Geplaatst 29 juni 200717 jr. Ik heb nu al verschillende keren op Google, als op verschillende fora gezocht om bv. de Japanse league te activeren. Echter lukt mij dit absoluut niet. Ik heb nu reeds zelf een aantal dingen geprobeerd, waaronder; - verschillende "fixes" gedownload van sortitoutsi.net - de map \data\db\702\lnc compleet verwijderd Maar nog krijg ik het niet voor elkaar dat de Japanse league (of welke andere Aziatische league dan ook) compleet geactiveerd is op een nieuw spel... Is dit nu gewoon onmogelijk? Of doe ik iets verkeerd? En welke fix is er aan te bevelen of te downloaden, die mij van alle gemakken (inclusief Nederlands / Duits elftal / alle originele teams & stadions) kan voorzien? Want ik wil een nieuwe game starten, met alle interessante leagues. Dat wil dus zeggen, ook de Japanse league e.d. Hopelijk kan iemand mij hiermee verder helpen, zodat ik eindelijk het zoeken kan staken... Daarnaast nog een andere vraag; ik maak met tevredenheid gebruik van de data update die op manutd.nl geleverd wordt. Echter als ik de laatste transfers wil toevoegen (o.a. Roy Makaay), kan ik dan gewoon met de editor de DB van 702 gebruiken? Wordt dan de update van manutd.nl alsnog meegenomen in een nieuw spel? Want dit is mij helaas onduidelijk gebleven... Bij voorbaat dank...
Geplaatst 29 juni 200717 jr. Auteur Ik heb nu al verschillende keren op Google, als op verschillende fora gezocht om bv. de Japanse league te activeren. Echter lukt mij dit absoluut niet. Ik heb nu reeds zelf een aantal dingen geprobeerd, waaronder; - verschillende "fixes" gedownload van sortitoutsi.net - de map \data\db\702\lnc compleet verwijderd Maar nog krijg ik het niet voor elkaar dat de Japanse league (of welke andere Aziatische league dan ook) compleet geactiveerd is op een nieuw spel... Is dit nu gewoon onmogelijk? Of doe ik iets verkeerd? En welke fix is er aan te bevelen of te downloaden, die mij van alle gemakken (inclusief Nederlands / Duits elftal / alle originele teams & stadions) kan voorzien? Want ik wil een nieuwe game starten, met alle interessante leagues. Dat wil dus zeggen, ook de Japanse league e.d. Hopelijk kan iemand mij hiermee verder helpen, zodat ik eindelijk het zoeken kan staken... Daarnaast nog een andere vraag; ik maak met tevredenheid gebruik van de data update die op manutd.nl geleverd wordt. Echter als ik de laatste transfers wil toevoegen (o.a. Roy Makaay), kan ik dan gewoon met de editor de DB van 702 gebruiken? Wordt dan de update van manutd.nl alsnog meegenomen in een nieuw spel? Want dit is mij helaas onduidelijk gebleven... Bij voorbaat dank...
Geplaatst 29 juni 200717 jr. Auteur Ik heb nu al verschillende keren op Google, als op verschillende fora gezocht om bv. de Japanse league te activeren. Echter lukt mij dit absoluut niet. Ik heb nu reeds zelf een aantal dingen geprobeerd, waaronder; - verschillende "fixes" gedownload van sortitoutsi.net - de map \data\db\702\lnc compleet verwijderd Maar nog krijg ik het niet voor elkaar dat de Japanse league (of welke andere Aziatische league dan ook) compleet geactiveerd is op een nieuw spel... Is dit nu gewoon onmogelijk? Of doe ik iets verkeerd? En welke fix is er aan te bevelen of te downloaden, die mij van alle gemakken (inclusief Nederlands / Duits elftal / alle originele teams & stadions) kan voorzien? Want ik wil een nieuwe game starten, met alle interessante leagues. Dat wil dus zeggen, ook de Japanse league e.d. Hopelijk kan iemand mij hiermee verder helpen, zodat ik eindelijk het zoeken kan staken... Daarnaast nog een andere vraag; ik maak met tevredenheid gebruik van de data update die op manutd.nl geleverd wordt. Echter als ik de laatste transfers wil toevoegen (o.a. Roy Makaay), kan ik dan gewoon met de editor de DB van 702 gebruiken? Wordt dan de update van manutd.nl alsnog meegenomen in een nieuw spel? Want dit is mij helaas onduidelijk gebleven... Bij voorbaat dank...
Geplaatst 1 juli 200717 jr. Auteur Wil iemand mij aub antwoord geven op het bovenstaande, ook wanneer het niet mogelijk is? (een antwoord m.b.t. de editor is niet meer nodig dankzij de nieuwe update van Patrick!) //edit Ik zie dat dit onmogelijk is aangezien ze geen licentie hebben gekregen. Alhoewel er een aantal updates rondzwerfen die de J-League "enablen" wil ik mijn huidige database niet verzieken. In ieder geval bedankt...