Spring naar bijdragen

Aanbevolen reacties

Geplaatst
De Bedoeling van de Novelle:

Jullie mogen kiezen welke club moet gaan coachen.

Hoek vertrekt bij AFC

Frans Hoek is bezig aan zijn laatste seizoen bij AFC uit Amsterdam. Dit maakte de Nederlandse trainer vanmiddag na overwinning op Ajax-Amateurs bekend.

De oud-trainer van NEC verlengde enkele maanden geleden nog zijn contract tot de zomer van 2008, maar de laatste weken deden de geruchten de ronde dat door de matige resultaten de trainer wel eens op staande voet ontslagen kon worden.

Volgens het bestuur van AFC is in goed onderling overleg en met instemming van beide partijen besloten eerder uit elkaar te gaan. Op de diepere achtergronden wilde de 44-jarige oefenmeester, die aan zijn derde seizoen bezig is, voorlopig niet ingaan.

Hoek in beeld bij FC Utrecht

Frans Hoek keert volgend seizoen mogelijk terug bij FC Utrecht. De oefenmeester is in beeld als opvolger van Foeke Booy, die mogelijk naar Saudië Arabië verkast. Dat schrijft Voetbal International in haar jongste uitgave.

Het Arabische Al-Nassr meldde onlangs op haar website dat de komst van Booy een zekerheid was. FC Utrecht ontkende dit tot dusver, maar lijkt zich wel voor te bereiden op een vertrek van de coach. Technisch manager Piet Buter kreeg al te horen dat hij mogelijk technisch directeur wordt, terwijl Hoek in beeld is om trainer te worden.

De geboren Utrechter speelde als speler in de periode van 1977 tot 1990 voor de plaatselijke FC, waarmee hij in 1985 de beker won. Ook als trainer maakte Hoek furore in de Domstad. De clubleiding van de Domstedelingen hoopt nu dat Hoek, die sinds zijn vertrek bij ADO Den Haag zonder werkgever zit, oude tijden kan doen herleven.

Hoek heeft niets gehoord van FC Porto

Frans Hoek heeft geen contact gehad met FC Porto, zo meldt hij vandaag in het Brabants Dagblad. De oefenmeester werd de laatste dagen nadrukkelijk in verband gebracht met de vacante trainersfunctie bij de Portugeze club.

Porto zit momenteel zonder trainer, nadat Co Adriaanse vorige week werd ontslagen.

Toch wil Porto een nieuwe trainer aantrekken. Johan Derksen meldde deze week in Voetbal Insite dat Hoek de voornaamste kandidaat is, maar de huidige coach van AFC weet zelf van niets.

"Ik ben niet benaderd door Porto, dus ga ik me er ook niet mee bezighouden", reageert Hoek. "Ik heb begrepen dat Johan Derksen geroepen heeft dat ik de eerste kandidaat ben bij FC Porto. Maar die riep een paar maanden geleden ook dat ik als assistent van Henk ten Cate naar Ajax zou gaan",

Jullie kunnen kiezen uit:

1. FC Porto (Portugal)

2. FC Utrecht (Nederland)

3. RC Genk (Belgie)

4. FC Kopenhagen (Denemarken)

5. Go Ahead Eagles (Nederland)

• Antwoorden 60
  • Weergaven 70
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
  • Auteur

Hoek vertrekt bij AFC

Frans Hoek is bezig aan zijn laatste seizoen bij AFC uit Amsterdam. Dit maakte de Nederlandse trainer vanmiddag na overwinning op Ajax-Amateurs bekend.

De oud-trainer van NEC verlengde enkele maanden geleden nog zijn contract tot de zomer van 2008, maar de laatste weken deden de geruchten de ronde dat door de matige resultaten de trainer wel eens op staande voet ontslagen kon worden.

Volgens het bestuur van AFC is in goed onderling overleg en met instemming van beide partijen besloten eerder uit elkaar te gaan. Op de diepere achtergronden wilde de 44-jarige oefenmeester, die aan zijn derde seizoen bezig is, voorlopig niet ingaan.

Frans Hoek keert volgend seizoen mogelijk terug bij FC Utrecht. De oefenmeester is in beeld als opvolger van Foeke Booy, die mogelijk naar Saudië Arabië verkast. Dat schrijft Voetbal International in haar jongste uitgave.

Het Arabische Al-Nassr meldde onlangs op haar website dat de komst van Booy een zekerheid was. FC Utrecht ontkende dit tot dusver, maar lijkt zich wel voor te bereiden op een vertrek van de coach. Technisch manager Piet Buter kreeg al te horen dat hij mogelijk technisch directeur wordt, terwijl Hoek in beeld is om trainer te worden.

De geboren Utrechter speelde als speler in de periode van 1977 tot 1990 voor de plaatselijke FC, waarmee hij in 1985 de beker won. Ook als trainer maakte Hoek furore in de Domstad. De clubleiding van de Domstedelingen hoopt nu dat Hoek, die sinds zijn vertrek bij ADO Den Haag zonder werkgever zit, oude tijden kan doen herleven.

Frans Hoek heeft geen contact gehad met FC Porto, zo meldt hij vandaag in het Brabants Dagblad. De oefenmeester werd de laatste dagen nadrukkelijk in verband gebracht met de vacante trainersfunctie bij de Portugeze club.

Porto zit momenteel zonder trainer, nadat Co Adriaanse vorige week werd ontslagen.

Toch wil Porto een nieuwe trainer aantrekken. Johan Derksen meldde deze week in Voetbal Insite dat Hoek de voornaamste kandidaat is, maar de huidige coach van AFC weet zelf van niets.

"Ik ben niet benaderd door Porto, dus ga ik me er ook niet mee bezighouden", reageert Hoek. "Ik heb begrepen dat Johan Derksen geroepen heeft dat ik de eerste kandidaat ben bij FC Porto. Maar die riep een paar maanden geleden ook dat ik als assistent van Henk ten Cate naar Ajax zou gaan",

1. FC Porto (Portugal)

3. RC Genk (Belgie)

Geplaatst
  • Auteur

Hoek vertrekt bij AFC

1. FC Porto (Portugal)

3. RC Genk (Belgie)

Geplaatst
Ik ben niet benaderd door Porto, dus ga ik me er ook niet mee bezighouden", reageert Maaskant. "Ik heb begrepen dat Johan Derksen geroepen heeft dat ik de eerste kandidaat ben bij FC Porto. Maar die riep een paar maanden geleden ook dat ik als assistent van Henk ten Cate naar Ajax zou gaan",

je heet toch Hoek

IK zou naar Porto gaan, hele mooie club

De geboren Utrechter speelde als speler in de periode van 1977 tot 1990 voor de plaatselijke FCdas van adelaar whaha

Ga zo voort

Geplaatst

Mijn stem heb je voor FC Kopenhagen. Eens wat anders :D ! Leuk begin, mooie stukjes en goede schrijfstel! Ga zo door..

Geplaatst

Frans Hoek is in het echt toch een Beroemde Keeperstrainer?

Maar ik denk Go-Ahead voor LLM altijd leuk!

Geplaatst

RC Genk vind ik een beetje.. gewoon. Er zijn al een aantal (goeie) novelles over geweest. FC Kopenhagen zou leuk zijn, net zoals Go Ahead Eagles. FC Utrecht no way, waarom weet ik niet, maar het lijkt me geen leuke club. Mijn echte voorkeur gaat toch uit naar FC Porto, daar heb ik nog geen enkele novelle over gezien. En je hebt een leuke selectie met o.a. Vierinha en Quaresma.

Geplaatst
  • Auteur

Stand:

Fc Porto, 3

Fc Kopenhagen, 3

Go Ahead, 2

Fc Utrecht, 1

RC Genk, 1

Geplaatst
  • Auteur

Het stopt! Je kunt niet meer stemmen!

Ik stem zelf ook op Kopenhagen

Eindstand:

1. Kopenhagen

2. Porto

3. Go Ahead

4. Genk

5. FC Utrecht

Geplaatst
  • Auteur

De knoop is doorgehakt.

4lxdil4.png

Even wat Geschiedenis.

4pcjcq1.png

Geplaatst
  • Auteur
TRANSFERS

6bog60h.png

4tuq43b.png

6bb9jrd.png

De Eerste Wedstrijd

5yriis9.png

Opstelling

4kxc7kj.png

Tactiek

4vo8yew.png

VEEL LEES PLEZIER

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.