Geplaatst 25 juni 200717 jr. (Ik speel met ManUtd) Een 17 jarige regen van PSV, leek mij wel aardig om te kopen en kijken wat het kan worden, geld genoeg toch? Hij werd door PSV verhuurd aan een club met 4 lekkers als afkorting, KVSK. Hij was verhuurd, maar ik had al een bod op het uitgebracht doordat hij verhuurd werd. Toen mocht ik gaan onderhandelen, en toch kreeg ik een scherm wat je normaal bij staff ziet. Ik wilde hem hebben dus ik denk komt allemaal goed, ik geef hem de 150k op jaarbasis etc. Hij was nergens te vinden nadat die kwam. Niet bij spelers niet bij staf. Ik gaf hem een nieuw contract en toen die dat accepteerde kon die wel naar mijn -18 team. Maar het is toch raar, ik kreeg zo'n soort: array out of bounds ding :P Die je wel eens krijgt bij 38 jarige spelers :P Wat is er gebeurt? Heeft het aan het verhuren gelegen of gewoon een glitch?
Geplaatst 25 juni 200717 jr. Auteur (Ik speel met ManUtd) Een 17 jarige regen van PSV, leek mij wel aardig om te kopen en kijken wat het kan worden, geld genoeg toch? Hij werd door PSV verhuurd aan een club met 4 lekkers als afkorting, KVSK. Hij was verhuurd, maar ik had al een bod op het uitgebracht doordat hij verhuurd werd. Toen mocht ik gaan onderhandelen, en toch kreeg ik een scherm wat je normaal bij staff ziet. Ik wilde hem hebben dus ik denk komt allemaal goed, ik geef hem de 150k op jaarbasis etc. Hij was nergens te vinden nadat die kwam. Niet bij spelers niet bij staf. Ik gaf hem een nieuw contract en toen die dat accepteerde kon die wel naar mijn -18 team. Maar het is toch raar, ik kreeg zo'n soort: array out of bounds ding :P Die je wel eens krijgt bij 38 jarige spelers :P Wat is er gebeurt? Heeft het aan het verhuren gelegen of gewoon een glitch?
Geplaatst 25 juni 200717 jr. Auteur (Ik speel met ManUtd) Een 17 jarige regen van PSV, leek mij wel aardig om te kopen en kijken wat het kan worden, geld genoeg toch? Hij werd door PSV verhuurd aan een club met 4 lekkers als afkorting, KVSK. Hij was verhuurd, maar ik had al een bod op het uitgebracht doordat hij verhuurd werd. Toen mocht ik gaan onderhandelen, en toch kreeg ik een scherm wat je normaal bij staff ziet. Ik wilde hem hebben dus ik denk komt allemaal goed, ik geef hem de 150k op jaarbasis etc. Hij was nergens te vinden nadat die kwam. Niet bij spelers niet bij staf. Ik gaf hem een nieuw contract en toen die dat accepteerde kon die wel naar mijn -18 team. Maar het is toch raar, ik kreeg zo'n soort: array out of bounds ding :P Die je wel eens krijgt bij 38 jarige spelers :P Wat is er gebeurt? Heeft het aan het verhuren gelegen of gewoon een glitch?
Geplaatst 25 juni 200717 jr. Ja dat heb ik ook regelmatig. Wat ik dan doe is het volgende; Blaas de deal af en doe opnieuw het bod dat geaccepteerd werd. Daarna moet het probleem voorbij zijn. Bij mij werkte het op die manier wel..
Geplaatst 26 juni 200717 jr. Ik krijg dat soms als ik alleen navraag doe dan zit hij gewoon voor de prijs die hun ervoor willen al in mijn team zonder een contract of dat ik het bod heb geacepteerd..
Geplaatst 6 juli 200717 jr. Heb ik ook wel is meegemaakt, maar gewoon bod afslaan en dan opnieuw doen.