Spring naar bijdragen

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Feyenoord is een professionele voetbalvereniging in Rotterdam. Voorheen heette de club Feijenoord Rotterdam maar de club internationaliseerde de naam in de jaren zeventig. Feyenoord speelde toen regelmatig Europacupwedstrijden en buitenlanders hadden moeite met het uitspreken van de 'ij'. Feyenoord werd op 19 juli 1908 opgericht.

Het stadion dat Feyenoord huurt om zijn thuiswedstrijden in te spelen, heet Stadion Feijenoord. Deze wordt in de volksmond De Kuip genoemd.

Het voetbaltenue van de spelers bestaat uit een rood-wit shirt en een zwarte broek.

Samen met Ajax en PSV vormt Feyenoord de traditionele grote drie topclubs van Nederland.

De Nederlandse club Feyenoord is een voetbalclub met een lange historie. Het eerste landskampioenschap werd behaald in 1924. Daarna volgden nog 13 Landstitels. De laatste werd behaald in het seizoen 1998-1999.

In de prijzenkast van Feyenoord staan de Europacup 1, de wereldbeker evenals twee UEFA Cups.

De nieuwe tenue's:

feyenoordhomehp2.pngfeyenoordawayur0.png

Volgende keer:

Wie wordt de opvolger van Erwin Koeman?

Let op!

Ik ben geen Feyenoord fan, ik ben gewoon een neutrale fan. Feyenoord sprak me aan door de transfers die ze begingen de laatste tijd. Diezelfde transfers zijn al gebeurt in mijn game. Dit verhaal begin ik door de reclame-affaire van mijn verhaal van Real Betis Sevilla! Dus nog veel plezier.

Geplaatst
  • Auteur

Feyenoord is een professionele voetbalvereniging in Rotterdam. Voorheen heette de club Feijenoord Rotterdam maar de club internationaliseerde de naam in de jaren zeventig. Feyenoord speelde toen regelmatig Europacupwedstrijden en buitenlanders hadden moeite met het uitspreken van de 'ij'. Feyenoord werd op 19 juli 1908 opgericht.

Het stadion dat Feyenoord huurt om zijn thuiswedstrijden in te spelen, heet Stadion Feijenoord. Deze wordt in de volksmond De Kuip genoemd.

Het voetbaltenue van de spelers bestaat uit een rood-wit shirt en een zwarte broek.

Samen met Ajax en PSV vormt Feyenoord de traditionele grote drie topclubs van Nederland.

De Nederlandse club Feyenoord is een voetbalclub met een lange historie. Het eerste landskampioenschap werd behaald in 1924. Daarna volgden nog 13 Landstitels. De laatste werd behaald in het seizoen 1998-1999.

In de prijzenkast van Feyenoord staan de Europacup 1, de wereldbeker evenals twee UEFA Cups.

De nieuwe tenue's:

Volgende keer:

Let op!

Ik ben geen Feyenoord fan, ik ben gewoon een neutrale fan. Feyenoord sprak me aan door de transfers die ze begingen de laatste tijd. Diezelfde transfers zijn al gebeurt in mijn game. Dit verhaal begin ik door de reclame-affaire van mijn verhaal van Real Betis Sevilla! Dus nog veel plezier.

Geplaatst
  • Auteur

De nieuwe tenue's:

Volgende keer:

Let op!

Geplaatst
  • Auteur

6f79ydu.png

Reacties/tips welkom, screens op aanvraag!

Geplaatst
  • Auteur

Ja daar lijkt het wel op.

Straks transfers.

Het verhaal begint trouwens in seizoen 2.

Geplaatst
  • Auteur

62yz2tf.png

Reacties/tips welkom, screens op aanvraag! :D

Geplaatst

Ik gok zomaar dat hij gewoon een update ofzo heeft gedownload (of zelf ff de editor gebruikt) en dus sowieso die transfers heeft gedaan.

Ondanks dat het niet mijn club is, succes. De layout is iig erg mooi.

Geplaatst

Heb je dat stukje overgetypt? Naja, toffe club natuurlijk. Succes!

Geplaatst
  • Auteur
Ik gok zomaar dat hij gewoon een update ofzo heeft gedownload (of zelf ff de editor gebruikt) en dus sowieso die transfers heeft gedaan.

Ondanks dat het niet mijn club is, succes. De layout is iig erg mooi.

Dat lijkt me logisch, ik hou van realisme. ;) PS: Dit heb ik gepost met mijn PSP! :cab:

Geplaatst

Ik zat al te wachten op de eerste novelle van Feyenoord incl. alle tot dusverre 'topaankopen'.

Maar succes iig ;)

Geplaatst

Daar is er ook al eentje van heur SphinX. Leuk begin Joop, mooie layout ook!

Geplaatst
  • Auteur

In het eerste seizoen heeft John Metgod voor de groep gestaan.

De aankopen waren destijds:

--------------------------------------------

Giovanni van Bronckhorst van Barcelona

Kevin Hofland van VLF Wolfsburg

Roy Makaay van Bayern München

Tim de Cler van AZ Alkmaar

Collins John van Fulham

Marijan Buljat van Dinamo Zagreb

player-image-107677.jpg

Collins John in het shirt van Fulham

De uitgaanden waren destijds:

Phillipe Leonard naar Marseille

André Bahia naar Lazio Roma

Angelos Charisteas naar Lazio Roma

Stein Huysegems naar Aston Villa

Statestieken seizoen 1:

Eredivisie: 3de ( Uefa Cup )

Beker: Halve finale

Topschutter: Roy Makaay ( 28 )

Assistenkoning: De Guzman ( 9 )

Stats seizoen 1:

4z9cdqp.png

Volgende keer:

- Seizoen 2 (onder Bert van Marwijk)

Geplaatst

Wel jammer dat je nu cl hebt, niet realistisch, maar achja, succes.

Geplaatst
  • Auteur
mag ik vragen welke skin jij gebuikt??

Evolution 1.1. ;)

Geplaatst
mag ik vragen welke skin jij gebuikt??

Evolution 1.1. ;)

oke dankje wel

Geplaatst

Leuk dat er steeds meer novelles met het nieuwe feyenoord komen zeg. Ik ben wel benieuwd hoe die het in FM en IRL gaan doen natuurlijk.

Ik begrijp alleen de link niet zo goed met Bert van Marwijk aangezien het FM is he Joop en niet de realiteit natuurlijk.

Geplaatst
  • Auteur

Sluit hem maar. Virus heeft PC gecrasht. Laptop heeft nu nog geen FM. ;e

Geplaatst
Sluit hem maar. Virus heeft PC gecrasht. Laptop heeft nu nog geen FM. ;e

jammer was mooie novelle maarja, die rot virussen ook altijd!!

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.