Geplaatst 29 juni 200717 jr. Feyenoord is een professionele voetbalvereniging in Rotterdam. Voorheen heette de club Feijenoord Rotterdam maar de club internationaliseerde de naam in de jaren zeventig. Feyenoord speelde toen regelmatig Europacupwedstrijden en buitenlanders hadden moeite met het uitspreken van de 'ij'. Feyenoord werd op 19 juli 1908 opgericht. Het stadion dat Feyenoord huurt om zijn thuiswedstrijden in te spelen, heet Stadion Feijenoord. Deze wordt in de volksmond De Kuip genoemd. Het voetbaltenue van de spelers bestaat uit een rood-wit shirt en een zwarte broek. Samen met Ajax en PSV vormt Feyenoord de traditionele grote drie topclubs van Nederland. De Nederlandse club Feyenoord is een voetbalclub met een lange historie. Het eerste landskampioenschap werd behaald in 1924. Daarna volgden nog 13 Landstitels. De laatste werd behaald in het seizoen 1998-1999. In de prijzenkast van Feyenoord staan de Europacup 1, de wereldbeker evenals twee UEFA Cups. De nieuwe tenue's: Volgende keer: Wie wordt de opvolger van Erwin Koeman? Let op! Ik ben geen Feyenoord fan, ik ben gewoon een neutrale fan. Feyenoord sprak me aan door de transfers die ze begingen de laatste tijd. Diezelfde transfers zijn al gebeurt in mijn game. Dit verhaal begin ik door de reclame-affaire van mijn verhaal van Real Betis Sevilla! Dus nog veel plezier.
Geplaatst 29 juni 200717 jr. Auteur Feyenoord is een professionele voetbalvereniging in Rotterdam. Voorheen heette de club Feijenoord Rotterdam maar de club internationaliseerde de naam in de jaren zeventig. Feyenoord speelde toen regelmatig Europacupwedstrijden en buitenlanders hadden moeite met het uitspreken van de 'ij'. Feyenoord werd op 19 juli 1908 opgericht. Het stadion dat Feyenoord huurt om zijn thuiswedstrijden in te spelen, heet Stadion Feijenoord. Deze wordt in de volksmond De Kuip genoemd. Het voetbaltenue van de spelers bestaat uit een rood-wit shirt en een zwarte broek. Samen met Ajax en PSV vormt Feyenoord de traditionele grote drie topclubs van Nederland. De Nederlandse club Feyenoord is een voetbalclub met een lange historie. Het eerste landskampioenschap werd behaald in 1924. Daarna volgden nog 13 Landstitels. De laatste werd behaald in het seizoen 1998-1999. In de prijzenkast van Feyenoord staan de Europacup 1, de wereldbeker evenals twee UEFA Cups. De nieuwe tenue's: Volgende keer: Wie wordt de opvolger van Erwin Koeman? Let op! Ik ben geen Feyenoord fan, ik ben gewoon een neutrale fan. Feyenoord sprak me aan door de transfers die ze begingen de laatste tijd. Diezelfde transfers zijn al gebeurt in mijn game. Dit verhaal begin ik door de reclame-affaire van mijn verhaal van Real Betis Sevilla! Dus nog veel plezier.
Geplaatst 29 juni 200717 jr. Auteur Feyenoord is een professionele voetbalvereniging in Rotterdam. Voorheen heette de club Feijenoord Rotterdam maar de club internationaliseerde de naam in de jaren zeventig. Feyenoord speelde toen regelmatig Europacupwedstrijden en buitenlanders hadden moeite met het uitspreken van de 'ij'. Feyenoord werd op 19 juli 1908 opgericht. Het stadion dat Feyenoord huurt om zijn thuiswedstrijden in te spelen, heet Stadion Feijenoord. Deze wordt in de volksmond De Kuip genoemd. Het voetbaltenue van de spelers bestaat uit een rood-wit shirt en een zwarte broek. Samen met Ajax en PSV vormt Feyenoord de traditionele grote drie topclubs van Nederland. De Nederlandse club Feyenoord is een voetbalclub met een lange historie. Het eerste landskampioenschap werd behaald in 1924. Daarna volgden nog 13 Landstitels. De laatste werd behaald in het seizoen 1998-1999. In de prijzenkast van Feyenoord staan de Europacup 1, de wereldbeker evenals twee UEFA Cups. De nieuwe tenue's: Volgende keer: Wie wordt de opvolger van Erwin Koeman? Let op! Ik ben geen Feyenoord fan, ik ben gewoon een neutrale fan. Feyenoord sprak me aan door de transfers die ze begingen de laatste tijd. Diezelfde transfers zijn al gebeurt in mijn game. Dit verhaal begin ik door de reclame-affaire van mijn verhaal van Real Betis Sevilla! Dus nog veel plezier.
Geplaatst 29 juni 200717 jr. Auteur Ja daar lijkt het wel op. Straks transfers. Het verhaal begint trouwens in seizoen 2.
Geplaatst 29 juni 200717 jr. Ik gok zomaar dat hij gewoon een update ofzo heeft gedownload (of zelf ff de editor gebruikt) en dus sowieso die transfers heeft gedaan. Ondanks dat het niet mijn club is, succes. De layout is iig erg mooi.
Geplaatst 29 juni 200717 jr. Auteur Ik gok zomaar dat hij gewoon een update ofzo heeft gedownload (of zelf ff de editor gebruikt) en dus sowieso die transfers heeft gedaan. Ondanks dat het niet mijn club is, succes. De layout is iig erg mooi. Dat lijkt me logisch, ik hou van realisme. ;) PS: Dit heb ik gepost met mijn PSP! :cab:
Geplaatst 29 juni 200717 jr. Ik zat al te wachten op de eerste novelle van Feyenoord incl. alle tot dusverre 'topaankopen'. Maar succes iig ;)
Geplaatst 30 juni 200717 jr. Daar is er ook al eentje van heur SphinX. Leuk begin Joop, mooie layout ook!
Geplaatst 30 juni 200717 jr. Auteur In het eerste seizoen heeft John Metgod voor de groep gestaan. De aankopen waren destijds: -------------------------------------------- Giovanni van Bronckhorst van Barcelona Kevin Hofland van VLF Wolfsburg Roy Makaay van Bayern München Tim de Cler van AZ Alkmaar Collins John van Fulham Marijan Buljat van Dinamo Zagreb Collins John in het shirt van Fulham De uitgaanden waren destijds: -------------------------------------------- Phillipe Leonard naar Marseille André Bahia naar Lazio Roma Angelos Charisteas naar Lazio Roma Stein Huysegems naar Aston Villa Statestieken seizoen 1: -------------------------------------------- Eredivisie: 3de ( Uefa Cup ) Beker: Halve finale Topschutter: Roy Makaay ( 28 ) Assistenkoning: De Guzman ( 9 ) Stats seizoen 1: Volgende keer: - Seizoen 2 (onder Bert van Marwijk)
Geplaatst 30 juni 200717 jr. Leuk dat er steeds meer novelles met het nieuwe feyenoord komen zeg. Ik ben wel benieuwd hoe die het in FM en IRL gaan doen natuurlijk. Ik begrijp alleen de link niet zo goed met Bert van Marwijk aangezien het FM is he Joop en niet de realiteit natuurlijk.
Geplaatst 1 juli 200717 jr. Auteur Sluit hem maar. Virus heeft PC gecrasht. Laptop heeft nu nog geen FM. ;e
Geplaatst 1 juli 200717 jr. Sluit hem maar. Virus heeft PC gecrasht. Laptop heeft nu nog geen FM. ;e jammer was mooie novelle maarja, die rot virussen ook altijd!!