Geplaatst 25 juni 200717 jr. Ik begin een 'diary' over Heerenveen. Verwacht geen verhaal, maar resultaten. Ik speel met MU update XI Ook werd Sulejmani aan Den Bosch verhuurd.
Geplaatst 25 juni 200717 jr. Auteur Ik begin een 'diary' over Heerenveen. Verwacht geen verhaal, maar resultaten. Ik speel met MU update XI Ook werd Sulejmani aan Den Bosch verhuurd.
Geplaatst 25 juni 200717 jr. Auteur Ik begin een 'diary' over Heerenveen. Verwacht geen verhaal, maar resultaten. Ik speel met MU update XI Ook werd Sulejmani aan Den Bosch verhuurd.
Geplaatst 26 juni 200717 jr. Succes, hopelijk lukt het je om Alves ook bij jou flink te laten scoren!
Geplaatst 27 juni 200717 jr. Succes , ik ben ook heerenveen mooie selectie zitten veel mogenlijkheden in ,
Geplaatst 27 juni 200717 jr. Succes! Goed dat je een keeper hebt aangetrokken, misschien is Dudek nog een tip als je een backup zoekt voor Enyeama. Succes bij de mooiste club van Nederland.
Geplaatst 27 juni 200717 jr. Auteur Heerenveen presenteert laatste transfer Heerenveen heeft na het vertrek van Nilsson, hij vertrok voor naar verluidt 2.1 miljoen euro naar Monaco, de vervanger gepresenteerd. Kerlon Moura Souza, kortweg Kerlon, komt de gelederen versterken. Hij komt over voor 6,75 miljoen van Cruzeiro. De 18-jarige aanvaller zal verlopig onder aan de ladder beginnen, maar zal in enkele jaren toch uit moeten groeien tot één der groten van de SC Heerenveen. Heerenveen is Kerlon's eerste Europese club. De creatieve speler werd bekend om zijn Heeneman over zijn jongste aankoop: 'Hij kostte achteraf iets meer dan we voor Nilsson hebben ontvangen, maar hij speelt een grote rol in mijn (toekomst)plannen. Ik voorzie hem een grote toekomst, zowel bij Heerenveen als bij een échte topclub.' Kerlon gaat direct aan de slag bij de SC