Geplaatst 1 juli 200717 jr. De eeuwige_O_ Tore Andre Flo_O_! Maar 't is n mooie novelle, ga zo door!:)