Spring naar bijdragen

Featured Replies

Geplaatst

bovencopiakl4.jpg

Mijn computer is gecrashed:cry: , alles is weg van de database (Fmcoaches als spelers). Ik heb er nu niet de kracht voor om helemaal opnieuw te beginnen.:wall: Maar ik ga weer beginnen met het maken van de database over een a twee weekjes als ik vakantie heb:cab: , maar ondertussen ga ik een novelle met ajax _O_ beginnen.

Geplaatst
  • Auteur

bovencopiakl4.jpg

Mijn computer is gecrashed:cry: , alles is weg van de database (Fmcoaches als spelers). Ik heb er nu niet de kracht voor om helemaal opnieuw te beginnen.:wall: Maar ik ga weer beginnen met het maken van de database over een a twee weekjes als ik vakantie heb:cab: , maar ondertussen ga ik een novelle met ajax _O_ beginnen.

Geplaatst
  • Auteur

bovencopiakl4.jpg

Geplaatst

Oké korte inleiding

maar veel succes toegewenst met Ajax!

Geplaatst

Orginele titel. _O_

Succes ermee, ik vind het intro slecht, de banner daarintegen is mooi!

Geplaatst

mooie lay-out en de informatie vind ik leuk om te lezen, Succes bij de sufste:cab: club van nederland:P

Geplaatst
  • Auteur

bovencopiafk8.jpg

fcupdatecopiarw6.jpg

Morgen komen er weer verschillende updates:

- Wie wordt assistent?

- Doelstellingen

- Transfers

@Joeri156 Nu nog wel ja. Maar ik zal je overtuigen dat dit de beste club is in Nederland!:*)

@Ezra. Ja, ik moest eerst nog uitleggen waarom ik de database niet had afgemaakt. En daarna begon het pas.. En bedankt:mrgy:

@jowie Dank je.. Jij ook met je games..:checkit:

Geplaatst
Opmerkingen op mijn layout of tips voor aankopen zijn welkom:-D

tips voor aankopen: ik heb in mijn Ajax-game een paar leuke transfers gemaakt die het top doen:

Alex

Jo

Vorm

Alves

Geplaatst
  • Auteur
Opmerkingen op mijn layout of tips voor aankopen zijn welkom:-D

tips voor aankopen: ik heb in mijn Ajax-game een paar leuke transfers gemaakt die het top doen:

Alex

Jo

Vorm

Alves

De alex van psv of de aanvallende middenvelder??

Geplaatst

de Alex van PSV, nou ja, eigenlijk van Chelsea;)

Geplaatst
  • Auteur
de Alex van PSV, nou ja, eigenlijk van Chelsea;)

Oké dan.. Ik zal kijken of ik genoeg geld heb en of hij wel wilt.. Hij zal rond de 5 miljoen kosten ofzo??

Geplaatst

in je dromen man... hij heb mij 14 miljoen gekost

Geplaatst
  • Auteur
in je dromen man... hij heb mij 14 miljoen gekost

serieus... Ik had hem volgens mij bij ac milan gekocht voor 5 a 6 miljoen..:cab:

Geplaatst

ja, ac milan is een club waar ze de beste spelers voor een ei kenne ruilen, maar maakt niet uit hoeveel je voor hem betaalt, het is gewoon een toptransfer

Geplaatst
  • Auteur

bovencopiadb5.jpg

Interview

Welkom meneer De Jong

Ja dank je, het voelt goed om hier te zijn.

Foppe gaat u begeleiden, waarom heeft u juist voor hem gekozen?

Ik heb voor Foppe gekozen, omdat het gewoon een fantastische man is. Hij kan altijd goed opschieten met de spelers, dus kan hij de sfeer in de club goed houden. En zo worden de prestaties ook beter. Maar hij heeft natuurlijk ook andere kwaliteiten dan alleen zijn sociale kwaliteit.

Zoals?

Hij heeft bijvoorbeeld heel goed in gezien op het Ek-23 dat hij 4-4-2 moest gaan spelen in plaats van 4-3-3. Daardoor zijn ze kampioen geworden.

Ook zijn Bergkamp en Kluivert in de technische staf gekomen. Waarom zijn ze gehaald?

Hun ervaring en liefde voor de club. Ook willen we volgend seizoen aanvallend voetbal gaan spelen, met veel doelpunten. En daar hebben we trainers voor nodig en daar zijn zij ideaal voor.

Als u aanvallend wilt gaan spelen, heeft u goede spelers nodig. Zijn die er al of gaat u nog wat spelers aankopen.

Ik ga zeker nog spelers aankopen. De rechtsback- en de linksbackpositie zijn nog onderbezet en ook wil ik nog nederlandse talentjes naar Ajax halen.

Wie heeft u dan in gedachten?

Ik heb spelers in gedachten, maar daar ga ik nog niks over zeggen totdat het officieel is.

Heeft Foppe bij de aankopen een grote rol?

Foppe heeft zeker een grote rol, als iemand als iets weet over de nederlandse talentjes dan is hij het wel. Ik ga dan ook grondig met hem alle Nederlandse spelers af.

Dus dan klopt het dat u Zuiverloon, De Ridder en Donk in de gaten houdt.

Ja we houden iedereen in de gaten.

Maar u houdt hun toch wat meer in de gaten dan de rest?

Klopt, meer ga ik hierover niet zeggen.

Oké bedankt voor het interview en succes bij Ajax.

Ja dank je wel, maar dat zal wel lukken.

Geplaatst

Leuke updates,

Niet te groot, niet te klein.

Succes

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.