Geplaatst 30 juni 200717 jr. Kan een club helemaal failliet gaan?? zoals bijv. deportivo die echt altijd geld problemen hebben??
Geplaatst 30 juni 200717 jr. Auteur Kan een club helemaal failliet gaan?? zoals bijv. deportivo die echt altijd geld problemen hebben??
Geplaatst 30 juni 200717 jr. Auteur Kan een club helemaal failliet gaan?? zoals bijv. deportivo die echt altijd geld problemen hebben??
Geplaatst 30 juni 200717 jr. Ik heb nog nooit mee gemaakt en nog nooit gehoord. Ik heb wel een keer gehad dat ik met de Spurs aan een competitie bezig was en flink in de schulden kwam te staan. Toen kreeg ik 12 minpunten in het nieuwe seizoen. Misschien heeft iemand anders hier een antwoord op?
Geplaatst 30 juni 200717 jr. Je ziet wel dat andere clubs een curator moeten aanstellen als ze echt in serieuze problemen zitten. Als er dan geen spelers verkocht worden, en de financiële situatie niet opklaart, denk ik wel dat ze failliet kunnen gaan in FM.
Geplaatst 30 juni 200717 jr. dus niet zo erg dat ze echt helemaal verdwijnen?? neej volgens mij niet, dan stellen ze waarscheinlijk een andere voorzitter aan maar volgens mij verdwijnen ze niet uit het spel
Geplaatst 30 juni 200717 jr. Clubs verdwijnen niet uit een spel, dat is ook heel moeilijk om te maken, want dan moet je club dus weggaan, en een andere club de plaats innemen, en voor die club moet er dus weer een club komen en ga zo maar verder, tot er dus een amataurclub bij moet komen en aangezien die meestal geen echte spelers hebben en er geen competitie van is kan dat nooit eerlijk beslist worden ;) Ik heb ook nog nooit gezien of gehoord dat je minpunten kreeg... en het is ook vreemd dat je dat krijgt van persoonlijke geld problemen.. Iemand die hier bewijs van heeft dat dit kan? of heb je er nog een screentje van?