Spring naar bijdragen

Featured Replies

Geplaatst

als ik FM opstart dan komt er zoals gewoonlijk de reclame en dan komt er bij mij een zwart scherm met een balletje dat rechtsonderaan rondraait , het probleem is dus dat dat balletje na een tijdje stopt met draaien en dan heb ik een zwart scherm met een bal dat rechtsonderaan niet rondraait , met als gevolg dat ik niet het schermpje heb met spel laden enzo . wat moet ik doen?

Geplaatst
  • Auteur

als ik FM opstart dan komt er zoals gewoonlijk de reclame en dan komt er bij mij een zwart scherm met een balletje dat rechtsonderaan rondraait , het probleem is dus dat dat balletje na een tijdje stopt met draaien en dan heb ik een zwart scherm met een bal dat rechtsonderaan niet rondraait , met als gevolg dat ik niet het schermpje heb met spel laden enzo . wat moet ik doen?

Geplaatst
  • Auteur

Geplaatst
  • Auteur

iemand die het weet?

Geplaatst
  • Auteur

jep, het is legaal hoor , ik heb er tot nu toe nog geen last mee gehad

Geplaatst

Ik heb het zwarte scherm ook, met dat balletje.

Maar bij mij gaat hij naar verloop van tijd gewoon weer verder.

Ik zou dus niet weten wat er precies aan de hand is. Maar ik heb bij mij zo'n idee dat het aan de skins ligt die lang duren met laden,, zou dat kunnen?

Geplaatst
  • Auteur

ik heb de gewone flexion skin dusja ,

bij ging het ook na een minuutje of zo weer weg,maar ik heb het nog eens geprobeerd maar nu is het inmiddels al een halfuur dat het zwarte scherm met dat balletje dat niet meer beweegt

Geplaatst
  • Auteur

ik heb het spel terug geinstalleerd , alles gaat terug , maar nu is het probleem dat het in het engels is en ik wil het graag in het italiaans zetten, ik ga dus naar preferences en ik vink daar italiaans aan , daarna verandert er nog steeds niets en blijft het in het engels , wat moet ik nu doen?

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.